پارس ناز پورتال

گزارش جالب برای استقلالیا

گزارش جالب برای استقلالیا

تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب 4 بازیکن این تیم برگزار شد.
به گزارش نامه به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم استقلال یک روز پس از برتری مقابل نماینده قطر از ساعت 17:30 برنامه‌های آماده سازی خود را جهت دیدار مقابل العین امارات آغاز کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان فرهاد مجیدی، حنیف عمران زاده، مجتبی جباری و ساموئل حضور نداشتند ضمن آنکه میرشاد ماجدی سرپرست این تیم نیز به محل تمرین نیامد.
*علی پیروانی فرزند شاغلام (غلامحسین پیروانی) در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود. وی در گوشه‌ای از زمین نشسته و تمرینات تاکتیکی استقلال را نظاره می‌کرد.

*قبل از آغاز تمرین بازیکنان تیم استقلال اقدام به زدن ضربات آزاد می‌کردند که آرش برهانی در این برنامه به عنوان دروازه‌بان درون دروازه ایستاد. نکته جالب اینجا بود که بازیکنان استقلال نمی‌توانستند به وی گل بزنند.
*قبل از آغاز تمرین امروز جواد نکونام برای دقایقی با ستار همدانی صحبت کرد. وی از ناحیه کمر احساس ناراحتی می‌کرد و پس از مشورت با دکتر نوروزی که به تازگی از انگلستان برگشته است محل تمرین را ترک کرد.
*هنگامی که هنوز تمرین آغاز نشده بود بازیکنان در خصوص پاداش‌های دو میلیون تومانی باشگاه با یکدیگر صحبت و شوخی می‌کردند. آنها از مجید صالح زمان واریز پاداش ها را می‌پرسیدند.
*در هنگام برگزاری تمرین استقلال سر و صدای پیست اتومبیل‌رانی باعث ایجاد مزاحمت می‌شد ولی بازیکنان مجبور بودند با همین شرایط تمرین کنند.
*امیر قلعه‌نویی که با لباس شخصی به محل تمرین آمده بود نظاره‌گر تمرین شد و تنها در بخشی از کارهای تاکتیکی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال در مسابقه روز گذشته حضور داشتند بعد از گذشت 20 دقیقه تمرینات ریکاوری ورزشگاه را ترک کردند. بقیه بازیکنان در قالب دو گروه به فوتبال درون تیمی پرداختند که مهدی رحمتی در این بازی به عنوان مهاجم به میدان رفت.
*قرار است تمرینات تیم استقلال صبح فردا در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار شود و بازیکنان این تیم روز جمعه به استراحت خواهند پرداخت. تیم استقلال روز یکشنبه تهران را به مقصد امارات ترک می‌کند تا به دیدار العین برود.