پارس ناز پورتال

هیولای لاخ نس افسانه ای در آلاسکا رویت شد

هیولای لاخ نس افسانه ای در آلاسکا رویت شد

هیولای لاخ نس افسانه ای در آلاسکا رویت شد 

برخی از هیولاها مانند لاخ نس و ای تی در قسمت های سرد زمین در میان مردم بصورت افسانه نقل شده اند اما در واقعیت برخی مواقع آن ها را می توان رویت کرد. آیا هیولای لاخ نس واقعیت دارد؟ در ویدیویی که اخیرا توسط یکی از نهادهای دولتی آلاسکا ضبط و منتشر شده، شاهد شناور بودن یک موجود عجیب و مرموز در سطح آب یکی از رودخانه های بزرگ این منطقه هستیم.

 

این موجود عجیب و مرموز که دارای حرکاتی مواج و نیز پوششی از یخ بر روی پشت خود است سوالات متعددی برای تمامی کسانی ایجاد کرده که این ویدیو را مشاهده کرده اند. اولین سوال بزرگی که مطرح می شود این است که آیا این شی یک موجود خوفناک زنده است و یا اینکه تنها یک شی عظیم شناور بر روی آب می باشد؟

 

اگر امیدوارید نهاد یاد شده که این ویدیو را شکار کرده پاسخ شما را بدهد، باید بگوییم که این نهاد هم به هیچ عنوان به شفاف شدن ماجرا کمک نکرده و تنها در اظهار نظری اعلام داشته است که واقعا نمی دانند این موجود چه چیزی است!

 

هیولای لاخ نس واقعیت دارد؟

بینندگان این ویدیو بشدت هیجان زده اند تا راز این موجود عجیب را کشف کنند، آیا این شی ترسناک تنها تنه یک درخت شناور در آب است، یا یک ماهی عظیم، یک اژدها و یا یک سگ آبی که در حال کشیدن یک چوب بزرگ است؟ شاید هم یک تور بزرگ ماهی گیری و البته از همه مخوف تر ممکن است عینیت هیولای لاخ نس باشد؟

 

هیولای لاخ نس(Loch Ness Monster) که در بین مردم بریتانیا بیشتر با نام  نسی معروف است، موجودی عظیم‌الجثه و ماقبل‌ تاریخی است که گفته می‌شود در آب‌های عمیق دریاچهٔ نس واقع در اسکاتلند زندگی می‌کند. علیرغم اظهارات شاهدانی مبنی بر دیدن این موجود در آب‌های دریاچه، هنوز وجود آن از نظر علمی به اثبات نرسیده ‌است.

هیولای لاخ نس افسانه ای در آلاسکا رویت شد

تصویری جنجالی از هیولای لاخ نس که سال ها قبل گرفته شد و سرو صدای به پا کرد

 

دریاچه نس که در زبان بومی به آن لاخ نس می گویند، دریاچه ای بسیار زیبا در شمال اسکاتلند است، اما به غیر از زیبایی چشم نواز این دریاچه، آن چه باعث شهرت جهانی آن شده است، وجود غول افسانه ای به نام «نسی» است که می گویند در بستر این دریاچه زندگی می کند. عمق این دریاچه به طور متوسط 150 متر است و در عمیق ترین نقطه آن به 250 متر می رسد.

 

اطراف این دریاچه همیشه در هاله ای از مه و ابر قرار دارد و برای همین امکان دیدن قسمت های زیر آب به جز در قسمت هایی که عمق چندانی ندارند، در حالت عادی وجود ندارد و شاید یکی از مهم ترین دلایلی که بومی ها برای اثبات وجود غول دریاچه که او را نسی می نامند، ارائه می کنند همین ابری بودن منطقه باشد.

 

هیجانات ناشی از مشاهده این شی همچنین یاعث شده تا آن را به موجود افسانه ای دیگری به نام هیولای رودخانه ای چنا چامپر Chena Chomper نسبت دهند.