پارس ناز پورتال

چگونه در تابستان کمتر گرممان شود؟

چگونه در تابستان کمتر گرممان شود؟

    همه ما میدانیم که در روزهای داغ تابستان باید لباس های نخی گشاد با رنگ های روشن بپوشیم تا از گرمای سوزان در امان باشیم ولی انجام دادن یا انجام ندادن بعضی از کارها به خنک ماندن یا هلاک نشدن ما از گرما کمک میکند که شاید کمتر و یا هیچوقت در مورد آنها نشنیده ایم مثل:

    استفاده از گوشواره های بزرگ گردنبندهای ضخیم و النگوهای کلفت باعث کلافه شدن ما در هوای گرم میشوند و بهتر است که از آنها استفاده نکنیم.

    درست است که در فصل گرما موها باید کوتاه و یا جمع باشند ولی آیا به چتری فکر کرده اید ؟ داشتن چتری مثل اینست که یک هد بند پشمی از آنهایی که در اسکی استفاده میشود تا سوز و سرما باعث دردهای سینوسی نشود دور پیشانی تان بسته اید پس بهتر است که در تابستان چتری نداشته باشید.

    کفش های پاشنه بلند باعث بالا رفتن حرارت بدن میشوند میدانید چرا ؟ زیرا با پوشیدن کفش های پاشنه بلند مجبور میشویم انرژی بیشتری صرف تعادل بدن و راه رفتن مان بکنیم همین کار باعث بالا رفتن دمای بدن میشود به همین دلیل است که در کشورهای خیلی گرم و صحرایی همه دمپایی های ساده و بدون پاشنه میپوشند.

    در تابستان کیف های بزرگ و سنگین دست نگیرید زیرا تحمل وزن آن باعث صرف انرژی بیشتر و بالا رفتن حرارت بدن میشود.

در تابستان تا آنجایی که میشود آرایش نکنید زیرا مواد آرایشی بخصوص کرم پودر روی صورت به مانند یک لایه اضافی یا ماسک عمل میکند که نمی گذارد پوست با تنفس و تعرق حرارت را     دفع کند و خنک بماند.

نتیجه اینکه در تابستان بهتر است ساده و سبک بپوشید تا از شر گرما در امان باشید.