پارس ناز پورتال

کوچک ترین زن جهان پس از طلاق یک امپراتوری برای خودش می سازد!

کوچک ترین زن جهان پس از طلاق یک امپراتوری برای خودش می سازد!

کوچک ترین زن جهان کیست؟

در این پست با کوچک ترین زن جهان آشنا می شویم. البته اکثر شما از قبل او را می شناسید، ولی شاید درمورد زندگی جالب او اطلاعاتی نداشته باشید. این زن که حالا جزو سلبریتی های مشهور جهان است، به تازگی طلاق گرفته است. او چند وقت پیش ازدواج کرده و قصد داشت خانواده ای برای خودش تشکیل دهد، اما در این امر موفق نبود، بنابراین به فکر ساخت یک امپراطوری رسانه ای افتاد.

 

زنی که در دوران کودکی اجازه نداشت با بچه های دیگر بازی کند، زیرا بدن کوچکش بسیار شکننده بود، می گوید که هرگز خانواده نخواهد داشت. اما از آنجایی که بچه ها را دوست ندارد، از نداشتن خانواده اذیت نمی شود. این زن که از سه سالگی حتی یک اینچ بزرگ نشده است، می‌گوید که نمی‌تواند به تنهایی خانه‌اش را ترک کند.

 

وی همچنین، برای استفاده از اجاق‌، سینک ظرفشویی یا حتی رسیدن به اکثر دستگیره‌های در با مشکل مواجه است. اما با وجود همه موانع، جیوتی امگه با قد 24 اینچ، موفق به کسب مدرک کارشناسی ارشد شده است. خانم جیوتی در حال حاضر، یک امپراتوری رسانه ای موفق را از طریق اتاق خواب خودش اداره می کند.

 

بیشتر بخوانید: عکس های عجیب و جالب از کوچک ترین مرد جهان

 

جیوتی امگه کوچک ترین انسان روی کره زمین

جیوتی انتظار دارد تا پایان عمر خود مجرد بماند. این دختر 29 ساله اهل ناگپور در منطقه ماهاراشترا هند رسماً در سال 2011 توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان کوتاه قدترین زن جهان معرفی شد. در حالی که او نمی توانست از اکثر مشاغل معمولی امرار معاش کند، وضعیت مشهور او درآمد ثابتی را برایش تضمین می کند.

کوچک ترین زن جهان پس از طلاق یک امپراتوری برای خودش می سازد

جیوتی تاکنون در برنامه‌های تلویزیونی و برخی از فیلم ها و سریال های پربیننده مختلف، ظاهر شده است. او همچنین بخش زیادی از زندگی خودش را صرف تولید محتوا برای 1.3 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود می کند. او به سازنده مستند زندگی اش توضیح داد که بدن ضعیفش به این معنی است که نمی تواند بدود و بپرد.

 

بیشتر بخوانید: عکس های کوچک ترین حیوانات جهان + بزرگ ترین حیوانات خانگی

 

مشکلات زندگی قد کوتاه ترین زن جهان

جیوتی در اینباره توضیح می دهد: حتی ایستادن هم مشکلات خاص خودش را دارد. او ادامه می دهد: من اندازه واقعی کفشم را نمی دانم زیرا با پاهایم مشکل دارم. من کفش مخصوص می پوشم… این کفش ها برای قرار دادن یک کنسول پلاستیکی مخصوص ساخته شده اند که پاهای او را به اندازه ای ساپورت می کند که بتواند راه برود. بدون آن کمک، او به سادگی زمین می خورد.

جیوتی امگه کوچک ترین انسان روی کره زمین

کوچک ترین انسان جهان حتی انتظار ندارد که هرگز شوهر یا بچه داشته باشد. جیوتی در اینباره می گوید: هیچ وقت فکر نمی کردم ازدواج کنم یا بچه دار شوم… اما حالا ازدواج یا بچه را دوست ندارم، بنابراین – نه، مجرد خواهم ماند. جیوتی علیرغم معایب جسمانی اش، زندگی جالبی دارد و از شوخی کردن با دیگران لذت می برد.

 

بیشتر بخوانید: عکس های دیدنی از کوچک ترین دختر مانکن دنیا

 

نکات جالب درمورد کوچک ترین زن جهان

وقتی مستندساز از او پرسید که آیا تلفن شخصی خود را دارد یا یک حساب بانکی دارد یا نه، او سریعا گفت نه. البته قبل از اینکه قهقهه بزند و بگوید که شوخی کرده است. وی اضافه می کند: بله، البته دارم. آنها متعلقات شخصی من هستند. جیوتی، که یک گیاهخوار است، تلاش می کند تا یک وعده غذایی به اندازه بزرگسالان را تمام کند.

قد کوتاه ترین زن جهان

جیوتی می گوید: من نمی توانم یک همبرگر یا پیتزا را تمام کنم، فقط می توانم یک تکه بخورم. او یک جغد شب است، اغلب تا ساعت 2 صبح بیدار می ماند و تا ساعت 1 بعد از ظهر می خوابد. اما تا زمانی که او بیدار است، همیشه آماده فیلم برداری است. خانم جیوتی می گوید: من هرگز بدون آرایش بیرون نمی روم و همیشه روی صورتم آرایش دارم.

 

بیشتر بخوانید: تصاویر کوچکترین اشیا حیوانات و انسان های دنیا

 

چالش های زندگی جیوتی امگه

او با اشاره به توجهی که جثه کوچکش به همراه دارد، اضافه می‌کند: من آن را دوست دارم. او می‌گوید: از سرتاسر دنیا به برنامه‌های تلویزیونی دعوت شده‌ام – آنها واقعاً به من احترام می‌گذارند. همچنین، اضافه می‌کند که هر جا می‌رود از او عکس می‌خواهند، که خوب است. اما هجوم هوادارانش، خرید لباس را برای او دشوار می‌کند.

 

جیوتی می‌گوید: وقتی به خرید می‌روم، مردم مرا برای عکس گرفتن آزار می‌دهند. به همین دلیل لباس‌هایم را خودم طراحی می‌کنم. طراحی مد، مراقبت از پیج های متعدد در شبکه های اجتماعی و رزروهای تلویزیونی، برای کوتاه قد ترین فرد جهان یک شغل تمام وقت است. در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه مطالب بیشتر، می توانید به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید.