پارس ناز پورتال

نیم نگاهی به تیم ملی فوتبال

نیم نگاهی به تیم ملی فوتبال

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با برخی از بازیكنان شاغل در اروپا به صورت تلفنی گفت و گو كرد.
به گزارش فارس، افشین قطبی یكشنبه شب راهی دبی شد تا ضمن دیدن بازی های لژیونرهای ایرانی شاغل در امارات با آنها گفت و گو كند. وی هنگام ورود به امارات مورد استقبال هواداران ایرانی قرار گرفت. قطبی قرار است نشستی با مربیان و بازیكنان ایرانی حاضر در امارات داشته باشد و با آنها در خصوص تیم ملی گفت و گو كند.

*قطبی همچنین فیلم‌ بازی های تیم ملی و حریفان را به امارات برده و همراه سه تن از دوستان خود كه در این رشته فعالیت می كنند به نقد و بررسی این بازی ها می پردازد.

* این مربی پس از حضور در امارات با بازیكنان شاغل در اروپا به صورت تلفنی به گفت و گو پرداخت و آخرین وضعیت آنها را جویا شد. این در حالی است كه كنوپ و بیوتر دو دستیار هلندی قطبی هم اكنون در انگلیس و قبرس به سر می برند تا از آخرین وضعیت تیموریان در تیم بانزلی و زندی در تیم آلكی قبرس با خبر شوند.

* قطبی بامداد پنجشنبه به تهران می آید و روز پنجشنبه بازی پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی را از نزدیك تماشا خواهد كرد. وی همچنین قصد دارد دیدار دو تیم استقلال و الاتحاد عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا كه هفته آینده برگزار می شود را از نزدیك تماشا كند.

* قطبی قرار است پس از بازی پرسپولیس و سپاهان روز جمعه یا شنبه راهی اروپا شود و با بازیكنان شاغل ایرانی در اروپا دیدار كند. سرمربی تیم ملی قرار است به اسپانیا، انگلیس، قبرس و آلمان سفر كند.

*سرمربی تیم ملی قصد دارد قبل از دیدار حساس مقابل كره شمالی با مربیان لیگ برتری جلسه‌ای برگزار كند.
قطبی تصمیم دارد در صورت عدم مهیا شدن شرایط برگزاری این جلسه به صورت تلفنی با مربیان به گفت و گو بپردازد. تیم ملی 16 خرداد میهمان كره شمالی است.