پارس ناز پورتال

آخرین فعالیت های ستارگان سینمای ایران

مجموعه : اخبار سینما
آخرین فعالیت های ستارگان سینمای ایران
آخرین فعالیت های سینمایی ستارگان سینمای ایران

برای علاقه مندان سینمای ایران تازه ترین اخبار فعالیتهای ستاره های سینما همیشه جذاب بوده است . ستارگانی كه بسیاری از علاقه مندان سینما به خاطر علاقه به آنها به سینما می روند . در گزارش زیر سعی شده تا به مهمترین فعالیتهای ستاره های سینمای ایران پرداخته شود .‌

 

پرویز پرستویی

در حالی كه این روزها فیلم۱۳۵۹ را بر پرده سینماها دارد چندی پیش بازی در فیلم جدید خسرو معصومی در نقش یك طلبه را به پایان رساند .بد نیست بدانید بازی پرستویی در فیلم ۱۳۵۹ بااستقبال خوب منتقدان در جشنواره مواجه شد و آنها نقش آفرینی پرستویی دراین فیلم را متفاوت از دیگر فیلمهایش در سالهای اخیر دانسته اند .او هنوز یك فیلم اكران نشده از سالهای قبل دارد وآن فیلم ،فیلمی نیست جز صد سال به این سالها ،كه هنوز پس از سالها اكران نشده است .

آخرین فعالیت های ستارگان سینمای ایران

محمد رضا گلزار

خبرهایی از حضور او در فیلم جدید محمد بانكی منتشر شده . البته دوخواهر فیلم قبلی بانكی كه آن هم با حضور گلزار ساخته شد اگر چه از فروش بسیار خوبی برخوردار شد ولی یكی از ضعیف ترین فیلمهای چند سال اخیر سینمای ایران بود . گلزار دو فیلم دیگر را نیز آماده نمایش دارد كه گویا قرار است امسال اكران شوند . گلزار كه علاوه بر سینما در زمینه ورزش نیز فعالیت دارد همچنان به فعالیت در زمینه والیبال و اسكی ادامه می دهد . کنسرت گروه موسیقی ریزار به سرپرستی او سال گذشته برنامه داشت.

آخرین فعالیت های ستارگان سینمای ایران

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی از اواخر سال گذشته قرار بود در فیلم پیمان معادی برف روی كاجها بازی كند كه گویا عوامل این فیلم نتوانستند این بازیگر سرسخت سینمای ایرات را برای حضور دراین فیلم راضی كنند. او قرار است در فیلم جدید حسن فتحی که در خارج ازکشور فیلمبرداری می شود بازی کند اما گویا هنوز ممنوع الخروج بودن او حل نشده است .هدیه تهرانی در سالهای اخیر به جز بازی در فیلم هفت دقیقه تا پاییز هیچ فعالیت سینمایی انجام نداده . او دراین مدت همه كار كرده از برگزاری نمایشگاه عكس تا خرید یك خانه قجری تا برگزاری تور كویر گردی. آخرین بار هم در كنسرت موسیقی شهرام ناظری در اواخر سال گذشته دیده شد . كنسرتی كه محمود دولت آبادی نیز در آن حضور داشت .
 

آخرین فعالیت های ستارگان سینمای ایران

حمید فرخ ن‍ژاد

حمید فرخ ن‍‍ژاد این روزها و پس از حضور در فیلم شیخ طادی ،در حال بازی درسری جدید سریال قلب یخی بود . او سپس به فیلم گشت ارشاد سعید سهیلی پیوست .فرخ ن‍ژاد كه از بازیگران توانمند سینمای ایران است از معدود بازیگرانی است كه هم عامه مردم او را دوست دارند وهم منتقدان به تحسین از او پرداخته اند و هم در جشنواره های بین المللی جوایز معتبری را دریافت كرده است . او اواخر سال گذشته آتشكاررا برپرده سینماها داشت ودر جشنواره فیلم فجر فیلم سفر سرخش با استقبال خوبی مواجه شد .فرخ نژ‍اد سال گذشته در جدیدترین ساخته رسول صدر عاملی نیزحضور داشت كه همچنان در مراحل فنی به سر می برد.

 

 زمانی که گوگوش با چادر در مراسم سینه زنی اشک ریخت
چهره بدون گریم بازیگران سریال ساختمان پزشکان
جلوه‌های ویژه سریال مختارنامه..(+تصاویر)
ممنوعیت تبلیغات بازیگران سرشناس ایرانی (+تصاویر)
فارسی وان زنانه و مردانه به زودی
تصاویری از بازیگران قهوه تلخ در متروی تهران
اجاره کامل سالن بولینگ برای فرزندان آنجلینا جولی
صحنه شهادت مختار (+عکس)
آنجلینا جولی در نقش ملکه مصر + (عکس)
عکسی از هدیه تهرانی و بازیگر معروف هالیوود
عکسی از سوتی ته خنده و جدید از سریال ستایش
عکس شخصی مهناز افشار در رسانه ها خبرساز شد