پارس ناز پورتال

کدام صرافی ارز دیجیتال مناسب است؟

کدام صرافی ارز دیجیتال مناسب است؟

تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌ها در سراسر جهان از بیت کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال برای اهداف سرمایه گذاری، عملیاتی و معاملاتی استفاده می‌کنند. مانند هر مرزی، خطرات ناشناخته، اما انگیزه‌های قوی نیز وجود دارد.

 

سرمایه‌گذاران حرفه‌ای معمولاً انواع سؤالات و بینش‌هایی را که شرکت‌ها باید در نظر داشته باشند، بررسی می‌کنند تا مشخص شود که چگونه از دارایی‌های دیجیتال استفاده کنند و آیا پشتیبانی صرافی ارز دیجیتال به آنها کمکی می‌کند؟

 

ارزهای دیجیتال این پتانسیل را دارند که دنیای مالی را آنطور که ما می‌شناسیم تغییر شکل دهند و وجود زیرساخت‌های مالی سنتی را زیر سوال ببرند. اما مزایا و معایب ارزهای دیجیتال چیست؟

 

چگونه تصمیم می‌گیرید که در کدام یک سرمایه‌گذاری کنید یا نکنید؟ اگر کمی در مورد ارزهای دیجیتال گیج شده‌اید، نگران نباشید. این راهنمای در مورد پشتیبانی ارزهای دیجیتال را بررسی کرده و سپس با خیال راحت به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید. برای شروع بهتر است کمی در مورد رمز ارزها بدانید:

 

رمز ارز چگونه کار می‌کند؟

 

اکثر ارزهای دیجیتال بدون حمایت بانک مرکزی یا دولت و حتی بدون پشتوانه‌ای از اسکناس یا سکه هستند و فناوری غیرمتمرکز به نام بلاک چین زیربنای آنها را تشکیل می‌دهد. در عوض، آنها را فقط توکن‌های مجازی در نظر بگیرید که ارزش آنها توسط عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

 

ارز دیجیتال از طریق فرایندهایی نظیر ماینینگ، استیکینگ، بازی کردن، استراتژی‌های کسب رایگان و در نهایت از طریق خرید و فروش از کارگزاران به دست می‌آیند. سپس با استفاده از کیف پول‌های رمزگذاری‌شده از طریق صرافی‌ها ذخیره و یا خرج می‌شوند.

 

به عبارتی دیگر، صرافی رمزنگاری بازاری است که در آن می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده زیادی مانند بیت کوین، تتر، اتر یا دوج کوین را بخرید و بفروشید. صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند سایر پلتفرم‌های معاملاتی که ممکن است با آن‌ها آشنا باشید، کار می‌کنند.

 

آن‌ها حساب‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهند که در آن می‌توانید انواع سفارش‌ها را برای خرید، فروش و سفته‌بازی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کنید.برخی از صرافی‌های رمزنگاری از ویژگی‌های معاملاتی پیشرفته مانند حساب‌های مارجین و معاملات آتی پشتیبانی می‌کنند،

 

اگرچه این موارد کمتر برای کاربران مستقر در ایالات متحده در دسترس هستند. سایرین دارای ویژگی‌هایی مانند استکینگ کریپتو یا وام‌های رمزنگاری هستند که به شما امکان می‌دهد از دارایی‌های کریپتو خود سود کسب کنید.

 

در ایران نیز صرافی‌های ارز دیجیتال چندی است که فعالیت خود را شروع کرده‌اند. یکی از صرافی‌هایی که امکانات بسیار زیادی را از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن به کاربران ارائه می‌دهد و در کنار طیف گسترده رمز ارزهایی که دارد، کاربران را نیز آموزش می‌دهد تا در محیط امن و ساده و کاربرپسندی به معامله بپردازند، صرافی ارز دیجیتال Wallex است.

 

پشتیبانی صرافی ارز دیجیتال، برای پاسخ به سوالات شما

 

پشتیبانی صرافی ارز دیجیتال، برای پاسخ به سوالات شما یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی‌ست که هر صرافی ارز دیجیتال خوب باید داشته باشد؛ صرافی ارز دیجیتال امن والکس، پشتیبانی 24 ساعته برای پاسخ به سوالات تمامی سرمایه‌گذاران دارد. این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی‌ست که این صرافی را متمایز کرده است.

 

سایر ویژگی‌های صرافی آنلاین والکس

 

1. امنیت

صرافی ارز دیجیتالی که انتخاب می‌کنید باید با در نظر گرفتن امنیت مالی شما انتخاب شود. ارز دیجیتال ایده آل دارای امنیت در طراحی اصلی خود است. این بدان معناست که جدای از احراز هویت دو مرحله‌ای و رمزهای عبور پیچیده، ویژگی‌های ایمنی نیز برای جلوگیری از هک شدن در آن تعبیه شده است.

 

در حالی که نیازی به بررسی کامل جنبه‌های فنی ارز دیجیتال خود ندارید، باید تحقیقات اولیه را انجام دهید تا مطمئن شوید که صرافی ارز دیجیتال شما دارای مقداری ویژگی‌های امنیتی داخلی است تا از هک شدن توسط ابزارهای پیچیده جلوگیری کنید.

 

صرافی ارز دیجیتال والکس با احراز هویت چند مرحله‌ای این امنیت را فراهم کرده است. همچنین در مورد پروتکل‌های امنیتی هر ارزی که خریداری می‌کنید اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

2. کاربر پسند

صرافی‌های متمرکز به سرمایه گذاران مبتدی روشی آشنا و دوستانه برای تجارت و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند. برخلاف استفاده از کیف پول‌های کریپتو و تراکنش‌های همتا به همتا که می‌توانند پیچیده باشند، کاربران صرافی‌های متمرکز می‌توانند وارد حساب‌های خود شوند، موجودی حساب خود را مشاهده کنند و از طریق برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها تراکنش انجام دهند. صرافی والکس بسیار کاربرپسند بوده و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد.

 

3. قابل اعتماد

صرافی‌های متمرکز لایه‌ای از امنیت و قابلیت اطمینان را در مورد معاملات و معاملات ارائه می‌دهند. با تسهیل تراکنش از طریق یک پلتفرم توسعه یافته و متمرکز، صرافی‌های متمرکز سطوح بالاتری از راحتی را ارائه می‌دهند.

 

شما باید تاریخچه ی صرافی را بررسی کنید تا ببینید آیا در گذشته با مشکلاتی از قبیل هک روبرو شده و در آن وضعیت چه اقدامی کرده است، تاریخچه صرافی ارز دیجیتال والکس نشان می‌دهد که همواره در کنار سرمایه‌گذاران بوده و قابلیت اطمینان بالایی دارد.

کدام صرافی ارز دیجیتال مناسب است؟

4. حجم معاملات

اگر معامله‌ای انجام نشود، در دسترس بودن ارز به تنهایی کافی نیست. شما در حالت ایده‌آل می‌خواهید تأیید کنید که حجم معاملات کافی در ارزهای هدف شما برای اطمینان از نقدینگی وجود دارد، بنابراین می‌توانید به راحتی سرمایه خود را در هر لحظه‌ای معامله کنید.

 

بازارهای کم حجم ممکن است برای شما هزینه فروش داشته باشد. اگر حجم زیادی وجود نداشته باشد و شما سفارشی را انجام دهید، به آن لغزش می‌گویند. می‌توانید در نهایت با قیمتی بالاتر خرید کنید یا با قیمتی کمتر از آنچه که می‌خواهید بفروشید.

 

اگر یک معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال هستید، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که صرافی دلخواه شما انواع معاملاتی را ارائه می‌دهد؛ مانند سفارشات محدود، که می‌تواند با تعیین قیمت از لغزش جلوگیری کند. صرافی Wallex برای حرفه‌ای ابزارهای بیشماری را درنظر گرفته است.

 

جمع‌بندی

 

علیرغم شکست‌های اخیر، ارزهای دیجیتال به عنوان یک طبقه دارایی جدید محبوب برای سرمایه‌گذاران باقی مانده است. در میان برترین جستجوهای گوگل برای سال 2022، بیت کوین از TikTok ،Apple و NFL پیشی گرفت و تقریباً در صدر “رستوران‌های نزدیک من” قرار گرفت.

 

در آخرین شمارش، بیش از 20،000 پروژه ارزهای دیجیتال در سراسر جهان وجود داشت و طبق گفته Debthammer، در حال حاضر در مجموع حدود 295 میلیون کاربر ارز دیجیتال وجود دارد که 20٪ از آنها در ایالات متحده هستند.

 

اگر علاقه مند به خرید ارز دیجیتال هستید، فقط کافی است یک حساب کاربری در یک صرافی رمزنگاری باز کنید. صرافی والکس با بستری ایمن و قابل اعتماد، حرفه‌ای و با پشتیبانی 24 ساعته در زمینه ارزهای دیجیتال صرافی کاربرپسندی است و هر سرمایه‌گذاری به راحتی می‌تواند در آن معامله کند.