پارس ناز پورتال

10 پرطرفدارترین سرگرمی ها در سال 2022

10 پرطرفدارترین سرگرمی ها در سال 2022

پرطرفدارترین سرگرمی ها در سال جدید 

در اینجا با 10 تا از پرطرفداترین سرگرمی ها آشنا می شویم. به نظر می رسد در هر سال سرگرمی های مختلفی وجود دارد که مردم بیشترین توجه را به آنها نشان می دهند. در سال جدید بدیهی است که به دلیل COVID-19 بسیاری از افراد سرگرمی های جدیدی را انتخاب کنند و راه های جدیدی برای گذراندن وقت خود بیابند. باید بگوییم که انواع سرگرمی‌های پرطرفدار در سال جدید ظهور کرده‌اند.

 

لیست سرگرمی های امروز باید به شما ایده‌هایی برای سرگرمی‌های جدیدی بدهد که می‌توانید خودتان به آن بپردازید. سرگرمی ها می توانند راهی عالی برای گذراندن اوقات فراغت باشند و می توانند سلامت روانی شما را بهبود بخشند. بنابراین به ویژه برای اوقات دشواری مانند این روزهای کرونایی مفید هستند. پس به خواندن ادامه دهید تا سرگرمی های اصلی را در سال جدید کشف کنید.

 

1. مدیتیشن

مدیتیشن فعالیتی است که افراد در هر سنی به آن روی آورده‌اند و دلیل خوبی هم دارد. در چنین زمان پر استرسی، مدیتیشن می تواند به افراد کمک کند تا در کوتاه مدت و بلندمدت احساس آرامش بیشتری در زندگی خود داشته باشند. ممکن است کمی طول بکشد، اما مدیتیشن می تواند فواید زیادی برای زندگی شما به ارمغان بیاورد، و این فعالیتی است که می توانید به راحتی در خانه و تنها در 5 یا 10 دقیقه انجام دهید.

10 پرطرفدارترین سرگرمی ها در سال 2022

2. دویدن

به دلیل COVID-19 و محدودیت ها، بسیاری از مردم مجبور به تغییر عادات ورزشی خود شده اند و درصد بالایی از مردم به دویدن روی آورده اند. این یک شکل فوق العاده از ورزش است که می تواند سلامت روان شما را بهبود بخشد و به شما امکان می دهد از گذراندن وقت در بیرون لذت ببرید. شروع کردن با آن می تواند سخت باشد، اما دویدن زمانی که شروع به پیشرفت کنید و احساس کنید که در حال تناسب اندام هستید بسیار مفید است.

 

3. بافتنی

مردم در طول همه گیری بیشتر از حد معمول در خانه زمان می گذرانند، بنابراین بسیاری به دنبال سرگرمی های لذت بخشی هستند که بتوانند در خانه انجام دهند. هنر بافندگی ثابت کرده است که هم در بین مردان و هم در میان زنان محبوب است و می تواند یک فعالیت سرگرم کننده و رضایت بخش باشد که به راحتی می تواند در حین استراحت روی مبل و تماشای تلویزیون انجام شود. می توانید برای خود چیزهایی مانند شال، کلاه و… بسازید.

10 پرطرفدارترین سرگرمی ها در سال 2022

4. بازی شطرنج

محبوبیت بازی شطرنج در چند وقت اخیر به شدت افزایش یافته است، هم به این دلیل که مردم زمان بیشتری را در خانه سپری می کنند و هم یک سریال تلویزیونی موفق با تم شطرنج. باید بگوییم که شطرنج بهترین بازی در مورد استراتژی است، بنابراین زمانی که بدانید چگونه با استانداردهای مناسب بازی کنید، یادگیری آن جالب و سرگرم کننده خواهد بود. شما همچنین می توانید این بازی را به صورت یا آنلاین اجرا کنید.

 

5. شکار

بسیاری از مردم شکار را در طول همه‌گیری شروع کرده‌اند، و این یکی دیگر از سرگرمی‌های خوب است که به مردم اجازه می‌دهد از گذراندن وقت در بیرون لذت ببرند و هم سرگرم کننده و هم مفید است. شکار می تواند به مردم کمک کند تا احساس خودکفایی بیشتری داشته باشند، که در زمانی که بسیاری از زندگی تغییر کرده است، مهم بوده است. شکار یک سرگرمی سرگرم کننده است که می تواند فواید زیادی به همراه داشته باشد.

 

6. باغبانی

باغ‌های مردم در زمان‌های اخیر به فضاهای مهم‌تری تبدیل شده‌اند، به عنوان مکانی امن برای گذراندن وقت در بیرون و منطقه‌ای که مردم می‌توانند با عزیزانشان وقت بگذرانند. باغبانی همچنین می تواند یک فعالیت فعال، سرگرم کننده و با ارزش باشد که به شما امکان می دهد فضای زندگی خود را بهبود ببخشید. حتی آنهایی که فضاهای بیرونی محدودی دارند می توانند به این فضاها جان ببخشند و فضایی ایجاد کنند از آن لذت ببرند.

 

7. کتاب خواندن

مطالعه یکی دیگر از سرگرمی‌هایی است که بسیاری از افراد اخیراً به آن روی آورده‌اند و می‌تواند راهی عالی برای فراموش کردن استرس‌های زندگی باشد. به‌خصوص زمانی که مردم بیشتر روز خود را صرف نگاه کردن به صفحه موبایل و تلویزیون می‌کنند. کتاب خواندن می تواند مزایای زیادی برای زندگی شما به ارمغان بیاورد، و این چیزی است که افراد در هر سن و علاقه می توانند از آن لذت ببرند.

10 پرطرفدارترین سرگرمی ها در سال 2022

برای این کار گزینه های زیادی وجود دارد. چه در حال خواندن داستان های عاشقانه، هیجان انگیز، زندگی نامه ها یا هر نوع کتاب دیگری باشید. شما همچنین می توانید کتاب های آموزشی را تهیه کنید و بدین ترتیب مهارت های جدید پیدا کنید. کتاب خوانی در ابتدا می تواند سخت باشد، به خصوص که میزان مطالعه در کشور ما وحشتناک است. بنابراین می توانید می توانید یک سرگرمی عالی و سودمند داشته باشید.

 

8. آشپزی

وقتی مجبورید بیشتر از حد معمول در خانه وقت بگذرانید، چه راهی بهتر از آشپزی در این زمان برای گذراندن وقت؟ آشپزی بدیهی است که خوراکی های خوشمزه ای را برای شما به ارمغان می آورد. اما و همچنین فعالیتی است که می تواند جالب و بسیار مفید باشد. برای پختن خوراکی‌های شگفت‌انگیز، لازم نیست حرفه‌ای باشید، و بسیاری از دستور العمل‌های عالی آنلاین برای مبتدیان وجود دارد که به شما کمک می‌کند.

 

9. یادگیری یک ساز

بسیاری از مردم همیشه می خواستند یک ساز موسیقی را یاد بگیرند، اما واقعاً وقت آن را نداشتند. اما اکنون بسیاری از مردم زمان بیشتری در اختیار دارند و زمان بیشتری را در خانه می گذرانند. علاوه بر این، شما می توانید به سادگی با آموزش آنلاین خود (و تمرین زیاد) عملاً هر ساز را با مهارت مناسب یاد بگیرید. یادگیری نحوه نواختن یک آلت موسیقی یکی از ارزشمندترین کارهایی است که می توانید در زندگی انجام دهید.

 

10. نقاشی کشیدن

داشتن سرگرمی های خلاقانه همیشه در زندگی مفید است، به ویژه در زمان های استرس زا مانند این روزهای ما. کارهای خلاقانه زیادی وجود دارد که مردم در 18 ماه گذشته به آنها پرداخته اند، اما نقاشی شاید محبوب ترین آنها باشد. این یک فرم هنری است که هیچ محدودیتی ندارد. می تواند آرامش بخش باشد و کاری که می توانید به راحتی در خانه انجام دهید. در ابتدا می‌تواند دلهره‌آور باشد، اما با تمرین به سرعت پیشرفت می‌کنید.

10 پرطرفدارترین سرگرمی ها در سال 2022

نکات و توصیه‌های مفید زیادی درباره نقاشی وجود دارد که می‌توانید به صورت آنلاین پیدا کنید تا به سرعت مهارت‌های خود را توسعه دهید. اینها چند مورد از پرطرفدارترین سرگرمی هایی بود که مردم به آنها روی آورده اند. قبلاً هرگز سرگرمی ها در زندگی تا این اندازه مهم و مفید نبوده اند و مهم است که همه یک یا دو سرگرمی داشته باشند که بتوانند در اوقات فراغت خود از آن لذت ببرند. سلامت روان و رفاه کلی آنها را بهبود بخشد.