پارس ناز پورتال

خبر جنجالی مسلمان شدن ستاره زن مشهور هالیوودی (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
خبر جنجالی  مسلمان شدن ستاره زن مشهور هالیوودی (عکس)
 سایت عربستانی العربیه، از مطالعه قرآن توسط نماد موسیقی پاپ و یکی از  پیروان عرفا ن یهودی، کابالا خبر داد.

سایت عربستانی العربیه با ذوق زدگی نوشت: مادونا، ستاره مشهور موسیقی پاپ با بیان این که مطالعه قرآن را آغاز کرده و میخواهد مدارسی برای دختران در کشورهای اسلامی بسازد جهان هنر در غرب را در حیرت و جدل فرو برده است.


به گزارش العربیه ، علت این شوک بزرگ و حیرت این است که این ستاره ۵۵ ساله از سال ۲۰۱۰ با یک شهروند فرانسوی مسلمان با اصالت الجزایری در ارتباط است. او زبان عربی را به خوبی صحبت می کند و ۲۸ سال از مادونا کوچکتر است. نام این جوان ابراهیم زیبات است. از این رو این سوال مطرح می شود که آیا مادونا مسلمان و محجبه می شود؟


این ستاره نام آشنای موسیقی غرب تاکنون نگفته است که در کدام کشورهای اسلامی، ساخت مدارس دخترانه را آغاز کرده است، ولی حرفهایی که در مورد آغاز مطالعه قرآن شده است شاید تحت تاثیر رابطه اش با ابراهیم باشد. ابراهیم در میان جوانان رقصنده ای بود که برای مشارکت در یکی از جشن های مادونا، داوطلب شد. مادونا از رقص ابراهیم خوشش آمد و با او رابطه عاطفی! برقرار کرد. رسانه ها ابراهیم را به دلیل اختلاف سنش با مادونا ”جوان بازیچه” نامیدند.

مادونا که با مجله ”هبرز بازار” مصاحبه کرده، از بخش های مختلفی از زندگی شخصی خود پرده برداشته و با بیان این نکته که مطالعه قرآن را آغاز کرده است، آن را ”کتاب مقدس” توصیف کرد.گرچه مدونا هالیوودی سرمایه ای بالغ بر یک میلیارد دلار دارد، اما به نوشته العربی، پول به مادونا برای یافتن وضعیت مناسب روحی کمکی نکرد. با وجود اینکه او مسیحی کاتولیک است و والدینش متدین بودند، اما به نظر می رسد که ایمان روحی را از آن ها به ارث نبرده است. از این رو به روزنامه ”سان” گفته است که به پاسخ بسیاری از سوالاتش نرسیده؛ سوالاتی که روح و روانش را در می نوردد.

او با اشاره به مطالعاتش در خصوص مسیحیت، بودیسم، یوگا و حتی فنون جنگ های قدیمی، افزوده است که هیچکدام از آن ها نتوانسته به سوالات روزانه اش پاسخ گوید و برایش آرامش روحی بیاورد.

با وجود این که مادونا به مناطق مختلفی از جهان سفر کرده و با بزرگان نشست و برخواست دارد، اما این احساس را دارد که همچنان به دنبال گمشده ای در زندگی اش می گردد، به ویژه پس از دیدارش با پاتریسیا فیدال مادر ابراهیم زیات؛ شخصی که پیشتر به رسانه ها گفته بود که ابراهیم نمازهای پنج گانه را به موقع ادا می کند، سیگار نمی کشد و الکل نمی خورد.

مادر ابراهیم زیات، هیچگاه از رابطه فرزندش با مادونا راضی نبود، او اختلاف سنی و ”یهودی بودن مادونا” را یکی از مهمترین دلایل نارضایتی خود عنوان کرده است.این سخنان که در مصاحبه با رسانه ها مطرح شده باعث شد که ابراهیم با مادرش دعوا کند.


البته مدونا در واقع اسلام را از فردی فرا می گیرد که علاوه بر رقاصی بر خلاف تعالیم اسلامی به مادر خویش هم احترام نمی گذارد و حتی حاضر است برای داشتن رابطه خاص با مدونا،  زنی که نماد انحطاط اخلاقی است، به شدت با مادرش برخورد کند. این همان اسلامی است که به اسلام آمریکایی معروف گشته است.


گفتنی است پیش از این نیز اخباری مبنی بر گرایش برخی مشاهیر جهان به اسلام از جمله ستاره های هالیوود مانند اپرا وینفری، آنجلینا جولی و شوهرش برد پیت در رسانه ها منتشر شده بود. با توجه به اینکه غالبا بزرگترین موج رسانه‌ای برضد اسلام و اسلام هراسی از سوی سینمای آمریکا و هالیوود به راه می افتد بطوری که بارها شاهد توهین به پیامبر گرامی اسلام طی سال های گذشته بوده ایم به نظر می رسد حتی اگر اظهارات آنها در ظاهر درست هم باشد باید دید آنها به دنبال چگونه اسلامی هستند.

بویژه همانطور که در این خبر آمده مدونا هالیوودی هنوز مسلمان نشده تصمیم به ساخت مدارس دخترانه در کشورهای اسلامی گرفته است کاری که طی چند سال اخیر آنجلینا جولی با حضورش در پاکستان، افغانستان و برخی کشورهای مسلمان آفریقایی اقدام مشابه آن را کلید زده است.

به نظر می رسد این کار یک طرح پیچیده استعماری است که طی یک فرآیند سازی تصمیم دارد با سوء استفاده از احساسات پاک مسلمانان و با نفوذ در بخش تربیت و تعلیم این کشورها به تربیت نیروهای لازم در آینده و نماد سازی برای ملت و کادر سازی برای دولت های دست نشانده به رواج اسلام آمریکایی بپردازد. حمایت هایی که با رفتارهای افراطی طالبان پاکستان به صورت حمایت از ملاله یوسف زی دختر پاکستانی بروز و ظهور کرده است.