پارس ناز پورتال

چرا گوشی شما یک دارایی تجاری ارزشمند است؟

چرا گوشی شما یک دارایی تجاری ارزشمند است؟

چرا گوشی شما یک دارایی تجاری ارزشمند است؟ 

چرا گوشی شما یک دارایی تجاری ارزشمند است؟ شما دارایی های تجاری ارزشمند زیادی دارید، اما ممکن است گوشی هوشمند خود را یکی از آنها در نظر نگیرید. اگرچه از نظر ارزش قدردانی نمی کند، اما گوشی هوشمند شما در واقع یکی از با ارزش ترین دارایی های تجاری است که می توانید داشته باشید، و مهمتر از آن چیزی است که ممکن است تصور کنید.

 

خواه گوشی شما یک آیفون 15 یا خواه یک سامسونگ گلکسی S24 باشد، چند صد دلار برای گوشی هوشمند خود خرج کرده اید. و احتمالاً یک کیس پیشرفته خریده اید تا اطمینان حاصل کنید که سرمایه شما تا زمانی که ممکن است دست نخورده باقی بماند. داشتن تلفن همراه برای شما ضروری است. بدون آن، برای اداره کسب و کار خود با مشکل مواجه خواهید شد.

 

بیشتر بخوانید: نحوه کسب درآمد از اینستاگرام با روش های سریع السیر!

 

1. گوشی همراه مهم ترین راه ارتباطی شما و دیگران است

اگر مانند بسیاری از صاحبان مشاغل هستید، تماس‌های تلفنی و جلسات خود را فقط از دفتر یا خانه خود نمی‌گیرید. هنگامی که در حال رانندگی هستید، و شاید زمانی که به ملاقات دوستان خود می روید، یا در حال تماشای فوتبال هستید، تماس های خود را دریافت می کنید. گاهی اوقات، شما چاره ای ندارید، زیرا مشتریان یا مشتریان فقط در زمان های خاصی در دسترس هستند و باید سریعا به آنها پاسخ دهید.

چرا گوشی شما یک دارایی تجاری ارزشمند است

با این حال، اگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید، احتمالاً از فروش و بستن قراردادهای دیگر محروم می شوید. درست همانطور که وب سایت شما یک دارایی مهم است، تلفن هوشمند شما نیز دارایی است که به شما کمک می کند تا تماس های فروش را دریافت کنید و مشتریان را نزدیک کنید تا این تبدیل ها را به صورت زنده دریافت کنید.

 

2. تلفن همراه شما را سریعا به دیگران متصل می کند

گوشی هوشمند شما ابزاری است که شما را به بلیط های خدمات مشتری و درخواست های کمک متصل نگه می دارد، که رسیدگی سریع به آنها ضروری است. برخی از افراد حتی کل تجارت خود را از طریق تلفن هوشمند مدیریت می کنند. زمان شما ارزشمند است، اما مشتریان همیشه به آن احترام نمی گذارند. شما ممکن است در حرفه ای کار کنید که مردم شبانه روز با شما تماس می گیرند.

 

آنها از شما انتظار دارند فورا به تماس های آنها پاسخ دهید یا پاسخ دهید. اگر این اتفاق برای شما بیفتد، احتمالاً از این که بفهمید برخی از تماس‌ها چندان مهم نبوده‌اید، خسته شده‌اید. داشتن یک گوشی هوشمند به شما اجازه می‌دهد تا تماس‌ها را به پست صوتی منتقل کنید، جایی که تماس‌گیرندگان دستور ارسال پیام متنی به شما را می‌دهند. از آنجا، می‌توانید اغلب مشکلات را بدون نیاز به برداشتن تلفن حل کنید.

 

بیشتر بخوانید: 10 ترفند جستجو در گوگل که به شما یاد نمی دهند!

 

3. می توانید وب سایت خود را از هر کجای دنیا مدیریت کنید

گوشی هوشمند شما چیزی فراتر از یک تلفن است – این یک کامپیوتر جیبی است که به شما آزادی سفر به هر نقطه از جهان را می دهد و در عین حال توانایی مدیریت وب سایت خود را حفظ می کند. اگر به جایی سفر می‌کنید که نمی‌توانید لپ‌تاپ خود را بیاورید، یا نمی‌خواهید لپ تاپ ببرید، گوشی هوشمند شما یک جایگزین عالی است.

ترفندهای گوشی موبایل

اکثر سیستم های مدیریت محتوای وب سایت به راحتی از طریق یک دستگاه تلفن همراه ویرایش می شوند و برنامه ها مدیریت جنبه مالی کسب و کار شما را آسان می کنند. به عنوان مثال، اگر CPA یا تیم حسابداری استخدام نکرده اید، می توانید حسابداری خود را از طریق برنامه های تلفن همراه مدیریت کنید.

 

4. گوشی های هوشمند معاف از مالیات هستند

در صورت داشتن شرایط، هزینه تلفن همراه با قبض ماهانه شما می تواند از درآمد مشمول مالیات شما کسر شود. تا زمانی که کارمند نیستید، باید بتوانید این کسر را مطالبه کنید. با این حال، برای واجد شرایط بودن باید از تلفن خود در درجه اول برای تجارت استفاده کنید (بیش از 50٪). اگر از گوشی هوشمند خود به طور کامل برای تجارت استفاده می کنید، 100٪ کسر می شود.

 

همچنین، اگر تا به حال صبح زود با یک ایده عالی از خواب بیدار شده اید، می دانید که چقدر با ارزش است که تلفن خود را در دست داشته باشید تا بتوانید قبل از اینکه فراموش کنید افکار خود را در یک سند متنی بیاندازید. این آسان‌تر از نوشتن ایده‌هایتان روی کاغذ است، زیرا معمولا هوا تاریک است و نوشتن روی کاغذ در هوا دشوار است.

 

وقتی از تلفن خود برای یادداشت ایده‌ها استفاده می‌کنید، می‌توانید این کار را در تاریکی بدون ترک تخت انجام دهید و سپس دوباره بخوابید. زمانیکه دیرتر از خواب بیدار می شوید، ایده های خود را مستند می کنید و اگر دیگر عالی به نظر نمی رسند می توانید آنها را وارد سطل زباله کنید یا آنها را به لپ تاپ خود بفرستید و از آنها به خوبی استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: 7 ترفند کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو

 

5. گوشی هوشمند شما بخش مرکزی کسب و کار شما است

چه کل کسب و کار خود را از طریق تلفن خود اداره کنید یا نه، این یک دارایی کلیدی برای کسب و کار شما است. حتی اگر آن را به‌عنوان دارایی کاهش‌یافته در مالیات‌های خود ننویسید، ارزشی که تلفن شما برای کسب‌وکارتان فراهم می‌کند غیرقابل اندازه‌گیری است. همچنین، در عصر دیجیتال امروزی، ایمن سازی داده های تجاری حساس بسیار مهم است.

کسب درآمد با گوشی موبایل

شما می توانید به راحتی اقدامات امنیتی قوی را در تلفن هوشمند خود اجرا کنید، از جمله رمزهای عبور قوی، احراز هویت بیومتریک و رمزگذاری داده ها. محافظت از دستگاه شما در برابر تهدیدات احتمالی، محرمانه بودن و یکپارچگی اطلاعات کسب و کار شما را تضمین می کند و اعتماد مشتریان و شرکای شما را حفظ می کند.

 

6. افزایش بهره وری با اپلیکیشن های موبایل

گوشی‌های هوشمند نیروگاه‌های بهره‌وری هستند و تعداد زیادی اپلیکیشن موبایل را ارائه می‌کنند که برای ساده‌سازی فرآیندهای مختلف تجاری طراحی شده‌اند. از ابزارهای مدیریت پروژه گرفته تا پلتفرم‌های ارتباطی و برنامه‌های مدیریت مالی، این برنامه‌های کاربردی تلفن همراه به شما این امکان را می‌دهند که در حال حرکت کارآمدی داشته باشید.

 

کشف کنید که چگونه استفاده از برنامه های مناسب می تواند گردش کار شما را بهینه کند و بهره وری را در عملیات تجاری شما افزایش دهد. به علاوه، در چشم انداز کسب و کار جهانی شده امروز، همکاری از راه دور به طور فزاینده ای حیاتی است. تلفن هوشمند شما به عنوان یک مرکز مرکزی برای هماهنگی با اعضای تیم از راه دور عمل می کند.

 

بیشتر بخوانید: 5 راه کسب درآمد آنلاین واقعی و آسان!

 

7. ابزارهای کارآمد برای ارتباط گروهی از راه دور

می توانید از طریق برنامه‌های پیام‌رسان، کنفرانس ویدیویی و فضاهای کاری مشترک در ارتباط بمانید. بررسی کنید که چگونه ابزارهای کارآمد همکاری از راه دور، تیم شما را قادر می‌سازد تا بدون توجه به مرزهای جغرافیایی، به طور یکپارچه کار کنند، بهره‌وری را افزایش داده و کار گروهی را تقویت کنند. این هم از مهم ترین مزایای داشتن گوشی موبایل هوشمند است.

 

هر کسب و کاری منحصر به فرد است و نیازهای صنعتی خاص نیاز به راه حل های متناسب دارد. اپلیکیشن‌های خاص صنعت و کسب‌وکار را کاوش کنید که مناسب شما هستند. چه در بخش مراقبت‌های بهداشتی، مالی، املاک و مستغلات یا هر بخش دیگری فعالیت می‌کنید. بررسی کنید که چگونه برنامه‌های کاربردی موبایل تخصصی می‌توانند نیازهای متمایز شما را برطرف و فرآیندها را ساده‌تر کنند.