پارس ناز پورتال

خودکشی دختر 15 ساله مایکل جکسون (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
خودکشی دختر 15 ساله مایکل جکسون (عکس)
پاریس جکسون، دختر 15 ساله مایکل جکسون، بعد از آنکه یکی از مچ هایش را صبح روز چهارشنبه برید، به بیمارستان منتقل شد.به گزارش پارس ناز دختر 15 ساله مایکل جکسون روز چهارشنبه با شماره اضطراری مشاوره خودکشی تماس گرفت و مشاور مربوطه با پلیس تماس گرفت و پلیس به منزل جکسون ها در کالابازاس کالیفرنیا رفت.
 
 

صبح چهارشنبه “پری ساندرز” وکیل خانوادگی جکسون ها گفت: شما هر کسی که باشید در سن 15 سالگی بسیار حساس هستید. مخصوصا اگر یکی از نزدیکان خود را از دست داده باشید، همه چیز برایتان سخت می شود. پاریس از لحاظ جسمی حالش خوب است و مراقبت پزشکی مناسبی دریافت می کند. لطفاً به حریم خصوصی او و خانواده اش احترام بگذارید.
پاریس و مادربزرگش، کاترین جکسون، و برادرانش، پرینس و بلانکت، از AEG Live بخاطر دست داشتن در مرگ مایکل جکسون در سال 2009 بخاطر اوردوز مواد مخدر، شکایت کرده اند.

در دادگاه لوس آنجلس “پاریس و پرینس” به عنوان شاهد نام برده شده اند. کوین بویل، وکیل مدافع جکسون ها در مورد پاریس گفته است که پاریس خودش تصمیم می گیرد که شهادت بدهد یا خیر، ولی AEG Live نامه احضاریه برای او فرستاده و او را شاهد کلیدی نامیده است.بویل می گوید: خانواده جکسون و وکلای جکسون ها در مورد این پرونده هیچ فشاری به پاریس نمی آورند. این AEG است که در این مورد به پاریس فشار می آورد. پاریس و پرینس قبل از شروع دادگاه در ماه آوریل، دوبار بطور جداگانه توسط وکلای AEG مورد بازجویی قرار گرفتند.
 
خودکشی دختر 15 ساله مایکل جکسون (عکس)
 
بویل در ادامه افزود: در منگنه قرار دادن یک بچه به دلیل از دست دادن پدرش فشار زیادی به او می آورد. از پاریس جکسون سوالات خصوصی و جزئیاتی در مورد پدرش و مرگ او پرسیده شده است و این شرایط برای او بسیار سخت بوده است.پاریس 4 سال پیش در پایان مراسم یادبود عمومی پدرش با حرف هایش میلیون ها نفر را به گریه انداخت. او گفت: از وقتی به دنیا اومدم، بابا بهترین پدری بوده که می تونید تصورش رو بکنید. و فقط میخوام بگم که خیلی دوستش دارم.