پارس ناز پورتال

چه جواهراتی برای متولدین بهمن مناسب است؟

چه جواهراتی برای متولدین بهمن مناسب است؟

سنگ متولدین بهمن ماه، آمتیست (Amethyst) است،امتیست یک سنگ قیمتی برای بهمن ماه می باشد.سنگ آمتیست، یک سنگ قیمتی فوق العاده زیباست که به بهمن ماه و متولدین این ماه اختصاص دارد. با کلیه ویژگی‌ها و خواص آمتیست در این مقاله آشنا شوید.

 

سنگ آمتیست یکی از سنگ‌های متولدین ماه بهمن است که اغلب به معنای ثبات و آرامش شناخته می‌شود.در این صفحه به بررسی خصوصیات و معانی آمتیست به عنوان سنگ متولدین بهمن ماه خواهیم پرداخت.

 

آمتیست سنگ متولدین بهمن ماه

رنگ ارغوانی با سلطنت، اشراف، تجمل، قدرت، جاه طلبی همراه است، به پادشاهان و اشراف با لباس های بنفش و همچنین رهبران مذهبی و ساختمان هایی که در مقدس ترین مناسبت ها با تزئینات بنفش پوشیده شده اند فکر کنید.

آمیتیست کوارتز بنفش است که از بنفش با ته رنگ صورتی و اسطوخودوس لطیف تا آلو و تمشک با رنگ‌های قرمز و آبی و حتی قهوه‌ای پررنگ متغیر است.رنگ‌های تیره‌تر با ارزش‌ترین رنگ‌ها هستند و رنگ بنفش مایل به قرمز یا بنفش تیره بدون تغییر رنگ در سراسر جهان محبوب‌ترین است. رنگ‌هایی که خیلی تیره هستند در نور کم تیره به نظر می‌رسند، بنابراین ارزش آنها کاهش می‌یابد.

 

آمتیست طبیعی

نام آمتیست از کلمه یونانی (amethystos) گرفته شده است که به معنای غیر مست کننده است، زیرا در زمان های قدیم اعتقاد بر این بود که کریستال از مست شدن شما جلوگیری می کند!

 

در قلمرو کریستال‌ها، آمتیست بنفش قابل توجه است و محبوب‌ترین و ارزشمندترین شکل کوارتز در جهان امروزی است. در سال های نه چندان دور، آمتیست بخشی از پنج سنگ قیمتی اصلی بود که باارزش ترین آنها به حساب می آمد و الماس، زمرد، یاقوت و یاقوت کبود چهار سنگ دیگر بودند.

 

خواص و خصوصیات آمتیست برای متولدین بهمن

آمتیست با محافظت، تعادل و شفافیت همراه است. آمیتیست به شما کمک می کند تا اتفاق ها را به وضوح ببینید بدون اینکه تحت تأثیر احساسات یا عصبانیت قرار بگیرید، به شما این امکان را می دهد که با آرامش با هر مسئله یا مشکلی که ممکن است در زندگی خود با آن مواجه شوید برخورد کنید.

 

قدرت شفابخش آمیتیست

آمتیست به سلامت متافیزیکی و معنوی شما کمک می کند، اما آیا می دانستید که آمتیست می تواند از نظر جسمی نیز کمک کند؟ می‌تواند به ویژه کسانی که پس از شیمی‌درمانی یا پرتودرمانی بهبود می‌یابند، جوان‌سازی کند، سیستم ایمنی بدن را تقویت کند، به بهبود شرایط پوستی، کمک به سیستم تنفسی و تسکین وزوز گوش و سردرد کمک کند.به گردش خون کمک می کند، بی خوابی را درمان می کند و اختلالات روانی و بیماری های روانی را تسکین می دهد.

 

آمتیست برای جلوگیری از اثرات الکل، می تواند به مبارزه با انواع اعتیادها کمک کند، الکل، تنباکو و مواد افیونی تنها برخی از مشکلاتی هستند که می توان با کمک آمتیست برطرف کرد. آیا جای تعجب است که بسیاری از مراکز پزشکی ترک، آمتیست در نام خود دارند؟

خواص و خصوصیات آمتیست برای متولدین بهمن

اثر آمتیست در محل کار

آمتیست حل کننده مشکلات است، بنابراین قرار دادن آمیتیست در دفتر کار شما به ایجاد یک محیط کاری آرام کمک می کند و به شما کمک می کند به نگرانی های دیگران گوش دهید، خواه مشتری باشند یا همکار.

 

سربازان قرون وسطی برای محافظت در جنگ از تعویذ آمیتیست استفاده می کردند، و در حالی که امیدواریم شما درگیر نبردهای واقعی با شمشیر و توپ نشوید، همه ما هر روز با نبردهای خود روبرو می شویم و آمتیست محافظت بسیار خوبی در برابر حملات روانی، دزدان و سفرهای خطرناک ایجاد می کند.

 

اگر میخواهید برای خرید جواهر اقدام کنید، جواهرات آمتیست می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 

مدیتیشن با سنگ آمتیست

تسبیح‌های سنتی تبتی قرن‌هاست که از آمتیست ساخته می‌شوند و برای پاکسازی ذهن در آماده‌سازی برای مراقبه استفاده می‌شوند. کریستال آمتیست را می توان به همان روش در خانه برای مدیتیشن خصوصی، تسکین استرس، الهام بخشیدن و ترویج خواب خوب استفاده کرد.

 

قرار دادن آمتیست در جایی از حمام راهی عالی برای کاهش اضطراب در طول یک حمام آرامش بخش است.اگر قبل از خرید جواهرات آمتیست تمایل دارید بیشتر راجب آمتیست بدانید حتما راجب دیگر خواص و خصوصیات سنگ آمتیست مطالعه کنید.

 

رنگ بنفش آمتیست

بنفش از دیرباز به عنوان رنگ سلطنتی در نظر گرفته شده است. در گذشته تولید رنگ بنفش دشوار بود و فقط افراد سلطنتی یا افراد بسیار ثروتمند می توانستند آن را بپردازند. این رنگ از خرد کردن صدف‌های دریایی خاص که فقط در دریای مدیترانه در نزدیکی لبنان امروزی یافت می‌شود (9000 پوسته 1 گرم رنگ را تشکیل می‌دهند) ساخته شده است.

 

بنابراین می توانید ارزش تاریخی کریستال ارغوانی طبیعی را تصور کنید.در سال 1901، زمانی که کارگران مصری در حال تمیز کردن مقبره فرعون جِر بودند، به کشف نسبتاً وحشتناکی دست یافتند – بازویی که از سوراخی در دیوار گیر کرده بود و گمان می‌رود مربوط به حدود 3000 سال قبل از میلاد باشد.

 

بازوها برداشته شدند و بسته بندی ها باز شدند و چهار دستبند از طلا، لاجورد، فیروزه و آمتیست هنوز روی مچ دست قرار داشتند. این دستبندها اکنون در موزه قاهره به نمایش گذاشته شده است.

 

قیمت آمتیست

قیمت سنگ آمتیست بسته به مقدار خرید شما می‌تواند متفاوت باشد ولی به طور کلی ۱ تا ۱۰ قیرات از سنگ آمتیست بسته به کیفیت سنگ از ۱۰ تا ۵۰ دلار قیمت گذاری می‌شود.

 

انواع آمیتیست سنگ بهمن ماه

آمتیست مانند سیترین عضوی از خانواده کوارتز یا سیلیس است. تنها تفاوت واقعی بین این کریستال ها رنگ آن است که برای آمتیست بنفش و برای سیترین زرد است. رنگ به دلیل وجود آهن در هر دو کریستال ایجاد می شود، اما در سیترین زرد آهن بیشتر اکسید می شود.

 

شفافیت آمیتیست

آمتیست ها می توانند در کریستال های بسیار بزرگ و بی عیب و نقص وجود داشته باشند و به عنوان سنگ های قیمتی نوع 2 نامگذاری می شوند، به این معنی که آنها معمولاً حاوی هیچ ماده ای مانند مواد معدنی، گازها، مایعات یا حتی کریستال های دیگری نیستند که در طول تشکیل خود در داخل آنها به دام افتاده باشند.

 

آیا یک متولد بهمن می تواند هر روز آمتیست بپوشد؟

هیچ پاسخ روشنی برای این سوال وجود ندارد جز اینکه چه احساسی در شما ایجاد می کند. برخی می گویند برای پوشیدن هر روز آنقدر قوی است و فقط باید شنبه ها پوشیده شود، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند هر روز یکی از آن ها را در محل کار بپوشند تا بیشترین سود را به دست آورند. فقط ببینید چه چیزی برای شما بهتر عمل می کند.

 

خرید جواهرات سنگ آمتیست

جواهراتی تک طلا، پیشرو در عرضه فروش جواهرات با بیش از ۱۰ سال تجربه تخصصی در حوزه ظراحی، ساخت و واردات انواع سنگ های قیمتی از سراسر دنیا یک پیشنهاد خوب و مناسب برای شماست تا بتوانید با خیال راحت برای خرید جواهرات آمتیست همراه با گارانتی معتیر و گواهی اصالت سنگ اقدام کنید.

 

نمونه ی جواهرات ساخته شده از سنگ آمتیست

نمونه ی جواهرات ساخته شده از سنگ آمتیست