پارس ناز پورتال

اسکلت دوچرخه سوار (عکس)

اسکلت دوچرخه سوار (عکس)
آلیس میلر" 23 ساله انگلیسی دختر جوانی است که عاشق یک دوچرخه سوار دارای معلولیت عجیب شده است. این دوچرخه سوار حرفه ای 24 ساله که "تام استنفورد" نام دارد ، دچار نوعی بیماری عجیب و نادر است که امکان تجمع هر نوع چربی در بدن وی را غیر ممکن می سازد، به همین دلیل او بیشتر شبیه اسکلتی است که یک لایه نازک گوشت و پوست روی آن کشیده شده است.


اسکلت دوچرخه سوار (عکس)

به گفته پزشکان وی تنها 40 درصد عضلات بدن یک مرد عادی را دارد. بیماری او باعث شده است که وی به دیابت نوع 2 نیز مبتلا باشد و همچنین مقداری کم شنوایی دارد به علاوه چهره او به دلیل کمبود عضلات اندکی ترسناک به نظر میرسد ، اما با تمام این اوضاع آلیس 23 ساله که دختر زیبایی است عاشق اوست. او میگوید شاید بیماری تام غیر عادی باشد اما ما یک زوج کاملا طبیعی هستیم . آنچه مهم است احساسات ما در این رابطه است نه فیزیک ظاهری.

تام یکی از 8 نفری است که در سراسر دنیا به این بیماری مبتلا هستند . او از 12 سالگی به این بیماری دچار شده و قبل از آن زندگی طبیعی داشته است. وی علیرغم ناتوانی اش تمام تلاش خود را برای داشتن یک زندگی طبیعی به کار بسته و اکنون یک ورزشکار حرفه ای به شمار میرود. آنها از طریق یک سایت دوست یابی با هم آشنا شدند و این آشنایی رفته رفته به عشق تبدیل شده است. آلیس میگوید: اگرچه در ابتدا از اینکه هر کسی به ما خیره شود کمی خجالت میکشیدم اما آرامش و شخصیت تام مرا هم به یک حس آرامش عمیق رسانده است واکنون رابطه ما به نظرم کاملا طبیعی و عقلانی است و من از انتخاب خود راضی هستم.