پارس ناز پورتال

ترسناک ترین روش های پول در آوردن

ترسناک ترین روش های پول در آوردن

آیا شما از کار خود ناراضی هستید؟شاید فکر می کنید شغلتان از تمام مشاغل جهان سخت تر است؛ پس لازم است حتما مطلب زیر را مطالعه کنید.

 
به گزارش پارس ناز، در جهان شغل های سختی وجود دارند، افرادی که به این کارها مشغول هستند روزانه با مرگ دست و پنجه نرم می کنند. در اینجا به تعدادی از این مشاغل اشاره می کنیم.
 
رانندگی با کامیون در یخ:

این شغل همانطور که از اسمش معلوم است به رانندگی مربوط می شود. این رانندگان مجبورند با ده ها تن بار بر روی جاده های یخی حرکت کنند. این شغل چندان سخت به نظر نمیرسد اما باید این را در نظر داشته باشید که بار شما تاخیر دارد و مجبورید زود به مقصد برسید جاده کاملا یخ زده و دما چندین درجه زیر صفر است؛ در میان کوه ها قرار دارید و خطر مرگ هر لحظه در کمین شما است. واقعا ترسناک به نظر میرسد.
 
 
به دنبال خرچنگ:
مانند رانندگان کامیون این شغل نیز آنقدر خطرناک و ترسناک هست که می توان از آن یک مستند واقعی ساخت. این شغل بیشتر در منطقه آلاسکا انجام میشود و آنچنان که به نظر میرسد قشنگ نیست. در درجه اول آب و هوای منطقه آلاسکا بسیار سرد است و محل صید خرچنگ در خلیج آلاسکا و در دریای برینگ قرار دارد. این دریا در میان روسیه و آلاسکا است و یکی از نقاطی میباشد که هنوز نتوانسته اند میزان سرد بودن آن را تشخیص دهند. اما رفتن به زیر آب آن هم در یک همچین شرایطی بسیار ترسناک به نظر میرسد.
 
ترسناک ترین روش های پول در آوردن
 
شکارچیان تمساح:

افرادی هستند که تفریحات و اوقات فراغت خود را با شکار کردن پر میکنند.اما عده ای دیگر نیز هستند که شکار آن هم نه با اسلحه های مدرن راهی برای زندگی کردنشان است.شکارچیان تمساح در دریاها و مناطق خاصی به دنبال تمساح ها میگردند و مجبورند قبل از اینکه کشته شوند آنها را از بین ببرند.اگر دوست دارید ترس را در مقابل خود ببینید و از اینکه آخرین لحظات زندگی خود را در بین دندان های یک تمساح بگذرانید، نمیترسید این شغل خوب و پر در آمدی برای شما است.
 
ترسناک ترین روش های پول در آوردن
 
شیشه شورها:

شاید کار شیشه شور ها برای ما افرادی که بر روی زمین هستیم آسان به نظر برسد و پیش خود پولی که آنها میگیرند را مفت حساب کنیم.اما آیا تا به حال در ارتفاع 50 متری از زمین بر روی یک چوب ایستاده و شیشه تمیز کرده اید؟این کار یک دل نترس میخواهد.در این شغل حادثه های زیادی پیش می آید که اکثر آنها سقوط از ارتفاع هستند.همانطور که میدانید سقوط و ارتفاع کلماتی هستندکه همیشه در کنار هم قرار دارند و ترس را در وجود شما به وجود می آورند.
 
 
آیا هنوز هم از شغل خود ناراضی هستید و آن را یک شغل خطرناک تصور میکنید؟