پارس ناز پورتال

این مجری معروف مسافرکشی می کرد! +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
این مجری معروف مسافرکشی می کرد! +عکس
پس از اظهارات «مرضیه حدیدچی(دباغ)» ؛نماینده مجلس شورای اسلامی؛ که از مسافرکشی در مقاطع خاصی خبر داد اکنون نوبت به «کیاداوود اسفندیاری»؛مجری مشهور و موفق برنامه های «حرف حساب» و «پایش»؛ رسید تا از مسافرکشی اش در طول سال های گذشته خبر دهد.وی در برنامه تلویزیونی «حرف حساب» که به موضوع کنترل و نظارت بر عملکرد تاکسیرانان اختصاص داشت در پاسخ به پیشنهاد پیامکی یک تاکسیران؛ مدعی شد که طی چند سال گذشته بنا بر اقتضای شرایط زمانی چند هفته ای به مسافرکشی روی آورده است.
 


پیشنهاد پرسش گونه تاکسیران خطاب به «اسفندیاری» این بود که از وی درخواست کرد تا مدتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بعنوان تاکسیران مشغول بکار گردد و ببیند که آیا اعصابی برای وی باقی می ماند یا خیر؟! آستانه صبر و تحمل وی(مجری) تا چه میزان ادامه می یابد؟!«اسفندیاری» نیز صادقانه در پاسخ به این پیامک، با اعتراف به سختی کار و مصیبت های شغلی تاکسیرانان گفت: چند سال گذشته – بنابر اقتضا- چند هفته ای را به مسافرکشی پرداختم که در نهایت فهمیدم اینکاره نیستم و طاقت رانندگی و مسافرکشی در محیط مملو از آلودگی های صوتی، زیست محیطی، ترافیک و سر و کله زدن با مردم را ندارم!.

از جمله پیامک های جالب شهروندان به این برنامه پرمخاطب شبکه یک، اعتراض یکی از  هموطنان به عملکرد تاکسیرانان مشهدی بود. این هموطن زائر مدعی شد که در زیرگذر حرم مطهر هنگامیکه درون تاکسی می نشیند، راننده اقدام به روشن کردن سیگار می کند.  هنگامیکه به این رفتار ناپسند معترض می شود؛ بلافاصله راننده تاکسی، خودرو را متوقف  و  وی را پیاده می نماید!

منبع : مشرق