پارس ناز پورتال

چرا زنان به مردان لاغر علاقه دارند (6 دلیل علمی)

چرا زنان به مردان لاغر علاقه دارند (6 دلیل علمی)

چرا زنان به مردان لاغر علاقه دارند ؟ 

چرا زنان به مردان لاغر علاقه دارند ؟ در این مقاله، 6 دلیل عملی که چرا زنان زیبا، بیشتر به مردان لاغر علاقه مند می شوند را بررسی می کنیم. تحقیقات نشان داده که زنان خودساخته و جذاب، بیشتر به سمت مردان لاغر اندام جذب می شوند. زنان معروفی مثل کیم کارداشیان و آریانا گرانده عاشق مردی شده اند که اندام بسیار لاغر و استخوانی دارد.

 

می پرسید، آیا دخترهای زیبا و خودساخته پسرهای لاغر را دوست دارند؟ نگاهی به زندگی عاشقانه و طرفداران شیفته مردان لاغری مانند آدرین برودی و بندیکت کامبربچ بیندازید و پاسخ روشن است. اما اگر تا به حال از خود پرسیده اید که چگونه مرد استخوانی مانند پیت دیویدسون برای زنان سوپر مشهور مانند کیم کارداشیان، آریانا گرانده و امیلی راتاکوفسکی جذاب است، در ادامه به شما خواهیم گفت.

 

چه چیزی مردان لاغر را برای زنان جذاب می کند؟

 

مردانی مانند جو روگان سلبریتی‌هایی مانند راک را به استفاده از استروئید متهم می‌کنند. منطقی است که چرا زنان از تماشای این افراد که عضله‌های دوسر بازوی خود را به سمت یکدیگر نشانه می‌گیرند، خسته می‌شوند. به هر حال، تعدادی از دلایل علمی وجود دارد که چرا بسیاری از زنان به دنبال یک تکه گوشت متورم نیستند و ممکن است به جای آن، نی قلیان را ترجیح دهند.

 

1. مردان لاغر ممکن است بیشتر عمر می کنند

برای زنانی که به دنبال شریک زندگی هستند، مردان لاغر ممکن است بهترین گزینه برای زندگی طولانی باشند. زنان به طور متوسط حدود پنج سال بیشتر از مردان عمر می کنند. اگرچه درست است که کمبود بیش از حد وزن به طور کلی برای طول عمر مضر است، ولی مردان لاغر لزوماً کم وزن نیستند.

چرا زنان به مردان لاغر علاقه دارند (6 دلیل علمی)

مهمتر از آن، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد مردانی که در جوانی لاغر می‌شوند و سپس با افزایش سن به تدریج BMI خود را افزایش می‌دهند، بدون اینکه هرگز چاق شوند، بیشتر عمر می‌کنند. به نظر می رسد که مردان لاغر طبیعی ممکن است در مورد طول عمر و جوان ماندن برتری داشته باشند.

 

2. مردان لاغر یک مزیت ژنتیکی دارند

انتخاب طبیعی نشان می دهد که زنان اغلب جذب مردانی می شوند که احتمال بقای فرزندانشان را افزایش می دهند. و مردان لاغر ممکن است با این شرایط مناسب باشند. یک مطالعه گسترده نشان می‌دهد که افراد لاغر طبیعی نه به دلیل عادات سالم‌تر یا انتخاب‌های سبک زندگی، بلکه به دلیل ساختار ژنتیکی خاص خود قادر به حفظ فریم‌های کوچک‌تر هستند.

 

3. مردان لاغر، مردانگی بیشتری دارند

مدتهاست این تصور وجود دارد که عضلات بزرگتر به معنای تستوسترون بیشتر و در نتیجه مردانگی بیشتر است. ولی این یک افسانه است. دو مطالعه نشان داده اند که افزایش رشد و قدرت عضلات ناشی از تمرین، سطح تستوسترون را افزایش نمی دهد. به همین ترتیب، رابین باوسار متخصص اورولوژی، در یک پست وبلاگ توضیح می دهد که مطلقاً هیچ ارتباطی بین لاغر بودن و تستوسترون پایین وجود ندارد.

چرا زنان به مردان لاغر علاقه دارند (6 دلیل علمی)

برعکس، مردان دارای اضافه وزن هم، تمایل به تستوسترون پایین‌تری دارند. زیرا سلول‌های چربی تستوسترون را به استروژن تبدیل می‌کنند، مردان لاغر تمایل دارند سطح تستوسترون سالم و پایداری داشته باشند. در نهایت، یک مطالعه دیگر هم نشان داد که از نظر سنجش جذابیت صورت، زنان بیشتر به سمت مردانی با چهره‌های لاغرتر جذب می‌شوند.

 

4. مردان لاغر حس امنیت بیشتری دارند

مردان نسبت به زنان کمتر مستعد ابتلا به اختلالات غذا خوردن هستند. اما تحقیقات نشان می‌دهد که ممکن است به روش‌های مختلفی که اغلب توسط متخصصان سلامت روان تشخیص داده نمی‌شود، با بدن خود دچار مشکل شوند. به طور عمده، اختلالات غذا خوردن مردان بر روی تعقیب وسواسی و ناسالم ماهیچه‌ها متمرکز است که اغلب به آن «بیگورکسی» می‌گویند.

چرا زنان به مردان لاغر علاقه دارند (6 دلیل علمی)

به همان اندازه که مردان پرورش اندامی می توانند خودشان را ستایش کنند، به نظر می رسد که می توانند با همان قدرت خود کم بینی پیدا کنند. پس یکی دیگر از دلایلی که نشان می دهد چرا زنان به مردان لاغر علاقه دارند ، حس امنیت آنها است. از نظر تئوری این می تواند به اعتماد به نفس و انتقال حس امنیت از طرف آنها به سایرین، و خصوصا زنان کمک کند.

 

5. زنانی که به فکر زندگی هستند به اندام اهمیت نمی دهند

اکثر زنان مردان را بر اساس بدنشان قضاوت نمی کنند. هنگامی که محققان داده‌های 68000 زن در 180 کشور را در مورد آنچه که در مردان جذاب می‌دانستند تجزیه و تحلیل کردند، شخصیت در همه جای دنیا برتر شد. به طور کلی، 88.9٪ گفتند که مهربانی هنگام انتخاب شریک زندگی “بسیار مهم” است، 86.5٪ حمایت و 72.3٪ هوشمندی را گفتند.

چرا زنان به مردان لاغر علاقه دارند (6 دلیل علمی)

تنها 22.3 درصد از زنان (که فقط به دنبال پارتنر جنسی هستند) گفتند که داشتن “بدن جذاب” ویژگی مهمی برای شریک زندگی است. تنها 2.5 درصد گفتند که تیپ بدنی «بسیار عضلانی» ایده‌آل آنها است. در مقایسه با 44.8 درصد از زنانی که فقط می‌خواهند یک مرد معمولی داشته باشند – حدود 10 درصد از زنانۀ خواهان یک شریک زندگی با مردی با گوشت و عضلات زیاد هستند.

 

6. مردان لاغر اندام جنسی بزرگتری دارند

علاوه بر این، ثابت شده است که مردان لاغرتر همیشه اندام جنسی بزرگتری دارند. افراد بدنساز و مردانی که هیکل بزرگ یا چاقی دارند، اکثرا دارای اندام تناسلی کوچک می باشند. (هر چند که در هر دو طرف استثناهایی وجود دارد). نکته این است که شما چه لاغر، چه با جثه متوسط، چه عضلانی یا چاق باشید، زنان بیشتر بر روی شخصیت مرد متمرکز می شوند.