پارس ناز پورتال

زورگیری از دختران و زنان تهرانی با خودرو + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
زورگیری از دختران و زنان تهرانی با خودرو + عکس

اواخر بهمن ماه سال ۸۹ زن جوانی سراسیمه به کلانتری ۴۴۱ جوادیه تهرانپارس رفت و با تسلیم شکایتی گفت: ساعت ۱۱ صبح از خیابانی در مشیریه – جنوب شرق تهران- سوار یک دستگاه خودروی پژو آردی یشمی شدم تا به تهرانپارس بروم از آنجا که داخل خودرو به غیر از راننده ، زن و مرد جوانی هم نشسته بودند خیالم راحت شد اما افسوس که دقایقی پس از حرکت ناگهان زن و مرد مسافرنما طنابی دور گردنم انداخته و با تهدید چاقو تمام پول‌ها ،تلفن همراه و لوازم با ارزش داخل کیفم را سرقت کرده و مرا از خودرو بیرون انداخته و متواری شدند.
پس از این شکایت پرونده به دستور قاضی آقایی از شعبه سوم دادیاری دادسرای جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
تحقیقات در این باره ادامه داشت که چند شکایت مشابه دیگر نیز به اداره آگاهی رسید.بدین‌ترتیب مالک خودرو، اواخر فروردین شناسایی و دستگیر شد. اما مرد جوان گفت: خودرو را از چند ماه قبل برای مسافرکشی به دوستش علیرضا اجاره داده است.

در ادامه علیرضا- ۸۲ ساله- و همسرش ستاره – ۴۲ ساله- دستگیر شدند. با اعترافات آنها همدستشان حسین- راننده خودرو- نیز شناسایی و دستگیر شد.آنها ضمن اعتراف به چندین فقره سرقت و زورگیری مدعی شدند طلاهای مسروقه را به چند طلافروشی در محله‌های پیروزی و حکیمیه فروخته‌اند.
سرهنگ کارآگاه رضا مؤذن- رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: متهمان تاکنون به ده‌ها فقره سرقت از زنان و دختران مسافر اعتراف کرده‌اند.
قاضی پرونده نیز با درخواست چاپ عکس بدون پوشش متهمان از مردم خواست در صورت شناسایی متهمان برای شکایت به پایگاه چهارم پلیس آگاهی واقع در پل سیدخندان خیابان ابوذر غفاری مراجعه کنند.

 

  دختری در اسکاتلند از پدرش صاحب ۶ فرزند شد! + عکس
  مانکن مستهجنی که نماینده مجلس شد + عکس
  تجاوز متخصص به دختران بیهوش در اتاق عمل!! + عکس
  برخورد پلیس آمریکا با یک دختر 14ساله + عکس
  مراسم ازدواج مفصل بازیکن معروف فوتبال ایران + عکس
  چه کسی شخصیت سال مجله تایم آمریکا شد + عکس