پارس ناز پورتال

نامزدی خواننده 63 ساله امریکایی با معشوقه جوانش +عکس

مجموعه : اخبار سینما
نامزدی خواننده 63 ساله امریکایی با معشوقه جوانش +عکس

به گزارش پارس ناز بر اساس گزارشهای منتشر شده قرار است استیون تایلر برای سومین بار ازدواج کند. از مدتها پیش این خواننده گروه مشهور  اروسمیث  با ارین بردی  38ساله آشنا شده است و با او در ارتباط است ، با یک حلقه نامزدی دیده شد . استیون احتمالا" در طول تعطیلات کریسمس با ارین بردی نامزد کرده است.

نامزدی خواننده 63 ساله امریکایی با معشوقه جوانش +عکس

بر اساس همین گزارش استیون تایلر ۶۳ ساله قبلا دو بار ازدواج کرده است . با یک مدل به نام سیریندا فاکس  در سال ۱۹۷۸ ازدواج کرد و در سال ۱۹۸۷ از او جدا شد . او دوباره در سال ۱۹۸۸ با یک طراح لباس با نام ترزا بریک  ازدواج کرد و در سال ۲۰۰۶ از او نیز طلاق گرفت. مدت زیادی از دومین طلاق استیون نگذشته بود که این خواننده مشهور با ارین آشنا شد. اخیرا این داور برنامه امریکن آیدل از کارهای گذشته خود اظهار شرمساری کرد و گفت که "ارین" باعث شده است که او متوجه اشتباهاتش شود.

در ادامه این خواننده و نوازنده مشهور امریکایی گفت:من در گذشته کارهایی انجام داده ام که الان بخاطر انجام آنها شرمنده هستم  من دیگر نمی خواهم دل کسی را بشکنم .من از دو همسر قبلی ام جدا شدم و عمیقا احساسات آن دو را جریحه دار کردم . من از بعضی از رفتارهای گذشته ام واقعا" شرمنده هستم . من نباید چنین رفتارهایی را از خودم نشان می دادم .
استیون چهار فرزند دارد : لیو تایلر ۳۴ ساله ، میا ۳۳ ساله ، یک دختر ۲۲ ساله با نام چلسا و یک پسر ۲۱ ساله با نام تاج.

  بازیگر معروف زن که عاشق مردهای بد اخلاق است + عکس
  خواننده معروف زن قربانی نژاد پرستی می شود + عکس
  گرانترین طلاق در تاریخ هالیوود مال این فرد است + عکس
  جینفر لوپز هرگز زیر تیغ جراحی نمی رود
  ثروتمندترین افراد معروف هالیوود که روزگاری بسیار فقیر بودند
  روابط جدید هالیوودی ها که در سال ۲۰۱۱ اتفاق افتاد