پارس ناز پورتال

چگونه رابطه از راه دور یا لانگ دیستنس خوب داشته باشیم؟

چگونه رابطه از راه دور یا لانگ دیستنس خوب داشته باشیم؟

رابطه از راه دور یا لانگ دیستنس 

چگونه رابطه از راه دور یا لانگ دیستنس خوب داشته باشیم؟ هر فردی می خواهد شخص خاصی را برای زندگی طولانی و شاد پیدا کند. تصور کنید با شریکی آشنا شده اید که با یک کلیک دنیای شما را تغییر داده است. مطمئناً شما خوشحال هستید، می خواهید عشق شما هرگز تمام نشود. اما آیا یک رابطه عاشقانه راه دور می تواند برای همیشه ادامه یابد؟ پنج یا ده سال دیگر چه اتفاقی برای شما خواهد افتاد؟ در اینجا رازهای اصلی برای شما آورده شده است.

 

در ابتدا باید بگوییم که درک برای هر زوجی کلیدی است. گاهی ممکن است با برخی جملات مخالف باشید. با این حال، همیشه باید به حرف های پارتنر عشقی خود گوش دهید و تنها پس از آن نقطه نظرات خود را بیان کنید. فراموش نکنید که شما یک انتخاب آگاهانه انجام داده اید، پس صبور و مراقب باشید. پارتنر لانگ دیستنس شما مطمئناً از رفتار شما قدردانی خواهد کرد.

 

همچنین پیشنهاد می شود که سعی کنید همدل و با ملاحظه رفتار کنید. حتی اگر دانشجو هستید و وقت زیادی ندارید. باز هم می بینید که شما همیشه یک برنامه پشتیبان برای توجه به شریک زندگی آینده خود دارید. البته اگر رابطه از راه دور شما جدی باشد و بخواهید با پارتنر خود ملاقات حضوری داشته باشید. گاهی اوقات باید مسافت زیادی را طی کنید و این بستگی به تمایلات و اهداف شما دارد.

 

1. افسرده نباشید و حرف های منفی نزنید

هر کسی ممکن است خستگی، غم، افسردگی یا سایر احساسات منفی را تجربه کند. به احتمال زیاد، پارتنر راه دور شما می تواند کاری انجام دهد که باعث ناراحتی شما شود. شرایطی وجود دارد که حتی یک کلمه می تواند باعث پرخاشگری انسان ها شود. اولویت شما این است که خودکنترلی را درون تان آموزش دهید. همه مردم مرتکب اشتباه می شوند و پارتنر شما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

چگونه رابطه از راه دور یا لانگ دیستنس خوب داشته باشیم؟

شما در اینجا دو راه دارید: یا بحث آرام در مورد هر موقعیتی یا ریزپرخاشگری و کلمات آزاردهنده فرستادن. پس سعی کنید در مورد هر مشکلی بحث کنید و از درگیری جلوگیری کنید. واقعیت این است که اگر استدلال محکمی ارائه دهید، هر فردی دیدگاه شما را می پذیرد. علاوه بر این، شما همیشه می توانید امتیازاتی به او بدهید یا مصالحه کنید. اگر شما و نیمه بهترتان یاد بگیرید که تعارضات را بدون تهاجم خرد حل کنید، ازدواج شما طولانی و شاد خواهد بود.

 

2. از راه دور کنار او باشید

بسیاری از مردم به حمایت کسانی که دوستشان دارند نیاز دارند. بنابراین به همین دلیل است که باید همیشه از شریک زندگی خود حمایت کنید. هر موقعیت سختی راهی به سوی فرصت های جدید است. (هر چیزی که تو را نکشد قوی ترت می کند). اما شما باید از نیمه مجازی خود حمایت کنید. اما اگر هزاران مایل از هم فاصله داشته باشید چه؟ سعی کنید به هر طریقی که می توانید از عشق مجازی زندگی خود حمایت کنید.

چگونه رابطه از راه دور یا لانگ دیستنس خوب داشته باشیم؟

به عنوان مثال، تماس تلفنی برقرار کنید، یک ویدیو ضبط کنید یا از پیام رسان های فوری استفاده کنید تا آنجا باشید. حتی اگر از کسی که دوستش دارید دور هستید. توجه شما ممکن است حتی زمانی که مشغول هستید مورد نیاز باشد. اما همیشه می توانید یک سازش پیدا کنید. برای مثال اگر دانشجو هستید و وقت آزاد ندارید از گزینه سفارش انشا استفاده کنید.

 

3. یادآوری کنید که در رابطه راه دور چه چیزی را دوست دارید

این نکته در هر دو مورد به یک اندازه کار می کند. احتمالاً شریک زندگی مجازی شما هر از گاهی به احساسات مثبت و عشق نیاز دارد. هر لحظه به یاد ماندنی در زندگی مشترک خود را به خاطر بسپارید. آنچه را که در مورد ازدواج خود دوست دارید به همسرتان یادآوری کنید. این ترفند همیشه کار می کند. واقعیت این است که بسیاری از احساسات شما برای دیگران مثل یک راز باقی می ماند.

چگونه رابطه از راه دور یا لانگ دیستنس خوب داشته باشیم؟

بنابراین در مورد آنچه دوست دارید صحبت کنید و سعی کنید احساسات خود را منتقل کنید. در آغوش گرفتن و غافلگیری های دلپذیر چیزی است که عشق و علاقه شما را به هر شخصی نشان می دهد. اما در رابطه عاطفی از راه دور نمی توان این کارها را انجام داد. بنابراین می توانید با ساختن کلیپ های عاشقانه، استفاده از ایموجی های مناسب و فرستادن عکس های زیبا این خلاء را جبران کنید.

 

4. از منافع عشق مجازی تان حمایت کنید

هر کس سرگرمی ها و علایق منحصر به فردی دارد. مطمئناً پارتنر مجازی زندگی شما عاشق هر نوع فعالیت، موسیقی، مسافرت یا فعالیت های اجتماعی است. حمایت از علایق یکدیگر کلید یک رابطه لانگ دیستنس طولانی و شاد است. همه می خواهند حمایت و درک را ببینند. بنابراین به نیمه مجازی خود نشان دهید که شما نیز به فعالیت های خاصی علاقه مند هستید. این هم می تواند به حفط رابطه از راه دور کمک کند.

 

5. به مسائل مهم (از راه دور) رسیدگی کنید

هر رابطه ای همانند یک نوع سازش است. به همین دلیل است که خانواده شما همیشه باید هر مشکلی را حل کنند و تصمیمات درست بگیرند. بنابراین از قبل در مورد اینکه هر کدام از شما می توانید شخصاً در مورد چه جنبه هایی تصمیم گیری کنید، توافق کنید. سعی کنید راهی برای تفویض مسئولیت ها ایجاد کنید یا بیشتر مشورت کنید تا بسیاری از موانع برای شما بی اهمیت شوند. این توصیه کارساز است، زیرا مهارت های حل مسئله به رابطه شما کمک می کند.

 

6. روی جنبه های مثبت تان تمرکز کنید

برخی افراد به اشتباه معتقدند که روابط طولانی مدت مخرب است. این ادعا با توجه به این واقعیت که شما می توانید با یک شریک از مزایای زیادی برخوردار شوید، بحث برانگیز است. اول از همه، شما همیشه با کسی خواهید بود که شما را دوست دارد و همه چیز را در مورد شما می داند. همه الگوهای احساسی، ترجیحات یا خواسته های شما برای شریک زندگی شما مشکلی ندارند. تصور کنید زندگی شما با کسی که قدر شما را می داند چقدر لذت بخش و آسان خواهد بود.

 

چگونگی حفظ رابطه از راه دور عاشقانه

زندگی برای دست کشیدن از روابط طولانی مدت، بسیار کوتاه است. با این حال، شما و پارتنر عشقی مجازی تان می توانید بسیاری از احساسات مثبت را تجربه کنید و زندگی شادی داشته باشید. عشق یک احساس فوق العاده است و باید یک رابطه طولانی مدت را امتحان کنید. ممکن است شخص خاصی را پیدا کنید، و تمام نکات بالا برای شما مفید خواهد بود. بنابراین می توانید همیشه یک رابطه عاشقانه راه دور عالی داشته باشید.