پارس ناز پورتال

نکات مهم درباره استفاده از سشوار و بیگودی

مجموعه : نکات سلامت مو
نکات مهم درباره استفاده از سشوار و بیگودی

نکات مهم درباره استفاده از سشوار و بیگودی 

هنگام بهره گیری کردن از سشوار و بیگودی باید مراقب سلامت مو هاي خود نیز باشید. می‌دانیم که محتمل ترین عوارض بهره گیری از سشوار موخوره هست. امروزه بیگودی هاي الکتریکی ، متعارف ترین وسیله فر کردن مو میباشند. بابلیس جدید ترین نوع بیگودی هاي الکتریکی هست و میله پلاستیکی بلند و قابل انعطافی هست که مو را دور آن می پیچند.

 

اگر از مدل موهایتان خسته شده باشید ، شاید به فکر فر کردن آنها بیفتید. در این صورت اگر می‌خواهید موهایتان آسیب ببینند. حتما فر شیمیایی را گزینه میکنید ، ولی اگر نمی‌خواهید موهایتان آسیب زیادی ببینند ، پیشنهاد ما این هست که به سراغ بیگودی و یا فر داغ بروید.

 

میزانپلی به عمل پیچیدن مو با بیگودی گفته میشود. بیگودی ها در سه سایز در بازار وجود دارند که بسته به احتیاج و نوع فر از انها بهره گیری میکنیم. موها با انجام میزانپلی به صورت حلقه هاي بسیار جذاب در می‌آید و به زیبایی مو می افزاید. همین طور انجام یکسری شینیون ها را بسیار راحت تر میکند.

 

در زیر به اندازه ي بیگودی ها و نحوه بهره گیری از انها دقت کنید.گرچه تعداد زیادی از بیگودی ها با سوزن هاي مخصوص به خود بر روی سر اثبات میشود.

 

سشوار مو

به موهایتان کمی استراحت دهید. مرتب آن را سشوار نکشید و با فرآورده هایي مانند ژل یا موس سنگین نکنید. برای صاف کردن موها و پیش گیری از وز کردن مو هنگام سشوار ، حتما از دهانه سشوار بهره گیری کنید ، چون باعث میشود که باد گرم واقعی به قسمت مورد نظر بخورد و دیگر قسمت ها را وز نکند.

 

بهره گیری از سشوار به طور مداوم به موها آسیب جدی می‌رساند ، شما می‌توانید با اصلاح و کوتاه کردن نوک موها ، هر چند هفته به موهایتان تازگی و شادابی را هیده کنید. هرگز از درجه تند و گرم سشوار برای حالت دادن به مو بهره گیری نکنید. همه ي وقت از درجه متوسط آن بهره گیری کنید و انتهای مقداری باد سرد به موهایتان بدهید تا درخشندگی و حالت مو حفظ شود.

 

واکس مو

 به گزارش پارس ناز واکس مو یکی از محصولات مدل دهنده مو به شمار می‌آید که قوامی شبیه موم دارد. از این رو به آن واکس «یا همان موم» گفته می‌شود.این محصول با چسباندن تارهای مو به یکدیگر بافتی طبیعی به آن می بخشد که مدلهای کوتاه و لایه اي شبیه مدل موی برخی از بازیگران سرشناس سینما میشود

 

راست نگه داشتن موی کوتاه رو به بالا ، یکی دیگر از کاربردهای واکس مو هست. با بهره گیری از این محصول ، ضمن این که مو جلای روغنی و قابلیت جا به جایی خود را حفظ می‌کند می‌تواند در یک جهت خاص تثبیت شود.