پارس ناز پورتال

جذاب‌ترین مردان جهان !

مجموعه : اخبار سینما
جذاب‌ترین مردان جهان !
جذاب‌ترین مردان جهان !
 
مجله آمریکایی مردم لیست جذاب‌ترین مردان دنیا را منتشر کرد. این لیست که مجله مردم هر سال آن را اعلام می‌کند، یکی از معتبرترین لیستها در نوع خودش است. هیو جکمن، بازیگر استرالیایی در این لیست به عنوان جذاب‌ترین مرد دنیا انتخاب شد. جکمن بازیگر ۴۰ ساله استرالیایی است که ۱۸۹ سانتی متر قد دارد. مجله مردم در مورد این انتخاب گفت:« او بازیگر بسیار توانایی است- ستاره‌ای است که می‌تواند بخواند، برقصد و از اسلحه به‌خوبی استفاده کند.»
 

 

 به نقل از چینادیلی، دانیل کرگ، بازیگر مجموعه جدید جیمز باند، در جایگاه دوم این لیست قرار گرفت. او با چشمان آبی جذاب و اندام عضلانی خود طرفداران بسیاری دارد.
 
جذاب‌ترین مردان جهان !
 
 
 

جان هام، بازیگر فیلم «مردان دیوانه» نفر سوم این لیست است. زاک افرون، بازیگر فیلم «مدرسه موزیکال» و رابرت باکلی به ترتیب نفرات چهارم و پنجم این لیست را تشکیل می‌دهند.
 
جذاب‌ترین مردان جهان !
 
 
 

دیوید بکام، بازیکن فوتبال؛ خاویر باردم، برنده جایزه اسکار؛ رابرت پاتینسون، ستاره فیلم «گرگ و میش»؛ جاشوا جکسون بازیگر و مایکل فیلیپس، برنده مدال طلای المپیک در رشته شنا، نفرات بعدی لیست جذاب‌ترین مردان دنیا هستند.
 
جذاب‌ترین مردان جهان !
 

از سایر افراد مشهوری که سالهای گذشته در صدر لیست جذاب‌ترین مردان مجله مردم قرار گرفته‌اند می‌توان جورج کلونی، برد پیت و مت دیمون را نام برد

 
ازدواج ستاره ی هالیوودی با مانکن اسرائیلی
عکسهای ستاره هایی که نام خود را عوض کرده اند
دیدار مهناز افشار و قربانی حادثه اسید پاشی!! عکس
جنجالی ترین خبر ازدواج محمدرضا شریفی نیا با رز رضوی + عکس
به گناه افتادن جوانان با دیدن رخساره بازیگران قهوه تلخ+عکس
تصاویر اکران خصوصی فیلم کریستال!!
جنجالی ترین طلاق های بازیگران سینمای ایران
صحنه کشته شدن مختار + عکس!!
ستاره های سینمای ایران چقدر درس خوانده اند ؟!!
جایگاه آخر هفته بازیگران ورزش دوست + عکس
سریال فرار از زندان درحال ساخت بازگشت مایکل اسکافیلد