پارس ناز پورتال

پیشنهاد بهترین لپتاپ های هم رده مک بوک پرو

پیشنهاد بهترین لپتاپ های هم رده مک بوک پرو

پیشنهاد بهترین لپتاپ های هم رده مک بوک پرو 

به شما بهترین لپتاپ هایی که معرفی می کنیم که با مک بوک پرو جدید اپل برابری می کنند و از نظر قیمت نیز ارزان تر هستند. اپل همراه با عرضه مک بوک پرو جدید خود (MacBook Pro 2016)، بسیاری از مشتریان خودش را از دست داده است. هرچند ساخت یک لپ تاپ باریک‌تر و البته سبک‌تر حرکت مثبتی از سوی اهالی کوپرتینو بود،

 

اما مدل گران قیمت مک بوک پرو جدید آن‌ها از درگاه‌های ارتباطی کمتری برخوردار بوده و تنها به یک نوار لمسی می‌نازد که به نظر ارزش چنین اختلاف قیمتی را نداشته باشد. به همین خاطر است که ما دست به کار شده‌ایم و قصد داریم 5 لپ تاپ جایگزین برای مک بوک پرو جدید اپل را معرفی کنیم تا کاربران علاقه‌مند به لپ تاپ هایی با این سبک و سیاق حسرتی برای نخریدن آن نداشته باشند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

 

مک بوک پرو 2015

پیشنهاد بهترین لپتاپ های هم رده مک بوک پرو
نسل گذشته مک بوک پرو ، نخستین لپ تاپ جایگزین برای مک بوک پرو 2016 اپل
 

هرچند این یک نسل قدیمی‌تر است، اما اگر شما نمی‌خواهید همچنان از مک به ویندوز کوچ کنید، نسخه 2015 مک بوک پرو یک لپ تاپ جایگزین برای مک بوک پرو 20166 خواهد بود. این کامپیوتر مجهز به یک نمایشگر رتینا بوده و همچنان گزینه‌ی جذابی برای خریداری به نظر می‌رسد.

 

این لپ تاپ درگاه‌های مهمی که شما نیازدارید، شامل دو درگاه USB 3.0، دو درگاه تاندربولت، اچ دی ام آی و کارتخوان SD را در اختیارتان قرار خواهد داد. این لپ تاپ همچنین ارائه کننده یک درگاه شارژ جدید اختصاصی به نام MagSafe است که اپل حتی آن را نیز از مک بوک پرو 2016 خود حذف کرده است.  نسخه 20155 لپ تاپ اپل از یک ترک پد لمسی

 

نیز بهره می‌برد که همانند نسل فعلی آن، مجهز به تکنولوژی فورس تاچ است و البته شفافیت نمایشگر آن نیز فاصله‌ی خیلی زیادی با نسل جدید نخواهند داشت. از همه مهم‌تر شما پول کمتری را برای خرید نیاز خواهید داشت تا همچنان از یک لپ تاپ باریک، زیبا و جذاب برخوردار شوید.

 

مدل 13 اینچی حدود 15 درصد سنگینتر از نسل فعلی بوده و مدل 15 اینچی نیز 11 درصد سنگین‌تر هستند، اما همچنان باید آن‌ها را جزو سبک‌ترین لپ تاپ های جهان بشناسیم. البته تاچ بار نیز در مدل های قدیمی‌تر دیگر وجود نخواهد داشت، اما وقتی قیمت دو مدل را کنار یکدیگر می‌گذاریم، خرید مدل ارزان‌تر ارزش خرید بیشتری را نسبت به آن دارد.

 

مک بوک ایر 2015 (نمایشگر 13 اینچی)

پیشنهاد بهترین لپتاپ های هم رده مک بوک پرو

علاوه بر مک بوک پرو 2015، مک بوک ایر 13 اینچی نیز یک لپ تاپ جایگزین برای مک بوک پرو جدید اپل به حساب می‌آید. به لطف این محصول، شما حتی قیمتی کمتر از خرید یک مک بوک پرو دو سال پیش را پرداخت خواهید کرد که می‌تواند  کمک خوبی برای ذخیره پول شما باشد. اگرچه وضوح نمایشگر این لپ تاپ، پاشنه آشیل آن است.

 

اهالی کوپرتینو برای مدیریت قیمت محصولات سری ایر از وضوح کمتری استفاده کرده‌اند، در واقع لپ تاپ مک بوک ایر 2015 همراه با تراکم پیکسلی 128ppi، چیزی حدود 44ppi از مک بوک پرو 2015 تعداد پیکسل های کمتری را ارائه می‌دهد.به طور کلی این لپ تاپ جذاب، سبک، باریک و دارای عملکردی مناسب است و با قیمت 1000 دلار به فروش می‌رسد.

 

دل ایکس پی اس 13 (2016)

پیشنهاد بهترین لپتاپ های هم رده مک بوک پرو

اگر قصد دارید به جای یک کامپیوتر مک، یک دستگاه ویندوزی را تجربه کنید بدون شک لپ تاپ دل ایکس پی اس 13 (Dell XPS 133) یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود. این لپ تاپ همانند مک بوک ایر باریک و سبک است و به لطف فناوری “InfinityEdgee” نمایشگر آن شامل کمترین حاشیه کناری است. در کنار آن باید به وجود یک ترک پد لمسی نیز اشاره کرد که به خوبی در زیر کیبورد نرم این کامپیوتر ویندوزی تعبیه شده است.

 

همچنین نمایشگر لمسی این مدل می‌تواند کاری کند که تا حدودی نوار لمسی مک بوک پرو 2016 را از یاد ببرید. البته شما می‌توانید بر روی نسخه 2017 این لپ تاپ که تا چندی دیگر روانه بازار می‌شود نیز حساب ویژه‌ای باز کنید، از این مدل جدید می‌توانید به حالت تبلت نیز استفاده کنید.

 

شروع قیمت این کامپیوتر شرکت دل همراه با یک پردازنده Core i3، حدود 800 دلار خواهد بود. شما می‌توانید یک مدل حاوی پردازنده Core i5 آن را نیز با قیمت 1000 دلار و البته مدل قدرتمندتر مجهز به پردازنده Core i7 اینتل آن را نیز با قیمت 1600 دلار خریداری کنید.

 

مایکروسافت سرفیس بوک

پیشنهاد بهترین لپتاپ های هم رده مک بوک پرو

 به گزارش پارس ناز سرفیس بوک کمپانی مایکروسافت، لپ تاپ جایگزین برای مک بوک پرو جدید خواهد بود که می‌توانید به لطف طراحی بسیار سبکش، از آن به عنوان یک تبلت نیز استفاده کنید. این لپ تاپ از بدنه‌ی بسیار با کیفیت بهره می‌برد و رنگ آن شما را به یاد مک بوک پرو اپل میاندازد. سرفیس بوک مجهز به پردازنده های نسل ششمی شرکت اینتل خواهد بود.

 

با این اوصاف تردید بزرگی که برای خرید این لپ تاپ وجود دارد، تصمیم احتمالی مایکروسافت برای رونمایی از نسل جدید آن در طول چند ماه آینده است. لازم به ذکر است که این لپ تاپ با شروع قیمت 1500 دلاری به فروش می‌رسد.