پارس ناز پورتال

پشیمانی نورگل یشیلچای بازیگر ترکیه ای از عمل زیبایی +عکس

مجموعه : اخبار سینما
پشیمانی نورگل یشیلچای بازیگر ترکیه ای از عمل زیبایی +عکس

پشیمانی نورگل یشیلچای بازیگر ترکیه ای از عمل زیبایی 

نورگل یشیلچای بازیگر مشهور ترکیه اي از این‌که عمل زیبایی انجام داده اظهار پشیمانی نمود. او به عنوان یکی از زیباترین بازیگران ترکیه اي شناخته می‌شود. بازیگر زن زیبا و مشهور سینما از عمل زیبایی و تزریق بوتاکس خود ابراز پشیمانی کرد . این بازیگر مشهور که در سریال هاي ترکیه اي و فیلم ایرانی جن زیبا خوش درخشیده است

 

از تجربه تزریق بوتاکس خود پشیمان است . «نورگل یشیلچای» بازیگر مشهور ترکیه اي که چندی پیش برای بازی در فیلم جن زیبا به ایران آمده بود دریک گفتگو از پشیمانی برای انجام عمل زیبایی صحبت کرد.

 

نورگل یشیلچای بازیگر ترکیه اي از عمل زیبایی پشیمان شد نورگل یشیلچای بازیگر سرشناس ترکیه اي که چند ماه پیش در فیلم جن زیبا ایفای نقش کرد و برای بازی دراین فیلم به ایران آمده بود دریک گفتگو درباره عمل زیبایی و اشتباهی که دراین خصوص مرتکب شد صحبت کرد.

پشیمانی نورگل یشیلچای بازیگر ترکیه ای از عمل زیبایی +عکس

طرفداران نورگل یشیلچای از او به خاطر انتقادپذیری اش تشکر کردند. بتازگی یک روزنامه ي ترکیه اي از نورگل یشیلچای و بوتاکس صورت او انتقاد تندی کرده بود، اما نورگل نه تنها از این انتقادات برآشفته نشد بلکه با روی گشاده از آن ها استقبال کرد و گفت:قبل از بوتاکس زیباتر بودم، اصلا به آن نیازی نداشتم، چون هنوز زیبا و جوانم.

 

هنوز مدت زمان زیادی از مطالب انتقادی و منفی روزنامه ها، طرفداران و شبکه هاي اجتماعی علیه چهره ي جدید نورگل یشیلچای نگذشته بود که او به گرمی از همه ی ي انها استقبال کرد و تزریق بوتاکس بر روی صورتش را متوقف نمود.

 


حتماً بخوانید :  عکسهای جدید نورگل یشیلچای در فیلم ایرانی


 

او به این حرکت اکتفا نکرد بلکه در گفتگو با رسانه ها اعتراف کرد که: قبل از این تجربه ي تزریق بوتاکس نداشتم، خیلی پشیمانم شدم, و همان طور که الآن میبینید اثری از بوتاکس روی صورتم نیست.

 

یشیلچای در حال حاضر هیچ فیلم و سریالی بازی نمیکند ودر مرخصی به سر می‌برد. او در 26 مارس 1976 میلادی در افیون قره حصار ترکیه بدنیا آمد ودر فیلمهای معروفی از جمله عشق و جزا، ماه پیکر و گوزل به ایفای نقش پرداخت.نورگل تحصیلات خودرا هم در لیسانس تئاتر و سینما به اتمام رسانده و فارغ التحصیل شده است. وی نخستین کار هنری خودرا در نمایشنامه هملت شروع کرد که تا اندازه زیادی در زندگی هنری او نقش داشت.

 

نورگل یشیلچای یکی از هنرپیشه هاي محبوب و مشهور در کشور ترکیه می باشد که تحصیلات خودرا هم در همین زمینه به اتمام رسانده و فارغ التحصیل شده است. وی نخستین کار هنری خودرا در نمایشنامه هملت شروع کرد که تا اندازه زیادی در زندگی هنری او نقش داشت.

 

عده اي از جوایز نورگل یشیلچای عبارتند از جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم با اقتباس عروس درسال 2005 ، دریافت مجدد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم آدم و شیطان درسال 2008 ، دریافت جایزه پرتقال طلایی بازهم برای عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم وجدان درسال 2008 است.