پارس ناز پورتال

علت جدایی رئیس‌ جمهور روسیه از خانم اش چه بود؟

مجموعه : مجله خبری روز
علت جدایی رئیس‌ جمهور روسیه از خانم اش چه بود؟
روز پنجشنبه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همسرش اعلام کردند که بعد از نزدیک به ۳۰ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شده‌اند.ولادیمیر پوتین ۶۰ ساله در این گفت‌و‌گوی تلویزیونی اعلام کرد که او و همسرش عملا" با یکدیگر زندگی نمی‌کنند و افزود: ما عملا یکدیگر را نمی‌بینیم. هرکداممان زندگی خود را داریم… تمام فعالیت‌های من با جار و جنجال تبلیغاتی همراه است… لودمیلا هشت سال و حتی ۹ سال با این رویه همراهی کرد.

عکس عروسی پوتین و همسرش
 
لودمیلا پوتین ۵۵ ساله نیز در بیان علت این جدایی گفت که آن ها به ندرت یکدیگر را می‌دیدند. وی افزود که علاقه‌ای به جار و جنجال تبلیغاتی ندارد و گفت: «ولادیمیر پوتین کاملا در کار خود غوطه ور است… در شرایطی قرار گرفته‌ایم که هر کداممان به زندگی جداگانه خود مشغولیم. وی تأکید کرد که علیرغم این جدایی، او و ولادیمیر قطع رابطه نخواهند کرد. خانم لودمیلا همچنین از ولادیمیر پوتین به خاطر حمایت‌هایش قدردانی کرد.در ماه‌های گذشته شایعه‌هایی مبنی بر جدایی این دو تن از یکدیگر شنیده می‌ شد.
 

بر اساس گزارشها در سال‌های اخیر این زوج به ندرت با یکدیگر دیده می‌شدند. ماه مه سال ۲۰۱۲ آخرین باری که آن ها در کنار یکدیگر در انظار عمومی دیده شدند بود. ( ولادیمیر و لودمیلا ) پوتین سال ۱۹۸۳ با یکدیگر ازدواج کردند که حاصل این ازدواج دو دختر است. ماریا پوتین متولد ۱۹۸۵ و یِکاتِرینا پوتین متولد ۱۹۸۶ است. دو فرزند پوتین تحصیلکرده روسیه هستند و به طور دائمی در این کشور اقامت دارند.

لودمیلا پوتین ۵۵ ساله روز پنجشنبه به رسانه ها گفت: «ما عاشق فرزندانمان هستیم و به آن ها افتخار می‌کنیم. آن ها را تمام مدت می‌بینیم.گزارش‌های تأیید نشده حکایت از این دارند که پوتین در آگوست 2012 صاحب یک نوه پسر نیز شده است.
 
 
باشگاه خبرنگاران