پارس ناز پورتال

بکهام و همسرش در جشنواره مد لباس لندن (عکس)

بکهام و همسرش در جشنواره مد لباس لندن (عکس)
درحالیکه اکثر مردم انگلیس از مهاجرت خانواده بکهام و فعالیتشان در امریکا ناراضی هستند، ویکتوریا بکهام بارها اعلام کرده است برای زندگی و کار امریکا را به انگلیس ترجیح میدهد. ویکتوریا 39 ساله چند سالی است از گروه موسیقی ” اسپایز گرلز” جدا شده است او بعد از ازدواج موفقش با دیوید بکهام و تولد 3 پسرش فعالیت در زمینه طراحی مد و لباس را آغاز کرده است و در این عرصه موفقیتهای زیادی کسب کرد.
 
 
 

حضور او و همسر فوتبالیستش در جشنواره مد لباس لندن یک سوژه  رسانه ای بود. او که مثل همیشه آرایش ملایمی داشت لباس سراپا مشکی به تن کرده بود و دیوید بکهام  خوش پوش نیز یک کت و شلوار مشکی را برای حضور در مراسم انتخاب کرده بود.

آنچه بیش از جشنواره مد مورد توجه عکاسان و خبرنگاران قرار گرفت خالکوبی جدید پشت دست راست دیوید بکهام بود. او نام همسرش را با یک فونت زیبا پشت دست راستش خالکوبی کرده است.سابقا پشت دست چپ او هم کلمه “عشق” خالکوبی شده بود که فونت دو کلمه ” ویکتوریا” و “عشق” روی دستان او کاملا یکسان است و گفته میشود این حرکت نشان از عشق سرشار این فوتبالیست بازنشسته به همسرش دارد.

ویکتوریا بکهام علیرغم اینکه در انجام وظایف مادری اش کاملا موفق بوده در زمینه طراحی مد نیز استعداد فراوانی از خود نشان داده است.