پارس ناز پورتال

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند 

بازیگران و ستاره هاي مشهور در جهان بعضی اوقات به علت زیر پا گذاشتن قانون دستگیر میشوند که مشهور بودن آنها دلیلی برای بخشش آنان نخواهد بود.همۀ می‌دانیم که شخصیت هاي مشهور «اعم از بازیگر، خواننده، مدل زیبایی، ورزشکار یا سیاستمداران» به گرفتن عکس عادت دارند و در طول زندگی روزمره با رضایت یا بدون رضایتشان از آنها عکس گرفته میشود.

 

در تعداد زیادی از موارد این افراد خود برای دوربین ژست گرفته و از آنها عکس گرفته خواهد شد. معمولاً چنین تصاویری را خود این افراد نیز می پسندند و تمام سعی خود را می‌کنند تا عکسشان زیبا باشد. اما آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که این افراد بعد از دیدن پلیس و دستبند چه قیافه اي به خود خواهند گرفت؟!

 

در ادامه قصد داریم تصاویری که توسط نیروهای پلیس از تعدادی از شخصیت هاي مشهور بعد از دستگیری و برای قرار دادن در پرونده از آنها گرفته شده هست را به شما نشان دهیم. در این عکس ها بعضی باز هم دست از ژست گرفتن برنداشته و در چهره ي بعضی دیگر شرم و پشیمانی موج میزند.

 

۱- تایگر وودز

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند

تایگر وودز ۴۱ ساله هفته ي قبل به ظن رانندگی در حالت مستی در نزدیکی منزل اش در فلوریدا دستگیر شد. وی که قبلاً رتبه ي اول گلف بازان جهان را در اختیار داشت در شهر ژوپیتر در ساعت ۳ صبح در حالتی غیر طبیعی توسط نیروهای پلیس متوقف شد. وی در ساعت ۷ صبح همان روز به زندان پالم بیچ کانتی منتقل شد.

 

وی در نهایت بعد از ۸ ساعت دستگیر در ساعت ۱۰٫۵۰ دقیقه ي صبح به وقت محلی از زندان آزاد گردید. در عکسی که در اداره ي پلیس از او گرفته شده وی یک تی شرت سفید به تن دارد و چشمانش کاملاً خسته و خواب آلود میباشند. وی از این موضوع عذرخواهی کرد اما اعلام نمود که مست نبوده بلکه به علت خوردن دارو کمی حالت طبیعی نداشته هست.

 

۲- پاریس هیلتون

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند

پاریس هیلتون بعد از شرکت در مراسم جوایز ام تی وی سال ۲۰۰۷ به اداره ي پلیس رفته و عکس که در آن جا گرفت نیز مثل دیگر عکس هایش ژست خاصی دارد. پاریس هیلتون ۳۷ ساله بعد از حضور در این مراسم به منزل ي والدینش رفت و همراه با آنها برای گذراندن دوران محکومیت ۲۳ روزه اش به دلیل رانندگی

 

در شرایطی که گواهینامه اش توقیف شده بود به اداره ي پلیس مراجعه کرد. استیو وایت مور، افسری که پذیرش او در زندان را انجام داده ادعا میکند که وی در طول آماده سازی مدارک و گرفتن اثر انگشت بیشترین همکاری لازم را داشته و بسیار آرام و هوشیار بوده هست. در این عکس که در اداره ي پلیس از وی گرفته شده می‌توان آرایش و نگاه خوشگل همیشگی هیلتون را دید.

 

۳- جاستین بیبر

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند

جاستین بیبر در ۲۳ ژانویه سال ۲۰۱۴ به دلیل رانندگی در شرایط مستی دستگیر شد. این ستاره ي ۲۳ ساله ي کانادایی موسیقی پاپ در عکسی که در اداره ي پلیس از او گرفته شده کاملاً خوشحال و سرحال به نظر می‌رسد. در این عکس میتوان لبخند ملیح همیشگی با مدل موی مورد علاقه اش را دید در حالی‌که یونیفورم یقه وی شکل زندان را به تن دارد.

 

۴- کلویی کارداشیان

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند

ژستی که کلویی در این عکس خود در اداره ي پلیس گرفته هست اکثر کاملاً شبیه ژست هاي او برای مجلات پرزرق و برق هست. این بازیگر و مدل مشهور به دلیل رانندگی در شرایط مستی دستگیر شد اما تنها ۳ ساعت را به دلیل ازدحام بیش از حد در زندان ماند. خواهر کیم کارداشیان مشهور، در این عکس کمی صورت خود را کج کرده و تا حدودی از دوست خانوادگی اش پاریس هیلتون تقلید کرده هست.

 

۵- هیو گرانت

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند

شاید این مشهور ترین عکس یک بازیگر شناخته شده در اداره ي پلیس باشد. وی در ژوئن سال ۱۹۹۵ به دلیل انجام اعمال مخالف نزاکت در مکان عمومی دستگیر شد. در این عکس وی بسیار کمرو و خجالت زده به نظر میرسد در حالیکه یک پولو شرت راه راه به تن دارد و دستانش را در جیب شلوارش گذاشته هست.

 

۶- میشا بارتون

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند

در سال ۲۰۰۷ ماموران پلیس میشا بارتون را در حال ویراژ دادن در بزرگراهی در لس آنجلس دستگیر کردند. بعد از بررسی هاي پلیس مشخص شد که این بازیگر ۳۱ ساله مست بوده و به همین علت به اداره ي پلیس منتقل شده و از وی عکس گرفته شد. وی در این عکس لباس ورزشی به تن دارد و موهایش کاملاً به هم ریخته میباشند اما پوزخند او در عکس را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.

 

۷- لیندزی لوهان

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند

این بازیگر پر دردسر تاکنون بارها به دلیل رانندگی در حالت مستی و در اختیار داشتن مواد مخدر دستگیر شده هست. در جولای سال ۲۰۱۰ این بازیگر ۳۰ ساله به اداره ي پلیس در کالیفرنیا منتقل شد و میتوان ظاهر آرام وی را در این عکس دیدن کرد. وی به دلیل نادیده گرفتن قوانین ۳ ماه را پشت میله هاي زندان گذراند.

 

۸- دیوید بووی

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند

دیوید بووی همراه با دوست خواننده اش ایگی در ۲۱ مارس سال ۱۹۷۶ به دلیل همراه داشتن مقداری ماری جوانا در هتلی در نیویورک دستگیر شدند. این خواننده ي مطرح در دادگاه حاضر شد و به دلیل ارتکاب جرم درجه ي c مورد محاکمه قرار گرفت که می توانست تا ۱۵ سال زندان برای وی در پی داشته باشد اما در نهایت تبرئه شد. او در این عکس بسیار آرام و خونسرد به نظر می‌رسد. دیدنی اینکه این عکس وی به قیمت ۱٫۹۰۰ دلار در یک حراجی به فروش رسید.

 

۹- میشله رودریگز

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند

میشله رودریگز در سال ۲۰۰۵ یه دلیل رانندگی در حالت مستی در هاوایی دستگیر شد. در این عکس که در اداره ي پلیس از او گرفته شده می‌توان چشمان اشکبار رودریگز را دید.

 

۱۰- مل گیبسون

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند

مل گیبسون در جولای سال ۲۰۰۶ برای رانندگی در حالت مستی و در حالیکه مشروبات الکلی با درب باز در اتومبیل او وجود داشت دستگیر شد. این بازیگر ۶۱ ساله ي معروف در یک لباس خاکستری راه راه با مقدار زیادی ژل روی موهایش دیده میشود. بعدها مشخص شد که وی مرتکب جرم سخنرانی نژادپرستانه علیه نژادهای سامی نیز شده هست.

 

۱۱- بلک چینا

وقتی افراد مشهور توسط پلیس بازداشت می شوند

بلک چینا در فوریه سال ۲۰۱۶ در حالیکه قصد سوار شدن به هواپیما را داشت به دلیل داشتن رفتار زننده و حمل مواد مخدر دستگیر شد. این مدل ۲۹ ساله به اداره ي پلیس منتقل گردید و در عکسی که در آن جا از وی گرفته شد خود را بی گناه نشان میدهد.