پارس ناز پورتال

رازهای زیبایی و موفقیت براد پیت + عکس

مجموعه : اخبار سینما
رازهای زیبایی و موفقیت براد پیت + عکس

 

پسر طلایی هالیوود زمانی خیلی برو بیا داشت. البته برد پیت هنوز هم از سر زبان ها نیفتاده. نه به خاطر بازی در نقش خاصی بلکه امروز آقای خاص هالیوود به خاطر نوع رابطه اش با آنجلینا جولی و ازدواج طولانی شان نقل زبان هاست.

او در سال ۲۰۰۰ خوش تیپ ترین ستاره هالیوود شناخته شد. بماند که بازی آقای بازیگر هم چه قدر جایزه جهانی برایش به همراه داشت. اما نکته این جاست که هنر اصلی او جلب نظر اطرافیان  است. می دانید هنوز برای خیلی ها جای سوال است که چه طور آنجلینا و برد در همه این سالها توانسته اند بدون کمترین تنشی کنار هم سر کنند؟ چینی ها جواب این سوال را می دهند. به نظر آنها چهره خوانی می تواند نشانه های خوبی از این مرد ایده آل را در اختیار مردم قرار بدهد.

 
به نظر چهره خوان های چینی اگر تک تک اعضای صورت پسر خوش قد و قیافه هالیوود را کنار همدیگر بگذارید آن وقت می بینید که چه طور هر کدام از آنها روی روابط و نوع ارتباط او با بقیه تاثیر داشته اند. در واقع از روی صورت برد پیت می شود به راحتی فهمید که او در رابطه اش با مردم دور و برش چه طور بوده و اصلا آقای خاص سینمای ینگه دنیا در چه حال و هوایی سر می کرده است.

● ابروها

به گزارش پارس ناز بردپیت از آن دسته آدم هایی است که ابروهایی پخش و پلا با تاج های پهن دارند. بگذریم از این که آقای بازیگر هرازگاهی به واسطه خوش دستی های آرایشگرهایش سر و صورتی هم صفا می داد و به ابروهایش دستی می کشید اما ابروهای برد پیت مهم ترین فاکتوری است که بنا به عقیده چینی ها شخصیت او را نشان می دهد. ابروهای برد پیت نشان دهنده آدمی باثبات و مصمم است.
 
کسی که شخصیتی حساس دارد. البته با کمی جسارت و زرنگی. با این اوصاف برد پیت آدمی قوی و بااراده است. آدمی که به راحتی کنار نمی کشد و به این آسانی ها از انجام کاری ناامید نمی شود. او تا جایی که امکان داشته باشد برای هدفش می جنگد. حتی در روابط عاطفی اش با دیگران هم این ثبات قدم را می شود پیدا کرد. بردپیت جزء معدود هنرپیشه های هالیوود است که هر رابطه احساسی را به راحتی از هم نمی پاشد. ازدواج پردوامش با آنجلینا جولی هم ثابت قدمی آقای بازیگر را می رساند!
● پیشانی
 فاصله بین ابروهای خاص پسر خوب هالیوود با رستنگاه موهایش زیاد است. در واقع پیشانی اش بلند است برعکس صورت کوچک و ریزنقشی که دارد.آدم هایی که پیشانی هایی بلند دارند معمولا آدم های جست و جوگری هستند و به سختی می توانند به رضایت قلبی برسند. در واقع آدم های پیشانی بلند به نوعی افرادی دمدمی مزاج هستند و از تنوع طلبی لذت می برند.
 
خط زندگی برد پیت – خطی که درست وسط پیشانی هر کسی می افتد – باریک است. هر قدر خط وسط پیشانی های کسی عمیق تر و پهن تر باشد نشان می دهد که آن فرد در رابطه احساسی اش با دیگران کمتر موفق بوده است. با این حساب آقای برد پیت تا اینجای کار خوب از عهده مدیریت روابطش برآمده است.

● دهان

 اگر به دهان برد پیت خوب نگاه کنید متوجه می شوید که لب پایین او در مقایسه با لب بالایی اش ضخیم تر است. آن هم به شکلی محسوس و کاملا واضح. این تفاوت ضخامت لب ها نشان می دهد که برد پیت جزء آن دسته آدم هایی است که به شکل و ظاهر هر چیزی اهمیت زیادی می دهند. در  واقع جنبه فیزیکی هر چیزی بیشتر از باقی رویکردها برایش مهم است. در رابطه احساسی هم آدم هایی با این لب ها بیشتر به ظاهر طرف شان اهمیت می دهند و بعد به سراغ احساسات و این حرف ها می روند.
 
البته اشتباه نکنید! این تعبیر به این معنی نیست که برد پیت اصلا به احساسات طرف مقابلش کاری ندارد و برای او در یک رابطه عاطفه و احساس مهم نباشد. نه. چینی ها می گویند اگر آدمی چنین لب و دهانی داشته باشد فقط کمی بیشتر از دیگران نسبت به تیپ و قیافه همراهش توجه می کند. حالا این وسط فاکتورهای دیگری مثل شخصیت و باطن آدم هم که حتما اهمیت دارد و کسی با این خصوصیات لب و دهانی، چشم بسته قضاوت نمی کند!

● چشم ها

چینی ها به آن می گویند خط احساسات! درست پایین چشم ها. داشتن خطی باریک زیر هر دو چشم بر خلاف تصور مردم اصلا هم چیز بدی نیست. چینی ها از روی همین خط ها و چین و چروک های پلک های پایین است که هزار و یک جور می توانند شخصیت آدم ها را تعبیر کنند. آنها معتقدند کسانی که خط باریک محسوسی زیر چشم هایشان دارند از احساسات و قدرت عاطفی زیادی برخوردارند و می توانند به راحتی آب خوردن دیگران را به سمت خودشان بکشند.
 
خط های زیر چشم علاوه بر این که می تواند دیگران را به خوبی جذب کند باهوشی طرف را هم می رساند. جالب اینجاست که برد پیت یک خط باریک کاملا واضح زیر هر دو چشمش دارد!!!