پارس ناز پورتال

چهره های مشهور تراجنسیتی جهان + عکس

چهره های مشهور تراجنسیتی جهان + عکس

چهره های مشهور تراجنسیتی جهان 

در این مطلب، به معرفی چهره های مشهور تراجنسیتی جهان خواهیم پرداخت. همه ما زمانی که در حال بزرگ شدن هستیم وقت می گذاریم تا بفهمیم چه کسی هستیم. اما برخی از افراد وقتی متوجه می‌شوند که تراجنسیتی هستند یا غیر باینری هستند، باید تغییر بزرگ‌تری را تحمل کنند. مطالعات نشان داده است که افراد تراجنسیتی در مجموع پس از تغییر جنسیت، بسیار شادتر هستند.

 

پذیرش هویت شما می تواند فراز و نشیب های خود را داشته باشد. اما انجام این کار با غرور می تواند به موفقیت نیز منجر شود – زیرا هیچ چیز مهم تر از خود واقعی شما نیست. یکی از این سلبریتی های تراجنس گفته بود: تراجنس بودن، مثل چیزی است که می‌خواهد دری را به روی بسیاری از جوانان با استعداد باز کند. و آنها خواهند دید که (بیش از حد) نیز، ممکن است.

 

بیشتر بخوانید: آیا تغییر جنیست مونا بانکی پور حقیقت دارد؟

 

1. بازیگران تراجنس : ام جی رودریگز

ام جی رودریگز

ام جی رودریگز قبلاً یک بازیگر معمولی بود که فهمید ترنسجندر است، در واقع این شخصیتی بود که به او کمک کرد تا آن را کشف کند! او تغییر کرد و از آن زمان به موفقیت بزرگی دست یافت. به خصوص در نقش بلانکا در FX’s Pose. اما ام جی این شانس را داشت که تاریخ ساز شود. زیرا او اولین بازیگر ترنس بود که برنده گلدن گلوب شد.

 

2. الیوت پیج

الیوت پیج (آلن پیج قدیم) در جوانی شروع به بازی در سینما کرد، اما مدتی با هویت خود دست و پنجه نرم می کرد. در سال 2020، او به عنوان یک بازیگر تراجنسیتی ظاهر شد و “شادی” خود را از رسیدن به این لحظه و “قدردانی” از افرادی که از او در بیانیه ای در اینستاگرام حمایت کردند را به اشتراک گذاشت.

الیوت پیج

الیوت در حال حاضر در سریال The Umbrella Academy در نتفلیکس بازی می کند و مشخص شد که در فصل 3، شخصیت آنها نیز تغییر خواهد کرد. این به طور بالقوه اولین باری است که انتقال واقعی یک بازیگر در کارهای روی پرده او منعکس می شود. الیوت گفت که تغییر جنسیت، او را در بسیاری از جنبه های زندگی انسان بهتری کرده است.

 

3. بازیگران تراجنسیتی : هانتر شفر

هانتر شفر جوان است، اما قبلاً به عنوان یک مدل، و سپس به عنوان شخصیت اصلی جولز در سریال یوفوریا Euphoria به موفقیت بزرگی دست یافته است. به عنوان یک زن ترنس، او گفت که بازی در نقش شخصیتی که پیچیده است و فقط با جنسیت آنها سروکار ندارد، خوب است. هانتر حتی با خالق سریال کار کرد تا تجربه شخصیت خود را تا حد امکان واقعی کند.

هانتر شفر

باید بگوییم، هانتر گفت که “برای من واقعا هیجان انگیز است. زیرا این داستان قابل دسترسی خواهد بود.” زمانی که او نوجوان بود، یافتن نمایندگی در مورد افرادی با تجربیات آنلاین برای او مهم بود، و اکنون او می‌تواند برای نسل جوان این گونه باشد.

 

بیشتر بخوانید: تغییر جنسیت محمدرضا فروتن | شایعه بود یا واقعیت داشت؟

 

4. سم اسمیت

سم اسمیت

خواننده سم اسمیت در سال 2019 به اشتراک گذاشت که آنها همیشه احساس می کردند که در بدن و ذهنشان کشمکش هایی در جریان است. گوش دادن به مکالمات در مورد غیر باینری بودن باعث شد آنها متوجه شوند که این همان چیزی است که هستند. اسمیت بیش از 33 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته و برنده 4 جایزه گرمی، 3 جایزه بریت، گلدن گلوب و اسکار شده است.

 

5. سلبریتی های تراجنسیتی : یاسمین فینی

یاسمین فینی امسال با بازی در نقش ال در سریال محبوب نتفلیکس Heartstopper به شهرت رسید. یاسمین درباره شخصیت خود می‌گوید: «دیدن یک داستان ترنس در تلویزیون که عادی شده است، بسیار زیباست.» فینی شروع به مستندسازی تجربیات خود به عنوان یک زن ترنس جوان در منچستر، بریتانیا، در تیک تاک کرد.

یاسمین فینی

این بازیگر اکنون، هزاران دنبال کننده و میلیون ها بازدید به دست آورده است. جالب است بدانید که یاسمین بعد از اینکه در دبیرستان مورد آزار و اذیت قرار گرفت و به عنوان ترنسجندر ظاهر شد. او می‌گوید: «من شروع کردم به پذیرفتن آنچه هستم. من نمی خواهم کامل باشم. من فقط می‌خواهم خودم باشم، واقعی.»

 

6. جیمی کلیتون

جیمی کلیتون

جیمی کلیتون در سریال علمی تخیلی Sense8 نقش ستاره‌ای داشت. جایی که او نقش شخصیت نومی را بازی کرد که یکی از 8 نفری است که ناگهان از نظر ذهنی با هم مرتبط می‌شوند. او از آن زمان در بسیاری از نمایش‌های دیگر، از جمله The L Word: Generation Q که در آن نقش زنی را بازی می‌کند که ترنس نیست – و این گام مهمی برای این بازیگر است.

 

بیشتر بخوانید: تغییر جنسیت افراد مشهور دنیا | اگر آنها از جنسیت دیگری بودند چه شکلی می شدند؟

 

7. کیم پتراس

کیم پتراس

کیم پتراس از کودکی در آلمان دوست داشت ستاره پاپ شود و تنها با یک رویا و 550 دلار به لس آنجلس نقل مکان کرد. این چهره مشهور، در سال 2017 زمانی که اولین تک‌آهنگش در صدر 50 آهنگ برتر جهانی اسپاتیفای قرار گرفت به شهرت رسید. اما پتراس صراحتا می گوید که تراجنسیتی است: “من خودم را کشف کردم.” او اکنون در حال شکستن رکوردها در همه جا است.

 

8. چهره های معروف ترنس : آسیا کیت دیلون

آسیا کیت دیلون

آسیا کیت دیلون با ایفای نقش اولین شخصیت غیر دودویی اصلی تلویزیون در سریال تلویزیونی موفق Billions تاریخ ساز شد. آنها گفتند که این نقش با نشان دادن اینکه چگونه در آزادی زندگی کنند، زندگی آنها را تغییر داده است. اما زندگی دیگران را نیز تغییر داده است. جوانان درباره آسیا میگویند: من اورا در تلویزیون دیدم و چیزی در مورد خودم فهمیدم و کمتر احساس تنهایی می کردم.

 

9. دمی لواتو

دمی لواتو

همه ما دمی لواتو را به عنوان یک سوپراستار پاپ می شناسیم. اما در سال 2021، دمی اعلام کرد که غیر باینری است و از ضمایر they/them استفاده می کند. تصمیمی که پس از کار خود انعکاسی زیاد به آن رسید. این خواننده گفت: لطفاً به زندگی در حقایق خود ادامه دهید و بدانید که من عشق زیادی به شما می فرستم.

 

بیشتر بخوانید: تغییر جنسیت بازیگر مشهور ایرانی از فرزانه ارسطو به سامان ارسطو

 

10. جاناتان ون نس

جاناتان ون نس

جاناتان ون نس، یا همان طور که گاهی اوقات به آن ها JVN می گویند، به عنوان کارشناس نظافت در Netflix’s Queer Eye مشهور شد. این بازیگر که غیر باینری است، از آن زمان کتابی منتشر کرده، یک پادکست را میزبانی کرده و روی فرش های قرمز راه رفته است. آنها همچنین رکوردی را به عنوان اولین ستاره انفرادی غیر زن برای Cosmopolitan UK در 35 سال گذشته شکستند.

 

11. جوزی توتا

جوزی توتا

جوزی توتا پیش از انتقالش در بسیاری از برنامه های تلویزیونی محبوب بازی کرده بود که در سال 2018 اعلام کرد. او توضیح داد که این انتخابی نبود که او انجام داده، بلکه چیزی بود که از کودکی همیشه در مورد خودش می دانست: من همیشه می دانستم. جوزی گفت که برای ایفای نقش یک شخصیت ترنس مناسب است و هدفش این است که ترنس بودن در دبیرستان را عادی کند.