پارس ناز پورتال

کجا دنبال بهترین روانشناسان بگردیم؟

کجا دنبال بهترین روانشناسان بگردیم؟

اگر توجه کرده باشید با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این سال‌ها، زندگی همه‌ی افراد هم دستخوش تغییرات شده است. در گذشته برای انجام بسیاری از کارها حتما باید ساعت‌ها زمان صرف می‌کردیم و دستِ آخر ممکن بود نتیجه دلخواه هم از کار خود نگیریم.

 

اما در حال حاضر حتی کوچکترین کارها از خرید نان و میوه گرفته تا خرید وسایل هوشمند را به‌صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می‌دهیم و با اینکار به آسانی در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنیم. اگر کمی فراتر برویم می‌بینیم این خدمات آنلاین محدود به کسب‌وکارهای خاصی نیست و در حال حاضر بسیاری از حوزه‌ها به این سمت می‌روند.

 

یکی از بهترین دستاوردهای تکنولوژی وارد شدن به حوزه پزشکی و سلامت است؛ اینکه دیگر برای پیدا کردن روانشناسان مطرح و معتبر نیاز به روزها وقت گذاشتن و پرس‌وجو نباشد. ممکن است برای شما هم پیش آمده که نیاز به مراجعه به روانشناس داشته باشید اما در انتخاب روانشناس مناسب سردرگم شوید! البته شاید در آخر بتوانید روانشناس خوبی انتخاب کنید اما باید روزهای متوالی تماس بگیرید تا موفق به گرفتن نوبت شوید!

 

تکنولوژی در این حوزه هم قدم برداشته تا دیگر افراد دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند و به آسانی و در کمترین زمان بتوانند بهترین روانشناس را انتخاب کنند. یکی از بهترین کسب‌وکارهای فعال و جامع در زمینه نوبت‌دهی آنلاین، پزشک خوب است که در ادامه قصد داریم شما را با خدمات و امکانات این پلتفرم آشنا کنیم.

 

پزشک خوب پلتفرم خدمات پزشکی و سلامت در خدمتِ شما!

 

یکی از کسب‌وکارهای موفق در زمینه ارائه خدمات پزشکی و سلامت در ایران، پزشک خوب است. این پلتفرم با هدف آسان‌سازی خدمات این حوزه راه‌اندازی شد تا افراد بدون نگرانی در سراسر ایران بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند. برخی از خدمات و امکانات که در این سایت ارائه می‌شود عبارتند از:

 

  • انتخاب مشاور و روانشناس (مشاوره کودک، مشاوره فردی، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و…)
  • انتخاب روانپزشک (متخصص اعصاب و روان و…)
  • انتخاب متخصص توانبخشی (گفتار درمانگر، نوروتراپی و…)

 

بدون شک اگر به دنبال بانک اطلاعاتی جامع و کاملی می‌گردید که بهترین روانشناسان در آن قرار داشته باشند، پزشک خوب جای درستی خواهد بود. در حال حاضر این پلتفرم حدود 66 هزار متخصص در حوزه‌های متعدد پزشکی دارد و در 301 شهر فعال است.

 

در پزشک خوب به‌صورت کاملا رایگان در هر شهری که باشید می‌توانید روانشناس مد نظر خود را انتخاب کنید و درباره مشکلات‌تان با او صحبت کنید. این فرآیند به صورتی است که اطلاعات تکمیلی هر روانشناس در هر شهری ثبت شده و وقت‌های در دسترس روانشناس هم در این صفحه قرار دارد؛ با مشاهده برنامه زمانی روانشناس نیازی به روزها انتظار نیست و با توجه به برنامه‌ی خود می‌توانید زمان مد نظرتان را ثبت کنید.

مزایای استفاده از پزشک خوب

مزایای استفاده از پزشک خوب

همانطور که گفتیم تکنولوژی بسیاری از کارها را آسان‌ کرده است و مانند گذشته نیازی به درگیری زیاد برای انجام کاری نیست. پزشک خوب هم اطلاعات جامع و مفید را در اختیار کاربران قرار داده است تا افراد به آسانی به هدف خود برسند و وقت خود را هدر ندهند. برخی از مزایای این پلتفرم که می‌توانیم به آن‌ها اشاره کنیم:

 

  • دسترسی به جامع‌ترین بانک اطلاعاتی پزشکان در سراسر ایران
  • امکان مقایسه متخصصین، روانشناسان، روانپزشکان و… در این سایت
  • جست‌وجو روانشناس، روانپزشک و… با توجه به شهر محل سکونت
  • رزرو نوبت به صورت آنلاین و در کمترین زمان
  • پرسش‌ و پاسخ رایگان و مستقیم با پزشک در بخش بلاگ سایت
  • امکان مشاوره آنلاین
  • و…

پزشک خوب پلتفرم خدمات پزشکی و سلامت در خدمتِ شما!

علاوه بر این موارد پزشک خوب قابلیتی طراحی کرده تا کاربران در صفحه اصلی بخشی با عنوان مسائل سلامتی مشاهده کنند. در این بخش تمام حوزه‌های تخصصی در زمینه‌های پزشکی، مشاوره، روانشناسی و روانپزشکی معرفی شده است.

 

به عنوان مثال اگر درگیر فوبیا، اضطراب، افسردگی و… باشید می‌توانید روی بخش آن کلیک کنید تا متخصصان آن حوزه به صورت یکجا در تمام شهرها به شما نمایش داده شود.در پزشک خوب آمار بازدید ماهانه بیش از 3.5 میلیون نفر است که به افراد این اطمینان را می‌دهد که پلتفرمی قابل اعتماد است و با خیال راحت می‌توان از آن استفاده کرد.

 

این روزها زمان مهم‌ترین و ارزشمندترین دارایی همه‌ی ما محسوب می‌شود و بهتر است برای حفظ آن تلاش کنیم تا حتی‌الامکان برای کارهایی نظیر انتخاب کردن روانشناس، پزشک متخصص و نوبت گرفتن زمان زیادی را هدر ندهیم و بتوانیم در کمترین زمان بهترین انتخاب را داشته باشیم.