پارس ناز پورتال

نجات مرد چاق توسط فرشته نجات (عکس)

نجات مرد چاق توسط فرشته نجات (عکس)
 این مرد زمانی یکی از چاقترین مردان دنیا بود و حدود 200 کیلوگرم وزن داشت و روزانه بیش از 20 هزار کالری دریافت میکرد. او اکنون بیش از نیمی از وزن خود را از دست داده است تا بتواند به عشق زندگی اش برسد.


آقای "میسون" تنها 1 ماه است که با "ربکا مانتین" آشنا شده است اما این مرد 52 ساله عنوان میکند این زن عشق زندگی اوست.


این مرد که سابقا یک پستچی بوده است میگوید: برای شروع زندگی با این زن لحظه شماری میکند و نمیتواند به کسی به جز او فکر کند. این زوج بعد از پخش یک برنامه مستند از زندگی آقای "میسون" با یکدیگر آشنا شدند و " ربکا" تصمیم گرفت هرطور شده به او کمک کند.

میسون بعد از یک شکست عشقی به پرخوری مبتلا شد و به قدری چاق شد که پزشکان اعلام کردند زندگی او در خطر است. وی به امید یافتن یک همدم و همراه در زندگی تصمیم گرفت وزن خود را کاهش دهد و موفق شد با اعمال جراحی و رژیم غذایی بیش از نیمی از وزن خود را  کاهش دهد، هنگامی که ربکا بعد از دیدن برنامه مستند زندگی او تصمیم گرفت به وی کمک کند او قصد داشت طی یک جراحی زیبایی پوستهایی که در اثر کاهش وزن در بدن او جمع شده بود را عمل کند. به گفته آقای میسون این رابطه ابتدا صرفا یک رابطه دوستانه بود اما بعد از گذشت مدت اندکی آنها احساس کردند عشق در حال شکوفه زدن است. این زوج که در دو شهر مختلف امریکا زندگی میکنند هنوز از نزدیک همدیگر را ندیده اند.