پارس ناز پورتال

ویژگی های بهترین دکتر اسلیو معده که باید بدانیم

مجموعه : رژیم و تغذیه
ویژگی های بهترین دکتر اسلیو معده که باید بدانیم

در انتخاب بهترین دکتر اسلیو معده نه تنها تخصص جراح بلکه میزان مهارت، تسلط، تجربه و رضایت بیماران قبلی او نیز باید مورد توجه قرار گیرند.اگر قرار است عمل اسلیو معده انجام دهید توصیه می کنیم این متن را از دست ندهید.هیچ جراحی نمیتواند ادعای بهترین بودن داشته باشد.ولی راه هایی هست که شما بتوانید بهترین جراح را برای خودتان انتخاب کنید.

 

مقدمه

برای انتخاب بهترین دکتر اسلیو معده چه فاکتورهایی را باید مد نظر قرار دهیم؟ آیا جراح اسلیو معده باید از تخصص خاصی برخوردار باشد؟ چگونه بهترین جراح چاقی را پیدا کنیم؟ همه این موارد پرسش هایی هستند که افراد کاندید برای انجام عمل جراحی اسلیو معده با آن ها روبرو می شوند. اگر قصد انجام جراحی های چاقی را دارید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا در انتخاب بهترین جراح به شما کمک کنیم.

 

جراحی چاقی

بر اساس معیار های جدید IFSO و ASMBS، تمامی افراد چاق با BMI بالاتر از 35 می توانند تحت عمل های جراحی چاقی قرار گیرند. اما تشخیص تاثیرگذارترین متد جراحی تنها از عهده بهترین جراح اسلیو معده بر می آید. انجام جراحی های چاقی در بیماران مبتلا به اعتیاد، صرع، سرطان، مشکلات قلبی و افراد زیر 16 سال و بالای 75 سال ممنوع است.

 

بهترین دکتر اسلیو معده در حین جراحی با بهره گیری از آخرین تکنیک های روز دنیا بهترین نتیجه با کمترین عوارض جانبی را رقم می زند. در حین جراحی اسلیو معده، حجم معده به 250 سی سی کاهش یافته و قسمت برش خورده از بدن بیمار خارج می گردد. این جراحی به روش لاپاراسکوپی و با ایجاد کمترین برش روی بدن بیمار انجام می شود. در نتیجه میزان درد و خونریزی بیمار بعد از عمل بسیار کم است. همچنین بیمار به دلیل کوتاه بودن طول دوره بستری و نقاهت می تواند به سرعت به روال عادی زندگی باز گردد.

بهترین جراح اسلیو معده

بهترین جراح اسلیو معده

 

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی های چاقی یا جراح عمومی؟

 

با سپردن روند جراحی به دستان بهترین دکتر اسلیو معده درصد موفقیت این جراحی به مراتب بالاتر می رود. همچنین احتمال بروز عوارض جانبی به شدت کاهش خواهد یافت. اگر قصد انتخاب بهترین جراح اسلیو معده را دارید، بهتر است قبل از هر چیز با تفاوت های جراح عمومی و فلوشیپ فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته برای انجام این عمل آشنا شوید.

 

جراحان محترم عمومی پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی خود، تخصص جراحی عمومی را دریافت می کنند. سپس جراحان عمومی با گذراندن دوره ای دو ساله، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی های چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته را دریافت می نمایند. فلوشیپ، دوره ای دو ساله است که جراحان عمومی در صورت قبولی در آزمون ورودی می توانند به صورت تئوری و عملی، مهارت های جراحی به روش لاپاراسکوپی به کمک پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی را فرا گیرند.

 

فلوشیپ های فوق تخصصی جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته با گذراندن این دوره بر تمام تکنیک های این جراحی غیر تهاجمی تسلط می یابند. در نتیجه از تخصص، سطح علمی و تجربه بالایی در این حوزه برخوردار هستند. نتیجه عملکرد این جراحان با بالاترین درصد موفقیت جراحی، کمترین درصد بروز عوارض جانبی و بالاترین میزان رضایت بیماران همراه بوده است.

 

بهترین دکتر اسلیو معده بیمار را تحت بیهوشی عمومی و به روش لاپاراسکوپی جراحی می کند. علیرغم کوتاه بودن طول نقاهت و کم بودن وسعت برش روی شکم بیمار، این جراحی کاملاً تخصصی است. در نتیجه باید توسط بهترین جراحان انجام شود. همچنین علیرغم اینکه انجام جراحی های چاقی توسط جراحان محترم عمومی مورد تایید انجمن جراحان درون بین ایران هم امکان پذیر است،

 

اما انجام این جراحی ها توسط متخصصین مربوطه شانس موفقیت عمل را بالاتر می برد. فلوشیپ های فوق تخصصی جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته بر تمامی روش های جراحی چاقی از جمله اسلیو و بای پس تسلط دارند و با توجه به مشکلات بیمار بهترین روش را برای درمان او انتخاب می کنند.

عمل اسلیو معده

عمل اسلیو معده

عوارض احتمالی بعد از اسلیو معده

احتمال بروز عوارض جانبی بعد از عمل اسلیو معده نزدیک به 0.2 درصد است که با انتخاب بهترین جراح اسلیو معده به صفر نزدیک می شود. آمبولی ریه، نشتی از محل منگنه ها، خونریزی، انسداد روده، فتق روده، رفلاکس معده و غیره از جمله عوارض احتمالی بعد از این جراحی هستند. در صورت بروز هر یک از این عوارض در حین یا بعد از جراحی، جراح بدون تعلل با به کارگیری جدیدترین تکنیک ها در صدد درمان آن عارضه بر می آید.

 

انتخاب بهترین دکتر اسلیو معده

تلاش بیمار برای یافتن بهترین دکتر اسلیو معده قبل از عمل تحسین بر انگیز است. نتایج این عمل جراحی و تغییرات ایجاد شده روی دستگاه گوارش بیمار غیر قابل بازگشت هستند. در نتیجه بیمار باید تحقیقات لازم را درست قبل از جراحی انجام دهد. شکست عمل جراحی یا بروز عوارض جانبی می تواند درد و سختی زیادی را برای بیمار به همراه داشته باشد. همچنین در مواردی جان او را به خطر می اندازد.

 

بروز عوارض جانبی همیشه به معنای مرگ بیمار نیست. با توجه به درد و رنجی که به بیمار تحمیل می شود بهتر است تمامی روش ها برای پیشگیری از بروز عوارض جانبی به کار گرفته شوند. در نتیجه قبل از هر عمل جراحی از جمله اسلیو معده تمام تلاش خود برای یافتن بهترین جراح را به کار گیرید. بر اساس آمار منتشر شده، درصد موفقیت و میزان رضایت بیمارانی که توسط فلوشیپ های فوق تخصصی جراحی چاقی عمل شده اند در جهان بالاتر است.

 

انتخاب بهترین دکتر اسلیو معده برای انجام این جراحی کمی دشوار به نظر می آید. هر چند با بررسی مهر، تابلوی مطب، مجوز و پروانه مطب، سرنسخه و سوابق جراح می توان از تخصص او اطمینان حاصل کرد. لازم است از ثبت واژه “فلوشیپ” در مشخصات جراح مطمئن شوید. اسیر تبلیغات گسترده در فضای مجازی نشوید و نتایج جراحی ها و میزان رضایت بیماران جراح مورد نظر خود را بررسی کنید.

 

سخن پایانی

جراحان عمومی مورد تایید انجمن جراحان درون بین ایران و فلوشیپ های فوق تخصصی جراحی چاقی قادر به انجام این عمل ها هستند. درمان بیماران توسط فلوشیپ های فوق تخصصی جراحی چاقی با کم عارضه ترین و تاثیر گذارترین روش ها انجام می شود.

 

همچنین این جراحان در مواقع اضطراری در صورت بروز هر گونه عارضه با بکارگیری تکنیک های فوق تخصصی در صدد درمان بیمار بر می آیند. هر چند پایبندی در مسیر کاهش وزن و داشتن اراده قوی رمز موفقیت بیماران بعد از انجام جراحی اسلیو معده است، اما مراجعه به بهترین جراح می تواند بیمار را از خطر عوارض جانبی در امان نگه دارد.