پارس ناز پورتال

یادگیری و درآمدزایی با آموزش تعمیرات موبایل برق گستران

یادگیری و درآمدزایی با آموزش تعمیرات موبایل برق گستران

تعمیرات موبایل یکی از رشته های پردرآمد و پولساز فنی در سال های اخیر است. اگر به تعمیرات موبایل تسلط کافی را داشته باشید و بتوانید انواع موبایل اندروید و آیفون را عیب یابی و تعمیر کنید می توانید از این شغل درآمد بالایی کسب کنید.

 

روش های گوناگونی برای درآمدزایی از تعمیرات موبایل وجود دارد، که در این مطلب به این روش ها اشاره خواهیم کرد. اما برای آنکه در این شغل به فعالیت بپردازید پیش از هر اقدامی باید آموزش تعمیرات موبایل را به طور کامل یاد بگیرید و بتوانید انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را در گوشی های آیفون و اندروید عیب یابی و تعمیر کنید.

 

چطور می توانم آموزش تعمیرات موبایل ببینم؟

برای آنکه تعمیرات موبایل را به صورت حرفه ای یاد بگیرید می توانید یکی از دو روش شاگردی در کنار تعمیرکار موبایل و ثبت نام دوره تعمیرات موبایل را انتخاب کنید. اگر هدف شما یادگیری سریع مهارت ها برای ورود به بازار کار است توصیه می کنیم روش دوم را انتخاب کنید.

 

اما موضوع مهمی که باید در اینجا به آن توجه داشته باشید انتخاب آموزشگاه است. افزایش تقاضا برای یادگیری تعمیرات موبایل به دلیل درآمد خوب این رشته باعث شده تا متقاضیان یادگیری این رشته افزایش چشمگیری داشته باشد و در همین راستا آموزشگاه های بسیاری دوره آموزش تعمیرات موبایل را برگزار می نمایند.

 

آموزشگاه برق گستران یکی از معتبرترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کشور است. این مجتمع آموزشی زیر نظر فنی حرفه ای و به صورت کاملا عملی، صفر تا صد تعمیرات موبایل آیفون و اندروید را بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتیدی متخصص دوره آموزش تعمیرات موبایل را برگزار می نماید.

 

آموزش ها در این دوره به گونه ای طراحی شده است که پس از اتمام آن بتوانید وارد بازار کار شوید. علاوه بر این کارآموزان بعد از اتمام کلاس ها، از پشتیبانی بعد از دوره برخوردار بوده و می توانند در صورت برخورد با هر گونه مشکل در رابطه با تعمیرات موبایل با مدرسین تعمیرات موبایل ارتباط برقرار کنند.

 

بهره مندی از مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل، مشاوره بازار کار و امکان بازآموزیی رایگان دوره مزیت دیگری است که شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل برق گستران برای شما به همراه می آورد.

یادگیری و درآمدزایی با آموزش تعمیرات موبایل برق گستران

در سال های اخیر شاهد پیشرفت سریع فناوری در گوشی های موبایل بوده ایم. مدرن شدن فناوری در گوشی های هوشمند امروزی، باعث افزایش قابلیت ها و تعداد کاربران آن شده است. به دنبال افزایش تعداد کاربران موبایل، تعداد آسیب های موبایل افزایش یافته و این امر نیاز به مراکز تعمیر موبایل و آموزش تعمیرات موبایل را افزایش داده است.

 

نتایج آمار و بررسی تعداد افرادی که نیاز به تعمیرات موبایل دارند، این شغل را به یکی از پردرآمدترین مشاغل فنی در دنیا تبدیل کرده و همین موضوع افراد بسیاری را علاقه مند به یادگیری مهارت های این حرفه کرده است.

 

روش های درآمدزایی از تعمیرات موبایل

 

برای کسب درآمد از آموزش تعمیرات موبایل روش های بسیاری پیش روی شماست. می توانید با توجه به میزان سرمایه ودانش و مهارت یک یا چند روش را به طور همزمان انتخاب کنید.اگر سرمایه کافی برای راه اندازی مغازه تعمیرات موبایل دارید می توانید یک مغازه کوچک در زیر پله تاسیس کنید یا حتی میزی در مرکز تعمیرات موبایل اجاره کنید و سفارشات مشتریان در این زمینه را انجام دهید.

 

اگر سرمایه برای راه اندازی مغازه تعمیرات موبایل ندارید، می توانید برای مراکز و نمایندگی های تعمیرات موبایل رزومه ارسال کرده و مشغول فعالیت شوید. در صورت ارائه مدرک فنی حرفه ای از شانس بیشتری برای استخدام در این مراکز برخوردار خواهید بود.

 

روش دیگر ثبت نام در سایت هایی مانند آچاره، استاد کار، آچار باز و غیره است. روزانه مشتریان بسیاری در این مراکز سفارش تعمیر موبایل ثبت می کنند. می توانید با آنها ارتباط گرفته و تعمیرات گوشی آنها را انجام دهید.ثبت آگهی در شیپور و دیوار روش دیگری است که می توانید از آن برای درآمدزایی استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید این شغل در خارج از ایران نیز بسیار پردرآمد می باشد. به طور مثال در بسیاری از کشورها متوسط درآمد روزانه تعمیرکار موبایل رقمی بین 15 تا 40 دلار است. بنابراین اگر قصد مهاجرت به خارج از ایران را دارید توصیه می کنیم سابقه کار و مهارت خود را حتی به ازای دریافت حقوق پایین بالا برده و با مدرکی که از طریق شرکت دوره در اختیار دارید برای مهاجرت اقدام کنید.

 

علاوه بر تعمیرات موبایل رشته های فنی بسیار دیگری هستند که بازار کار و درآمد خوبی دارند و در صورت یادگیری مهارت های آنها می توانید از درآمد خوبی برخوردار شوید. در ادامه با برخی از این رشته ها آشنا خواهیم شد.

 

آموزش تعمیرات پکیج

 

تعمیرات پکیج از آن دسته از مشاغلی است که اگر مهارت های آن را به طور کامل یاد بگیرید و بتوانید انواع برند داخلی و خارجی آن را عیب یابی و تعمیر کنید می توانید خود را برای کسب درآمد بالا آماده کنید.  همانطور که می دانید امروزه تقاضا برای نصب و راه اندازی پکیج افزایش چشمگیری داشته است، با افزایش خرید پکیج بدون شک نیاز به تعمیرات این دستگاه بیشتر می شود و این موضوع بازار کار این رشته را پر رونق کرده است.

 

در دوره آموزش تعمیرات پکیج برق گستران می توانید تعمیرات پکیج را به صورت عملی یاد بگیرید. این دوره نحوه هواگیری، رسوب گیری، رفع انواع مشکلات پکیج و تعمیر و تعویض قطعات را به صورت عملی به شما آموزش می دهد.

یادگیری و درآمدزایی با آموزش تعمیرات موبایل برق گستران

آموزش تعمیرات ایسیو

آموزش تعمیرات ecu در آموزشگاه برق گستران یکی از رشته هاپردرآمد است که نحوه عیب یابی و تعمیر ایسیو را به طور کامل به شما آموزش می دهد. ایسیو یا کامپیوتر خودرو قطعه ای است که وظیفه مدیریت و کنترل سنسورهای گوناگون ماشین را دارد. این قطعه از مهم ترین قطعات در خودرو بوده و تعمیر و عیب یابی آن بسیار سخت و تخصصی می باشد.

 

پیچیده و حساس بودن ایسیو و تخصصی بودن کار تعمیرات این قطعه، بازار کار تعمیرات ecu را برای تعمیرکار این شغل بسیار پر درآمد کرده است. با آموزش تعمیرات ایسیو می توانید مهارت های مورد نیاز این رشته را در زمان کوتاهی به صورت تخصصی یاد گرفته و صاحب شغلی پردرآمد شوید.

یادگیری و درآمدزایی با آموزش تعمیرات موبایل برق گستران

اگر از علاقه مندان حضور در دوره‌های مجتمع آموزشی برق گستران هستید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مرکز به آدرس baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، برای بهره مندی از مشاوره رایگان با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس حاصل نمایید.