پارس ناز پورتال

اعتیادهای عجیب و جالب در سراسر جهان + عکس

اعتیادهای عجیب و جالب در سراسر جهان + عکس
اگر تصور میکنید اعتیاد تنها منحصر به مصرف مواد مخدر و الکل است ، سخت در اشتباهید. برخی از مردم اعتیادهای عجیبی دارند که از آنها یک سوژه خبری ساخته است. برای مثال یک خانم امریکایی 31 ساله شدیدا به استفاده از ماسک و زین و ابزار و یراق اسب اعتیاد دارد. او بدون این وسایل و استفاده از آنها قادر به زندگی طبیعی نیست. او با تظاهر به اینکه یک اسب است این وسایل را روی صورت و بدن خود قرار میدهد و در حیاط خانه اش می چرخد و حرکات اسبها را تقلید میکند.
 
 

نمونه دیگر مربوط به مردی کانادایی است که 32 سال دارد و تا کنون 158 هزار دلار صرف انواع اعمال جراحی زیبایی کرده است تا شبیه یک عروسک زنده باشد.به گزارش پارس ناز او اعتیاد شدیدی به این اعمال جراحی دارد و هر ماه مبالغ زیادی صرف اینگونه عملهای جراحی میکند. وی تا کنون بیش از 125 عمل جراحی انجام داده است که تنها 5 مورد از آنها عمل جراحی بینی بوده است.
 
اعتیادهای عجیب و جالب در سراسر جهان + عکس

مورد دیگر نیز مربوط به یک زن سیاه پوست افریقایی است که جنیفر نام دارد و 26 ساله است او بیش از 20 سال است که به خوردن اسفنج تشک اعتیاد دارد. وی میگوید از زمان شروع اعتیادش تا کنون 8 تشک کامل را خورده است و همچنان به این اعتیاد عجیب ادامه میدهد. این درحالی است که خانواده اش شدیدا نگران سلامت جسمانی وی هستند.
 
اعتیادهای عجیب و جالب در سراسر جهان + عکس
 
 
 
پرداد