پارس ناز پورتال

فوتبالیستی که به چند همسره معروف است (عکس)

فوتبالیستی که به چند همسره معروف است (عکس)
 این اسطوره ۵۲ ساله که هنوز درگیر ماجرای طلاق از همسر چهارمش لیلیانا است ، باید هفته ها قبل در دادگاهی در شهر مونیخ حاضر می شد تا به دادخواست ۳۵ هزار یورویی لیلیانا پاسخ دهد .

پارس ناز: اما احضاریه ای که برای او ارسال شده بود ، با مهر «درگذشته» به دادگاه بازگشت تا سوژه خوبی برای روزنامه جنجالی هافینگتون پست جور شده باشد.

لوتار خیلی زود برای رفع این شبهه با روزنامه بیلد گفتگو کرد و با مسخره خواندن این خبر گفت :«عجب خبری ! نمی دانم چرا باید چنین چیزی گفته شود در حالیکه من را می توانید همه جا پیدا کنید. همه می بینند که من هنوز زنده هستم و در  تلویزیون و میادین فوتبال حضور دارم. اگر کسی می خواهد مرا ببیند، راه حل ساده ای دارد. »


 
 

اما مشکل لوتار ماتیوس مردن و یا مرده پنداشته شدن نیست .

او سالهاست که در آلمان بخاطر مشکلات زیادی که با همسران سابقش داشته ، آدرس مشخصی ندارد  و  با کمک کارآگاه های خصوصی، این امکان را برای خودش بوجود آورده که بدون آدرس مشخص به زندگی در آلمان ادامه دهد و آخرین آدرسی که از او در دفاتر مونیخ موجود است مربوط به دوران مربی گری او در تیم ماکاتی نتانیا است که به سال ۲۰۰۸ برمی گردد.

او در سال ۲۰۱۲ هم در ماجرای مشابهی در دسترس نبود و یکی از شرکتهای املاک مدتها به دنبال او بود تا اینکه فرستاده های شرکت، او را با مشکل فراوان روی سکوی تماشاگران یکی از بازیهای لیگ قهرمانان پیدا کردند و حکم دادگاه مبنی بر جریمه ۱۴۰ هزار یورویی را به او تحویل دادند.

این بار هم با پرس و جوی فراوان سرانجام رد او در یکی از  ورزشگاه های شهر ماگدبورگ پیدا شد تا نامه دادگاه به او داده شود. او برای برگزاری یک مسابقه خیریه جهت کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر این شهر به شمال آلمان سفر کرده بود. اما به نظر می رسد این سفر برای او ۳۵ هزار یورو آب خواهد خورد چون حالا باید این مبلغ را به همسر سابقش پرداخت کند!