پارس ناز پورتال

کاهش هزینه های سفر با رزرو هتل عارفه مشهد

کاهش هزینه های سفر با رزرو هتل عارفه مشهد

افرادی که به دنبال هتلی تمیز با قیمت مناسب در مشهد هستند و دوست دارند به حرم مطهر امام رضا (ع) نیز نزدیک باشند، می توانند برای رزرو هتل عارفه مشهد اقدام کنند.

 

هتل عارفه مشهد، هتلی یک ستاره است که در خیابان رجایی مشهد قرار دارد. هتل عارفه مشهد به حرم رضوی بسیار نزدیک است و شما می توانید فاصله میان هتل تا حرم را در عرض 10 دقیقه طی کنید.

 

قیمت اقامت در هتل عارفه مشهد بسیار مناسب است و این موضوع به کاهش هزینه های سفر شما کمک می کند. برای آشنایی با امکانات رفاهی هتل عارفه مشهد، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

 

معرفی هتل عارفه مشهد

 

هتل عارفه مشهد، از سال 1394 فعالیتش را آغاز کرد و یکی از هتل های ارزان نزدیک به حرم رضوی محسوب می شود. هتل عارفه، ساختمانی 5 طبقه است که 20 واحد اقامتی مختلف دارد.

 

برای رزرو هتل عارفه مشهد، شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته، واحد موردنظر خودتان را انتخاب کنید. در واحدهای اقامتی هتل عارفه مشهد، انواع امکانات رفاهی مانند یخچال، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، کمد لباس، اسپیلت، اینترنت، سشوار، وسایل بهداشتی، حوله، دستمال کاغذی، صندوق امانات، تلفن و… وجود دارد که مهمانان عزیز می توانند از تمام این امکانات در طول مدت اقامت خود استفاده کنند.

 

برای راحتی و آسایش زائران گرامی، در هتل عارفه مشهد خدمات مختلفی مانند خدمات روم سرویس، خدمات چاپ و فتوکپی، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت و پذیرش شبانه روزی انجام می شود.

 

با رزرو هتل عارفه مشهد، شما می توانید برای خوردن وعده های غذایی خود، به رستوران ایرانی داخل هتل بروید و غذای خود را در داخل هتل میل کنید.افرادی که با ماشین شخصی خود به زیارت امام رضا (ع) مشرف می شوند، می توانند خودرو را در پارکینگ هتل عارفه پارک کنند و با خیال راحت به استراحت بپردازند.

کاهش هزینه های سفر با رزرو هتل عارفه مشهد

از جمله مزایای هتل عارفه در مشهد، برخورد مودبانه و خوب پرسنل هتل است که برای رفع نیازهای شما تمام تلاششان را می کنند و رفتاری محترمانه با تمام مهمانان هتل دارند.

 

هتل عارفه مشهد کجاست؟

 

هتل عارفه مشهد در چهارراه خسروی، خیابان رجایی و کوچه خزعلی 3 قرار دارد. فاصله میان هتل عارفه تا حرم امام رضا (ع) تنها 800 متر است و شما با چند دقیقه پیاده روی، می توانید به حرم مطهر امام هشتم بروید و مشغول زیارت شوید.

 

هتل عارفه به بازارهای مهم مشهد مانند بازار رضا و بازار 17 شهریور بسیار نزدیک است و این موضوع، خرید سوغاتی های مشهد را برای شما راحت تر می کند.اگر عاشق موزه هستید، لازم است بدانید که از هتل عارفه مشهد می توانید در کمتر از 5 دقیقه خودتان را به موزه های مختلف مشهد مانند موزه آستان قدس رضوی، موزه فرش، موزه قرآن و نفایس، موزه مدال، موزه ظروف، موزه نجوم و ساعت، موزه هنرهای تجسمی، موزه مردم شناسی و… برسانید که البته بهتر است از خودرو استفاده کنید.

 

هر زمان که خواستید هم می توانید با وسایل حمل و نقل عمومی یا تاکسی های هتل عارفه به مکان های دیدنی و مهم مشهد بروید.

 

رزرو هتل عارفه مشهد با بهترین قیمت در سامانه سفربازی

 

برای رزرو هتل عارفه مشهد با قیمت مناسب، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اتاق دلخواه خود را در این هتل رزرو کنید تا اقامتی آرام و راحت را در مشهد مقدس تجربه کنید.