پارس ناز پورتال

اظهارات عجیب مورینیو

اظهارات عجیب  مورینیو

سرمربی پرتغالی رئال مادرید معتقد است که شاگردانش می‌توانند در دور برگشت نتیجه را جبران کنند.
ژوزه مورینیو پس از شکست 4 بر یک شاگردانش مقابل بورسیا دورتموند در دور رفت مرحله نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا تأیید کرد که تیمش مقابل تیم برتر میدان شکست خورده است اما با این حال ابراز امیدواری کرد که می‌توانند این نتیجه را جبران کنند و هیج‌چیز غیرممکن نیست.

به گزارش نامه به نقل از فارس،وی در این باره اظهار داشت: تیم برتر میدان چه از لحاظ فردی و چه از نظر جمعی برنده شد. آنها از لحاظ بدنی و ذهنی جنگنده‌تر از ما بودند. آنها در تمام نبردهای تن‌به تن پیروز شدند. آنها با شور فراوانی بازی می‌کردند. ما به راحتی مالکیت توپ را از دست می‌دادیم و نمی‌توانستیم با سرعت آنها در ضد حملات و انتقال توپ مقابله کنیم. هیچ پاسخی در مقابل آنها نداشتیم.

سرمربی پرتغالی رئال ادامه داد: همه گل‌های دورتموند در نتیجه اشتباهات ما به ثمر رسید. اشتباهات دیگری هم داشتیم اما دیگو لوپز مانع از گل شدن آنها شد.

آقای خاص در پاسخ به اینکه آیا رئال از کمبود انسجام در تیم رنج می‌برد، خاطرنشان کرد: برای من سخت است که به شیوه‌ای که شما دوست دارید تیمم را آنالیز کنم. من فکر می‌کنم این مشخص است و یکی از رسوم پایه ورزشی است که تیمی که بهتر است برنده می‌شود. من نمی‌دانم که آیا پنالتی صحیح بود یا گل دوم آفساید بود یا خیر. برایم سخت است که چنین آنالیزی داشته باشم.

وی در خصوص تصمیمات داوری اضافه کرد: نمی‌توانم بگویم گل دوم آفساید بود و خطای ژابی پنالتی بود یا خیر اما تیم برتر میدان پیروز شد.

مورینیو تأکید کرد: ما می‌توانیم این نتیجه را جبران کنیم؛ هیچ چیز غیرممکن نیست. امید وجود دارد. درست در حال حاضر همه خواهند گفت ما نمی‌توانیم اما یک روز پس از آن خواهند گفت که می‌توانیم. بازیکنان پیش از بازی برای انجام هرکاری آماده خواهند بود. نمی‌توانید بدون اینکه تمام تلاشتان را انجام دهید از رقابتی کنار بروید. اگر بورسیا می‌خواهد ما را حذف کند؛ باید بجنگیم.