پارس ناز پورتال

تلاش سنگین وزن ترین مادر جهان برای رکورد شکنی + عکس

تلاش سنگین وزن ترین مادر جهان برای رکورد شکنی + عکس
یک زن که غذای روزانه اش بیش از 20 هزار کالری دارد امیدوار است تا زمان تولد 42 سالگی اش به وزن 730 کیلوگرم رسیده باشد.به گزارش پارس ناز سوزان ایمن که اکنون 330 کیلو وزن دارد طبق برنامه ریزی اش تا پایان سال میلادی با گذشتن از 355 کیلو نیمی از راه را طی خواهد کرد.
 

ایمن 32 ساله که چندی پیش با گذشتن از دنا سیمپسون 317 کیلویی عنوان سنگین وزن ترین مادر جهان را از آن خود کرده است. خریدهای ماهانه ایمن حدود هشت ساعت به طول می کشد و او در این خریدها هربار با شش چرخ دستی پر از مواد غذایی خارج می شود و قصد دارد برای رسیدن به هدفش غذای روزانه خود را افزایش دهد.
 
 
من می خواهم بینم یک انسان یک تنی !! چه احساسی دارد، رکورد سنگین وزن ترین زن جهان اکنون 730 کیلوگرم است بنابراین وزن من باید کمی بیشتر از 730 شود.به گزارش پارس ناز یکی دیگر از هدفهایم رسیدن به وزن 362 کیلوگرم تا پایان سال جاری میلادی است.
 

روند افزایش وزنم نشان می دهد که تا سن 42 سالگی وزن من به 730.350 کیلو گرم می رسد و می توانم رکورد جهانی را جابجا کنم. علی رغم کالری ، چربی و قند فراوانی که او در طی روز دریافت می کند ایمن همچنان معتقد است که او می تواند سلامتی خود را حفظ کند و اظهار داشته هر چقدر گنده تر می شم احساس بهتری پیدا می کنم.
 

او همچنین توضیح می دهد که ناامید شدن از کم کردن وزن باعث شده او دیدگاه خود در رابطه با لاغری را عوض کند: دو سال قبل علی رغم رژیم 35 کیلو به وزنم اظافه شد بنابراین تصمیم گرفتم به جای کم کردن وزنم آن را بالا ببرم. ایمن که به دلیل چاقی مفرط بیکار است تلاش می کند با ورزش های منظم و معاینات پزشکی روزانه سلامتی خود را حفظ کند.