پارس ناز پورتال

هوادار بریتنی اسپیرز 100 هزار پوند خرج کرد تا شبیه او شود!

هوادار بریتنی اسپیرز 100 هزار پوند خرج کرد تا شبیه او شود!

هوادار بریتنی اسپیرز و عمل های زیبایی 100 هزار پوندی 

پسر جوان هوادار بریتنی اسپیرز 100 هزار پوند خرج کرد تا شبیه او شود. این جوان آمریکایی یکی از طرفداران دو آتیشه بریتنی است و مبالغ نجومی خرج کرده تا شبیه به این خواننده مشهور و ستاره پاپ آمریکایی شود. طرفداران چهره های مشهور گاهی دست به کارهای عجیبی می زنند و مبالغ بسیار سنگینی را برای شبیه شدن به ستاره های مورد علاقه شان خرج می کنند. در زیر بیشتر با این جوان آمریکایی آشنا می شویم.

 

آقای برایان ری اهل لس آنجلس – کالیفرنیا، یکی از طرفداران دوآتیشه بریتنی اسپیرز است. طبق گزارش ها، وی 100000 پوند (112292.50 دلار) برای 90 عمل جراحی زیبایی خرج کرده تا شبیه این ستاره پاپ شود. ری همیشه نسبت به اسپیرز علاقه خاصی داشت و حالا می خواهد شبیه به بریتنی باشد. او هنگام عکس گرفتن از فیلترهای زیادی استفاده می کند تا بیشترین شباهت را به بریتنی داشته باشد.

 

این مرد 31 ساله چندین جراحی‌ زیبایی، تزریق بوتاکس، تزریق چربی به گونه‌ها، لیزر موهای زائد و تزریق فیلرهای لب داشته است. به گزارش پارس ناز، او حتی تحت عمل لیفت پلک قرار گرفت تا به چشمانی درشت و دوست داشتنی شبیه به بریتنی داشته باشد. باید بگوییم که این سوپر فن که اسپیرز را “شگفت انگیز” خطاب کرده، افزود که بریتنی الهام بخش وی بوده و به او کمک کرده تا بزرگ شود و خودش را بشناسد.

 

چرا برایان ری می خواهد شبیه بریتنی باشد؟

آقای ری تاکید کرد که وقتی 17 ساله بوده، مادرش 24460 دلار برای روکش دندان های او خرج کرده تا لبخندی شبیه به بریتنی داشته باشد. این سوپر فن گفت، از همان زمان می خواست تا جایی که ممکن است، شبیه به بریتنی باشد. برایان می گوید: من از 17 سالگی این کار را انجام داده ام و هنوز هم تمام نشده ام. من شبیه به یک اثر هنری در حال تکمیل هستم. وقتی در آینه به خودم نگاه می کنم بسیار خوشحال می شوم.

هوادار بریتنی اسپیرز 100 هزار پوند خرج کرد تا شبیه او شود!

من هم مثل بقیه انسان هستم و آرزوی سطح خاصی از زیبایی را دارم که از بریتنی اسپیرز الهام بگیرم و این هرگز تغییر نخواهد کرد. زیرا علاقه من نسبت به او در دو دهه اخیر همیشه افزایش یافته است. فکر می کنم می توانم به اندازه 20 سال پیش بریتنی زیبا باشم و چشمان همیشه دوران اوج زیبایی او را می بیند. باید بگوییم که ری تولید کننده یک نوع مواد غذایی حاوی ماری جوانا است.

 

هزینه های ماهانه برایان برای حفظ ظاهرش چقدر است؟

آقای ری، برای حفظ ظاهر خود، هر 8 تا 10 هفته یک بار لیرز موهای زائد روی صورت و بدن خود انجام می دهد. او همچنین هر شش هفته یکبار – برای اینکه پوستش جوان به نظر برسد – بوتاکس تزریق می کند. این طرفدار بریتنی همچنین ادعا کرد که هر ماه بیش از 390 دلار برای لوسیون های خود خرج می کند. با این حال، ری می گوید که بیشتر مردم همیشه او را به خاطر کاری که انجام می دهد، مسخره می کنند.

هوادار بریتنی اسپیرز 100 هزار پوند خرج کرد تا شبیه او شود!

برایان می گوید: این سبک زندگی مناسب همه نیست و من همه را تشویق نمی‌کنم که بروند و جراحی پلاستیک کنند. اما همه را تشویق می‌کنم که اگر می خواهند شبیه کسی باشند، انتخاب خودشان است و این انتخاب ضرری به دیگران نمی زند.

هوادار بریتنی اسپیرز 100 هزار پوند خرج کرد تا شبیه او شود!

پیج برایان ری در اینستاگرام

beeray416@

 

واکنش برایان ری به نظرات مردم درباره او

به گزارش پارس ناز، او توضیح داد: کاری که انجام می دهم این است که با جراحان پلاستیک کار می‌کنم تا ببینم چه ویژگی‌هایی از صورتم را می‌توان به گونه‌ای تغییر داد که شبیه به بریتنی باشد. البته مردم آن را درک نمی کنند و ممکن است مرا عجیب یا دیوانه خطاب کنند. ولی فکر می‌کنم سبک زندگی من می تواند این تابوها و رفتارهای نادرست دیگران را کمی اصلاح کند.

هوادار بریتنی اسپیرز 100 هزار پوند خرج کرد تا شبیه او شود!

برایان برای اولین بار، در جریان یک تعطیلات بریتنی را دیده است. گفته می شود که او آن را فراموش نشدنی ترین تجربه زندگی اش نامیده است. آقای ری گفت: “دیدار با او شگفت انگیز بود. من به بازار کوچکی در هاوایی رفتم و صدای بسیار ملایمی با لهجه جنوبی را پشت سرم شنیدم.” او با یادآوری آن لحظه گفت: “هیچ وقت به این اندازه هیجان زده نبودم. بریتنی بدون آرایش، بسیار واقعی و بسیار زیبا بود.

 

اظهارات برایان ری بعد از ملاقات با بریتنی اسپیرز

من موفق شدم با او حرف بزنم و باید از او تشکر کنم که الهام‌بخش من بود. بریتنی به من کمک کرد تا هویتم را پیدا کنم و همچنین باید به او بگویم که لبخند او را آنقدر دوست داشتم که دندان‌هایم را شبیه به او کردم. بریتنی به من گفت که لبخند زیبایی دارم و این یک تعریف فوق العاده بود. او واقعاً مهربان و یک انسان کامل است. او وقت گذاشت و با کلمات محبت آمیزی با من صحبت کرد که همیشه در قلبم من عزیز خواهند ماند.

هوادار بریتنی اسپیرز 100 هزار پوند خرج کرد تا شبیه او شود!

من برای همیشه یکی از طرفداران بزرگ بریتنی اسپیرز خواهم بود، زیرا او بخش بزرگی از زندگی من بوده است. بسیار خوشحالم که او اکنون آزاد بوده و ازدواج کرده است و آهنگ جدید او با التون جان باورنکردنی بود. در آخر هم باید بگوییم که اگر می خواهید دیگر اخبار عجیب و جالب از سراسر جهان را مطالعه کنید، می توانید به پست های پیشنهادی که در زیر ارائه داده ایم مراجعه کنید.