پارس ناز پورتال

کلاهبرداری سامی بیگی از دنیا جهانبخت شاخ اینستاگرامی + عکس

کلاهبرداری سامی بیگی از دنیا جهانبخت شاخ اینستاگرامی + عکس

کلاهبرداری سامی بیگی از دنیا جهانبخت 

دراین پست، ماجرای کلاهبرداری سامی بیگی از دنیا جهانبخت را نقل کرده ایم. دنیا جهانبخت شاخ اینستاگرامی مشهور چندی پیش ادعا کرد کـه با سامی بیگی خواننده لس آنجلسی در ارتباط بوده اسـت. او سپس دریک استوری ادعا کرد کـه این خواننده مبالغی را از او قرض گرفته و پس نداده اسـت. بنظر میرسد این هم یک بازی جدید از سوی افراد مشهور ساکن بيرون از کشور برای جلب توجه می باشد.

 

دنیا جهانبخت از چهره هاي پرحاشیه اینستاگرامی اسـت. نام دنیا جهانبخت نخستین بار درسال 1394 در فضای مجازی پخش شد، آن هم با انتشار خبر تصادف پورشه زردرنگی کـه روزی بـه پسر امیر قلعه نویی تعلق داشت. دراین حادثه خانم پریوش اکبرزاده درگذشت و دنیا جهانبخت نخستین نفری بود کـه این خبر را اعلام کرد و توانست از این حادثه برای خود فالوورهای زیادی را رقم بزند.

 

او در یکی از کلیپ هاي منتشر کرده اش در حال خودکشی با روسری بود کـه میلیون‌ها بار دیده شد و حتی واکنش رسانه هاي داخلی را نیز در بر داشت. قبل از مهراد جم، دنیا جهانبخت با امیر تتلو و قبل ازآن هم با مونتیگو و پیش ازآن هم با ساسی در رابطه بوده اسـت. حالا پس از رابطه داشتن با 4 خواننده مشهور ایرانی، این سوپرمدل تصمیم گرفته اسـت تا با سامی بیگی رابطه خودرا شروع کند.

 

دعوای دنیا جهانبخت و سامی بیگی

دنیا جهانبخت چهره ي پرحاشیه اینستاگرام، در جنجالی تازه مدعی کلاهبرداری سامی بیگی، خواننده ي ایرانی خارج نشین از او شده اسـت. در ماه هاي گذشته شایعاتی درباره ي رابطه ي دنیا جهانبخت و سامی بیگی مطرح شده بود. جهانبخت در روزهای اخیر با انتشار یک استوری اینستاگرامی این شایعات را تأیید کرده، با این حال، مدعی شده کـه بیگی از او کلاهبرداری کرده اسـت.

کلاهبرداری سامی بیگی از دنیا جهانبخت 

خانم جهانبخت دراین استوری نوشته کـه حدود ۶ ماه با سامی بیگی در رابطه بوده کـه دراین مدت بیگی مبالغی را از وی قرض کرده اسـت. این شاخ جنجالی اینستاگرام، در ادامه بیگی را تهدید کرده کـه اگر مبالغ قرض گرفته شده را پس ندهد، با سند و مدرک درباره ي او افشاگری خواهد کرد. این اظهارات دنیا جهانبخت بازتاب هاي زیادی در شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته اسـت.

 

خانم دنیا جهانبخت پیش از این نیز روابط پر سر و صدایی با افرادی مانند ساسی مانکن، امیر تتلو، پویان مختاری و مهراد جم داشته کـه بـه واسطه ي حواشی و جنجال هاي همین روابط، در فضای مجازی بـه شهرت رسید. رابطه ي پرحاشیه و نافرجام او با مهراد جم، خواننده ي ایرانی بـه تولد یک پسر انجامید کـه حالا با مادر خود در انگلیس زندگی می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سامی بیگی +ازدواج و عکس و بهترین آهنگ های سامی بیگی

 

ماجرای آشنایی سامی بیگی و دنیا جهانبخت

همانگونه کـه می‌دانید دنیا رابطه هاي زیادی داشته کـه در میان انها خوانندگان سهم زیادی دارند. سامی بیگی هم یکی از این خواننده ها می باشد کـه توانسته با تقاضای پیشنهاد دوستی دنیا را راضی بـه قدم گذاشتن در رابطه اي جدید بکند. اما اگر بـه دنبال اصل ماجرا هستید باید بـه ماه ها پیش برگردیم. جاییکه رابطه دنیا جهانبخت و مهراد جم با چالش هاي گوناگون رو بـه رو شده بود.

ماجرای کلاهبرداری سامی بیگی از دنیا جهانبخت 

در همین بین سامی بیگی تلاش هاي زیادی برای ارتباط گرفتن با دنیا کرده بود. این تلاش ها از دایرکنت اینستاگرام تا ارسال دسته گل درب منزل دنیا ادامه داشت. رابطه صمیمی و دوستانه انها تا جایی پیش رفت کـه سامی بیگی رسما بدنیا پیشنهاد دوستی داد. همین ماجرا بود کـه باعث تمام شدن رابطه دنیا و مهراد جم شد.

 

اما تا بـه امروز یعنی 8 آگوست 2023 دنیا و سامی تمام تلاش خودرا کردند تا رابطه انها همگانی نشود. البته حضور دنیا جهانبخت در کنسرت کشور آمریکا سامی بیگی عده اي از گمانه زنی ها را قوت بخشیده بود. ولی رسمی شدن رابطه انها از زمانی بود کـه دنیا سامی بیگی را در اینستاگرام فالو کرد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی دنیا جهانبخت و همسرش + حواشی اینستاگرام و عکس های دنیا جهانبخت

 

حواشی رابطه دنیا جهانبخت و سامی بیگی

همانگونه کـه گفته شد، دنیا جهانبخت رابطه هاي متعددی داشته و همین موضوع باعث شده همه ی هدف هاي دیگری را برای رابطه هاي او درنظر بگیرند. مشخص ترین هدف را میتوان ایجاد حاشیه و سر و صدا برای جذب فالور بیشتر دانست. بعد از رل دنیا جهانبخت و سامی بیگی خیلی ها بر این باور بودند کـه سامی بجه دنیا را قبول نمیکند.

رابطه دنیا جهانبخت و سامی بیگی

اما بر خلاف این نظرات سامی رابطه خوبی با آرتام دارد. این دو باهم در روز زمان زیادی را سپری می‌کنند و سامی مثل یک پدر از آرتام مراقبت می‌کند. طبق گفته خود سامی او می خواد آرتام را بعنوان فرزند خوانده قبول کند. ازآن جاییکه او هنوز شناسنامه و گذرنامه رسمی ندارد این احنمال وجوددارد کـه فامیل سامی بـه آرتام نسبت داده شود.

رابطه سامی بیگی و دنیا جهانبخت

همانگونه کـه میدانید مهرداد جم رل قبل دنیا بود کـه این دو از همه ی بچه دار هم شدند. اما با توجه بـه مشکلات بـه وجود آمده این دو از هم جدا شدند. حالا با رابطه جدید دنیا باعث شد تا مهراد جم سکوت چند ساله خودرا شکسته و شروع بـه افشاگری کند. هم چنین مهراد در اینستاگرام، سامی بیگی را آنفالو کرده این خود مهر تاییدی برای جدی بودن رابطه دنیا جهانبخت و مهراد جم می باشد.

 

بیشتر بخوانید: پیام دوستت دارم دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق

 

سامی بیگی کیست؟

سامان اسحاق بیگی ملقب بـه سامی بیگی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته موسیقی اسـت. سامی در سن 6 سالگی بـه همراه خانواده از ایران خارج شد و بـه کشور سوئد مهاجرت کردند. خانواده سامی بیگی هنر دوست بودند. پدرش شهرام شعر مینوشت و ساز می زد و هر موقع کـه ساز رابه دست می‌گرفت تا ساعت ها شروع بـه نواختن می‌کرد.

بیوگرافی سامی بیگی

این علاقه سامی بـه موسیقی از همان کودکی را از پدرش بـه ارث برده اسـت. باید بگوییم، سامی بدلیل این کـه بـه سازهای موسیقی بـه خصوص گیتار علاقه خاصی داشت رشته تحصیلی هنر و موسیقی را انتخاب کرد و وارد دانشکده موسیقی شد. از طریق آشنایی با ادی عطار وارد گروه بلک کتس شد و بـه ایالات امریکا رفت.

عکس های سامی بیگی

حاصل این همکاری ۲ ساله سامی با بلک کتس انتشار یک آلبوم موفق بنام Dimbology بـه خصوص موزیک «آره منم دوست دارم» بود کـه توانست سامی را در عرصه موسیقی بـه موفقیت برساند. وی توانایی هاي خودرا نه تنها در عرصهٔ خوانندگی بلکه در نوشتن تعداد زیادی از موزیک ها نیز بـه اثبات رسانید چرا کـه دراین آلبوم تعداد زیادی از ترانه موزیک ها نوشته خود سامی اسـت.