پارس ناز پورتال

اتفاق و ضد حال وحشتناک برای ملکه زیبایی (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
اتفاق و ضد حال وحشتناک برای ملکه زیبایی (عکس)
 
در یکشنبه شب گذشته، مجری ها از میان 57 شرکت کننده،  تاج دختر شایسته کانادا را بر سر "دنیس گاریدو" 26 ساله از آنتاریو گذاشتند.به گزارش پارس ناز ولی در صبح روز دوشنبه، آنها متوجه شدند در جمع بندی امتیازات دچار یک اشتباه بزرگ شده اند و در کمتل ناباوری تاج را از او پس گرفتند. برنده واقعی این رقاب که هر سال برگزار می شود، ریزا سانتوس 26 ساله از شهر کالگری کانادا بود.

سانتو در مصاحبه با خبرگزاری ها اظهار داشت این خبر بسیار برایش عجیب بود. او می گوید او و گاریدو هرگز با هم در ارتباط نبوده اند اما آنها از سال 2008 میلادی یکدیگر را می شناسند و گاریدو در سال 2011 میلادی نیز به عنوان دختر شایسته کانادا نامزد شده بود. سانتو ادامه داده است: فکر می کنم این نوعی بداقبالی است و کنار آمدن با آن چندان آسان نیست اما او حتما درک می کند و به خوبی با آن کنار می آید.
سانتوس
 
 
دنیس گاریدو نیز در این مورد می گوید: وقتی پس از یک روز برنده شدن با من تماس گرفتند و از من برای جلسه از پیش تعیین نشده دعوت کردند دلشوره داشتم و زمانیکه که اعلام کردند اشتباهی در نتیجه گیری صورت گرفته است، کاملا گیج شده بودم. دنیس ادامه داد: این بسیار عجیب و غریب بود و این کابوس دردناک فقط در عرض 24 ساعت برای من رخ داد.

گاریدو می گوید من همیشه سعی می کنم در مواقع سختی جوانب مثبت ماجرا را در نظر بگیرم. او گفته است: این یک چالش بزرگ برای من بود و باعث شوکه شدنم شده بود اما این می تواند درس بزرگی برای همه زنان دنیا باشد. من به جای یک سال فقط لحظاتی را با لقب دختر شایسته کانادا سپری کردم. اما این نمی تواند زندگی مرا خدشه دار کند. حتی قرار نیست احساس مرا تغییر دهد و تصور کنم قربانی اشتباهات دیگران شده ام.

این اولین بار است که چنین اشتباهی در تصمیم گیری و محاسبات مجریان این برنامه رخ می دهد و امسال دامنگیر این دختر کانادایی شد. اما «بیوتیز آو کانادا» برای رخدا این اشتباه از Garrido عذرخواهی کرده و گفته است: «ما برای اشتباه انسانی که در نتیجه گیری آرا رخ داد، عذرخواهی صمیمانه خود را به دنیس گاریدو تقدیم می کنیم. ما مطمئن هستیم که ایشان همچنان به موفقیت های خود ادامه خواهند داد و ما هم برای او بهترین آرزوها را داریم.

دنیس گاریدو
 

"گاریدو" که از کودکی آرزوی بر سر گذاشتن تاج دختر شایسته را در سر می پرورانده اما این شرایط ناراحت کننده را با متانت و وقار کامل پذیرفت.سال گذشته نیز کارناوال دختر شایسته کانادا با حواشی همراه بود. در سال گذشته این تاج بر سر جنا تالاکووا گذاشته شد اما او زن آفریده نشده بود و جنسیت خود را تغییر داده بود. به همین دلیل، این انتخاب با اعتراضات بسیاری همراه بود که مجریان پس از چند روز در نتیجه رای خود تجدید نظر کردند.امسال نیز بسیاری از مردم اعتراض کرند که این جایزه باید به گرادیو داده می شد زیرا این اشتباه مجریان برنامه بوده است. "گرادیو" نیز برای این حمایت از مردم و مهربانی آنها نهایت تشکر را کرد.