پارس ناز پورتال

گوشی جدید موتورولا با دوربین 14 مگاپیکسلی

گوشی جدید موتورولا با دوربین 14 مگاپیکسلی

گوشی جدید موتورولا با دوربین 14 مگاپیکسلی

هم اکنون سیستم سخت افزاری این گوشی هوشنمد مجوزهای لازم از کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا را دریافت کرده است و بخش نرم افزاری آن نیز طی چند روز آتی مجوزهای مورد نظر را دریافت خواهد کرد تا مورتورلا جدیدترین گوشی هوشمند خود از سری محصولات Droid را وارد بازار کند.

 

برخی رسانه های خبری از این محصول با نام Droid-Life یاد کرده اند. این گوشی هوشمند علاوه بر شبکه های معمول قابلیت پشتیبانی از شبکه های مخابراتی CDMA و LTE را نیز دارد و به گفته کارشناسان از کامل ترین محصولاتی محسوب می شود که تاکنون موتورولا روانه بازار کرده است.

 

شرکت موتورولا در نمایشگاه CES 2011 در ژانویه سال جاری گشوی را با نام Droid Bionic به نمایش گذاشت. اما گفته می شود که این محصول جدید به طور کامل با گوشی که پیش تر نمایش داده شده بود متفاوت است. نمایشگر این گوشی جدید قادر است تصاویر را با کیفیت 540 در 960 پیکسل به نمایش بگذارد و روی آن پردازنده دوهسته ای TI OMAP نصب شده است.

 

مدل قبلی این گوشی که پیش تر نمایش داده شده بود به پردازنده NVIDIA Tegra 2 مجهز شده بود.این گوشی هوشمند که نمایشگر لمسی 5/4 اینچی دارد بسیار باریک طراحی شده است و اگرچه مدل اولیه آن با دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی معرفی شده بود، احتمال می رود که این مدل جدید با دوربین 14 مگاپیکسلی وارد بازار شود.

 

سایت تفریحی پارس ناز