پارس ناز پورتال

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ 

کریستیانو رونالدو با چـه کسانی رابطه داشته اسـت؟ دراین پست، با معشوقه هاي کریستیانو رونالدو آشنا میشویم. این بازیکن پرتغالی کـه در حال وارد شدن بـه دهه چهارم زندگی اش اسـت، تا حال حاضر با زنان معروف زیادی رابطه داشته اسـت. عده اي از روابط کریستیانو رونالدو مخفیانه بوده و برخی هم رسانه اي شده اند. در ادامه مـا بـه بررسی تمام روابط عاشقانه کریستیانو رونالدو میپردازیم.

 

آقای کریستیانو رونالدو، ۳۷ ساله، پس از نخستین ملاقاتش با جورجینا ۲۸ ساله، بـه مدت ۶ سال رابطه خودرا حفظ کرده اسـت. بـه لطف روابط مستحکم این زوج، ممکن اسـت فراموش شود کـه رونالدو فهرست بلند بالایی از رابطه هاي عاشقانه با زنان مختلف داشته اسـت. در این جا نگاهی بـه معشوقه هاي سابق کریستیانو رونالدو می‌اندزیم کـه تعداد آن ها کم نبوده اسـت.

 

1. جوردانا ژاردل و کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

جوردانا، نخستین زنی بود کـه رونالدو بطور رسمی با او رابطه عاشقانه داشت. تصور می شود کـه این مدل برزیلی، نخستین شریک جدی، این مهاجم پرتغالی بعنوان یک فوتبالیست حرفه‌اي درسال هاي اولیه فعالیتش بود. جوردانا، خواهر ماریو ژاردل، هم تیمی کریستیانو در اسپورتینگ لیسبون بود. این زوج درسال ۲۰۰۳ با هم وارد رابطه شدند، اما نتوانستند رابطه خودرا ادامه دهند.

 

2. مرچه رومرو

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

شریک مورد توجه بعدی کریستیانو مدل پرتغالی، مرچه بود کـه بین سال هاي ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ بیش از یکسال با او رابطه داشت. این مجری تلویزیونی در نخستین حضور رونالدو در منچستریونایتد در دوران شکوهش در اولدترافورد، برجسته ترین شریک زندگی او بود. اما بدلیل کـه مرچه در پرتغال مستقر بود، این زوج بدلیل مسافت نتوانستند رابطه عاشقانه خودرا ادامه دهند.

 

3. ایموگن توماس

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

دختر شایسته ولز درسال ۲۰۰۳ و مجری برنامه‌هاي تلویزیونی در دو بازه زمانی مختلف با کریس رونالدو رابطه داشت. یک بار سال ۲۰۰۶ و زمانی کـه در منچستر بودو دومین بار، سال ۲۰۱۱ و دوران حضورش در رئال. رابطه‌اي کـه هردو بار بـه‌هم خورد. رسانه‌ ها فاش کردند بار آخر کریس بار‌ها با ایموگن تماس گرفته بود، اما پاسخی دریافت نمیکرد.

 

4. ثریا چاوز و کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

ثریا چاوز سال ۲۰۰۶ با کریس رونالدو آشنا شد. آن زمان بازیگری معمولی بودو بـه اندازه کریس کـه بازیکن منچستریونایتد بود شهرت نداشت. یکسال بعد، اما ثریا چاوس پرتغالی در فیلم «Call Girl» نقش اصلی را ایفا کرد. فیلمی کـه فروش قابل توجهی داشت و شهرت چاوز را چندین برابر کرد. رابطه این دو هم با پیشرفت کاری کـه داشتند بـه فراموشی سپرده شد.

 

5. جما اتکینسون

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

سال ۲۰۰۷ زمانی کـه کریس در حال در میان گذاشتن نامش در فوتبال انگلیس بود با جما اتکینسون بازیگر و مدل انگلیسی آشنا شد. این آشنایی تنها چهار ماه طول کشید. اتکینسون هم‌اکنون با گورکا مارکس اسپانیایی مجری برنامه‌هاي سرگرمی ازدواج کرده و یک فرزند دارد.

 

6. بیپاشا باسو

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

کریس رونالدو درسال ۲۰۰۷ پا را فراتر از قاره اروپا گذاشت و علاقه‌مند بـه دختری از هندوستان شد. آن ها در هنگام اهدای جایزه با هم در لیسبون آشنا شدند. ارتباطی کـه خیلی زود توسط کریس تکذیب شد و این‌طور عنوان شد کـه قرار عاشقانه او و بیپاشا بـه نتیجه نرسیده اسـت. البته گفته می شود آن دو، کـه بـه خاطر عشقشان بـه فیلم‌هاي بالیوود با هم ارتباط برقرار کرده‌اند، پس از ملاقات دوستان صمیمی باقی ماندند.

 

7. پاریس هیلتون و کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

این بازیگر، خواننده و تاجر آمریکایی در تابستان ۲۰۰۹ وقتی کریس رونالدو برای گذراندن تعطیلاتش بـه کشور آمریکا سفر کرد بـه او علاقه‌مند شد. پاریس هیلتون و کریس در کالیفرنیا با هم دیگر آشنا شدند و تعطیلات را با هم گذراندند. مدت این آشنایی، اما بـه همان تعطیلات ختم شد و ادامه پیدا نکرد.

 

8. نریدا گالاردو

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

نریدا کـه نامش در روزهای اخیر بـه لطف اظهارنظرهایش در مورد جرجینا رودریگز بر سرزبان ها افتاد، درسال ۲۰۰۸ بـه مدت هشت ماه با رونالدو در ارتباط بود. خانم نریدا در گذشته نیز نسبت بـه کریستیانو خیلی مهربان نبود و علت جدایی خود از وی را، شلوارک‌هاي عجیب‌وغریب کریس رونالدو کـه خیلی مورد پسند گایاردو نبود عنوان کرده بود.

 

9. کیم کارداشیان و کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

کیم کارداشیان درسال ۲۰۱۰، بـه مادرید سفر کرده بود تا تعطیلاتش را در پایتخت اسپانیا بگذراند. کریس رونالدو آنجا با کیم آشنا میشود و این دو نفر سه روز کامل را با هم در مادرید سپری می کنند تا برنامه‌هاي آینده خودرا پایه‌ریزی کنند. در نهایت ۷۲ ساعت بعد همه ی چیز تمام میشود و کریس و کیم با هم بـه توافق نمی رسند. کارداشیان سپس با کانیه وست خواننده مطرح آمریکایی ازدواج کرد.

 

10. لوئانا بلتی

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

جولیانو بلتی بازیکن برزیلی بارسلونا و چلسی درسال ۲۰۰۹ تصمیم میگیرد خواهرش لوئانا رابه واسطه دوستی کـه با کریس داشت با این بازیکن آشنا کند. آشنایی کـه منجر بـه صمیمیت میان لوئانا و رونالدو شد. رابطه کریس با این طراح لباس هم پایان خوشی نداشت.

 

11. ایرینا شایک و رونالدو

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

ایرینا شایک از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ بـه مدت پنج سال با رونالدو رابطه عاشقانه داشت. باید بگوییم کـه ایرینا بعد از ترک کریس خیلی زود با بردلی کوپر بازیگر هالیوودی ازدواج کرد و صاحب دختر شد کـه البته آن ازدواج هم بـه سر انجام نرسید.

 

12. لوسیا ویلون

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

مدتی بعد از پایان رابطه کریستیانو با ایرینا شایک، او با مجری معروف تلویزیون اسپانیا، لوسیا ویالون آشنا شد. اما خانواده رونالدو بـه‌رغم انتشار عکس‌هاي کریس و لوسیا، حتی هر گونه ارتباط میان آن دو رابه کل تکذیب کردند. لوسیا در ادامه با چیچاریتو هم‌تیمی کریس در منچستر و رئال ازدواج کرد.

 

13. دزیره کوردرو و رونالدو

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

دزیره کوردرو سال ۲۰۱۴ دختر شایسته اسپانیا شد و وارد صنعت مدلینگ شد. درسال ۲۰۱۶ وقتی دزیره ۲۳ سال داشت با کریس آشنا میشود. کریس دزیره را دختری «عشق شهرت» توصیف کرده بود. دزیره بعد‌ها با خواکین کوریا بازیکن لاتزیو آشنا شد.

 

14. جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو

در آخر هم رونالدو با جورجینا ازدواج کرد و انها حالا صاحب چند فزرند هم می باشند. خانم رودریگز میگوید: نخستین بار رونالدو را در یکی از مغازه هاي برند “گوچی” دیدم کـه در آن فروشنده بودم. چند روزبعد ازآن دیدار ، اینبار در مراسم معرفی یک برند دوباره هم دیگر را ملاقات کردیم. ولی این دفعه توانستیم خیلی آسان تر با هم صحبت کنیم.

کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

مـن دیگر درگیر مسائل کاری نبودم صحبت هایمان خیلی خوب پیش رفت. همه ی چیز بین مـن و رونالدو خیلی سریع رخ داد، چیزی شبیه عشق در نگاه اول.» وی پس از آشنایی با رونالدو، در مراسم هاي توپ طلا ، انتخاب بهترین بازیکن جهان و خیلی از مراسمات رسمی دیگر همراه رونالدو مقابل رسانه ها حضور یافته اسـت. او با رونالدو تفاوت سنی حدود ده سال دارد.

 

بیوگرافی کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در ۵ فوریه سال ۱۹۸۵ یا همون ۱۶ بهمن سال ۱۳۶۳در میان خانواده اي فقیر متولد شد.درکودکی بـه خاطر علاقه ي شدید بـه پاتریک کلایورت،با نام کلایورت نام برده می شد.رونالدو خودش در مورد علاقه اش بـه فوتبال در کودکی می‌گوید بـه قدری عاشق فوتبال بوده کـه اگر توپی رو هم در اختیار نداشته با در هم کردن لنگه جوراب هایش خود رو سرگرم می کرده.

 

ماریا دوس سانتوس معلم دوران ابتدایی رونالدو در مورد علاقه ي شدید رونالدو بـه فوتبال میگوید:«بـه یاد دارم کریس هر وقت اوقات آزادی پیدا می‌کرد بـه فوتبال می پرداخت.» باید بگوییم کـه کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو کوچکترین فرزند خوزه دینیس آویرو و ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو اسـت. رونالدو برادری بـه‌نام هوگو و دوخواهر بـه‌نام‌هاي آلما و لیلیانا کاتیا دارد.

 

پدرش نام رونالدو را از روی نام رئیس‌جمهور ایالات متحده ایالات امریکا برگرفته اسـت. جورج هربرت شاعر انگلیسی قرن ۱۷ میگوید فقر گناه نیست. پسر قصه مـا هم گناهی نداشت کـه با فقر بدنیا آمد حتی گناهی هم نداشت کـه بـه خاطر بیماری قلب تا خداحافظی از فوتبال پیشرفت. اما بدون شک برای پسر بچه اي کـه با لباسهای خواهرانش توپ درست می‌کرد و فوتبال بازی میکرد، ستاره نشدن یک گناه بود.

 

زندگی شخصی کریستیانو رونالدو

پدر رونالدو، بدلیل بیماری کبد ناشی از اعتیاد بـه الکل، در سپتامبر ۲۰۰۵ و زمانی کـه رونالدو ۲۰ سال داشت، درگذشت. رونالدو اعلام کرده کـه الکل نمینوشد و خبر روزنامه دیلی میرر مبنی بر مصرف زیاد الکل در هنگام بهبودی مصدومیتش در ژوئیه ۲۰۰۸، افترا بوده اسـت. در اکتبر ۲۰۰۵، یک ماه پس از مرگ پدرش، رونالدو بـه اتهام تجاوز جنسی بـه زنی در هتلی در لندن بازداشت شد و با قید وثیقه آزاد شد.

 

رونالدو در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۰ پدر شد. پسر رونالدو، کریستانو نامیده شد و خانواده‌اش، نام مستعار کریستیانینو را بر روی او گذاشتند. او در ایالات متحده بدنیا آمده و رونالدو اعلام کرد کـه حضانت کامل وی در اختیار اوست. رونالدو هرگز بـه صورت عمومی هویت مادر پسرش را فاش نکرده اسـت. جالب اسـت بدانید کـه کریستیانو رونالدو یک مسیحی کاتولیک اسـت.

 

کریستیانو رونالدو با دست مزد سالیانه حدود ۲۰۰ میلیون یورو بـه گران قمیت ترین بازیکن دنیا تبدیل شد. اسطوره پرتغالی با این قرارداد بلند با سعودی ها تا سال ۲۰۳۰ مبلغ ۵۰۰ میلیون یورو بـه دست می آورد. طبق گزارش رسانه هاي عربستان قصری لاکچری و فول امکانات برای رونالدو آماده شده کـه ارزش این خانه ۵۴ میلیون ریال «تقریباً ۵۵۰ میلیارد تومان» اسـت.