پارس ناز پورتال

روز جهانی دوچرخه سواری عریان + تصویر

صدها نفر از مردم عریان انگلیس به مناسبت «روز جهانی دوچرخه سواران عریان» به صورت کاملا لخت سوار بر دوچرخه اعتراض خود را نشان دادند.

به گزارش پارس ناز به نقل از المحیط، دموکراسی به سبک غربی به شما اجازه می دهد در حالی که عریان و لخت هستید، تظاهرات کنید و این چیزی است که هر ساله در انگلیس اتفاق می افتد.

بر اساس این گزارش، 11 ژوئن 2011 صدها نفر از مردم عریان انگلیس به مناسبت «روز جهانی دوچرخه سواران عریان» و در اعتراض به اتومبیل هایی که با مصرف بنزین باعث آلودگی محیط زیست و طبیعت می شوند، به صورت کاملا لخت سوار بر دوچرخه اعتراض خود را نشان دادند.

روز جهانی دوچرخه سواری عریان + تصویر

تظاهرکنندگان عریان از صبح زود با دوچرخه های خود ماراتونی را در شهر لندن آغاز کرده و در تمامی بخش ها و نواحی این شهر و تعدادی دیگر از شهرهای انگلیس مانند مکزیکو چرخ زدند.

عده ای از این تظاهرات کنندگان بر روی بدن های خود شعارهایی نوشته بودند و عده ای هم به پوشیدن لباس های زیر اکتفا کرده بودند. در این مراسم فرقی هم بین زن و مرد وجود ندارد و تا زمانی که باعث اختلال در قوانین انگلیس نشوند، هرچند مغایر با تمامی اصول اخلاقی و دینی و انسانی باشد، در بیان نظرات خود کاملا آزاد هستند.