پارس ناز پورتال

طراحی خیره کننده اتومبیل لکسوز جدید (+عکس)

طراحی خیره کننده اتومبیل لکسوز جدید (+عکس)
طراحی LF-LC یک طراحی بی نظیر و خیره کننده است که هر کسی را محو خود می کند که با قیمتی بسیار بالاتر از دیگر رقیبانی چون فراری F430 و Audi R8V10 و پورشه 911 GT2 و مرسدس بنز SLS AMG به فروش می رسد .



لکسوس پس از 20 سال موفقیت در زمینه عرضه خودروهای لوکس سواری در سال 2010 اقدام به تولید یک خودروی سوپر اسپرت به نام LFA کرد اما  در سال 2012 لکسوس بازهم سوپر اسپرت جدیدی به نام LF-LC را به جهانیان معرفی نمود . در این خودرو سعی شده تا علاوه بر داشتن خصوصیات یک خودروی اسپرت راحتی و رفاهی که مشتریان از لکسوس انتظار داردن نیز برآورده شود .

طراحی خیره کننده اتومبیل لکسوز جدید (+عکس)


طراحی LF-LC یک طراحی بی نظیر و خیره کننده است که هر کسی رو محو خودش میکند که با قیمتی بسیار بالاتر از دیگر رقیبانی چون فراری F430 و Audi R8V10 و پورشه 911 GT2 و مرسدس بنز SLS AMG به فروش میرسد که البته دلیل آن کاربرد زیاد فیبر کربن , آلومینوم و تیتانیوم و امکانات رفاهی فوق العاده آن است .

طراحی خیره کننده اتومبیل لکسوز جدید (+عکس)

به هر حال نکته مهم در رونمایی این خودرو خط و نشان کشیدن تویوتا برای دیگر سوپر اسپرت سازان بزرگ دنیا است . با رونمایی این خودرو تویوتا و دیگر اسپرت سازان دنیا احساس خطر کردند و به فکر تولید خودرویی فراتر از لکسوس هستند .

البته ناگفته نماند که این خودرو به دلیل قیمت بسیار بالاتر از خودروهای لوکس موجود ، افراد خاصی را برای خریدش طلب میکند . که البته دلیل این قیمت زیاد هم در بالا گفته شده است .