پارس ناز پورتال

رنویی با لقب رنگین کمان (عکس)

رنویی با لقب رنگین کمان (عکس)
"راس لاوگرو" مدیر ارشد طراحی "Twin’Z" است و خودرو را به همراه تیمش در میلان طراحی و نمونه اولیه آن را ساخته اند. این خودو ظاهری بسیار غیر معمول و همچنین جالب و رنگارنگ دارد.

 

رنویی با لقب رنگین کمان (عکس)
 

طراحان رنو برای این مدل بیشتر سعی كرده اند از ال ای دی ها و لامپ های رشته ای استفاده كنند و بیشتر در این خودرو از لامپ های مختلف استفاده شده است و شكل ظاهری آن را دگرگون كرده است.

بر روی بدنه این خودرو به غیر از قسمت لامپ ها رشته لامپ هایی از سقف شروع شده و نزدیكی چراغ های عقب و سپر پشتی ادامه دارد. بر روی درب ها نیز به همچنین رشته لامپ های مختلف كشیده شده است.

رنویی با لقب رنگین کمان (عکس)
 

رنویی با لقب رنگین کمان (عکس)
 

طراحان اعتفاد دارند این خودرو رنگ های طبیعت را نشان می دهد. تایر و رینگ ها سبز  رنگ هستند و بدنه نیز رنگ های متناسب با طبیهت اطرافش را نشان می دهد.

 استفاده از لامپ به روی خودرو ختم نمی شود و داخل آن نیز با رشته های نوری تزئین شده است. این خودرو دارای موتور برقی است تا محیط زیست نیز دچار مشكلاتی مانند آلودگی نشود."Twin’Z" به جای آینه های بغل خودرو از نمایشگرهای دیجیتالی استفاده می كند كه می توانند آمار هر لحظه ای اطراف شما را اطلاع بدهند و اطلاعاتی بیشتر از یك آینه در اختیار شما قرار می دهند.

نمونه های از این خودرو ساخته شده است اما زمان دقیق حضور آن در خیابان ها مشخص نیست. این خودرو می تواند نسل های گوناگون را به خود جذب كند و البته خودرویی است كه نظر تماشاچیان را نیز به خود جلب می كند.

منبع:باشگاه خبرنگاران