پارس ناز پورتال

با یکی از مشهورترین دخترهای ورشکار و مدل آشنا شوید

با یکی از مشهورترین دخترهای ورشکار و مدل آشنا شوید
ما در این مطلب در مورد دختری صبحت می کنیم با نام ماریا شاراپووا دختری  است جذاب و زیبا که در نوزدهم آپریل سال ۱۹۸۷ در نیاگان، شهری در منطقه سیبری روسیه بدنیا آمد و زمانیکه تنها 4 سال سن داشت یک اتفاق زندگی وی را تغییر داد.به گزارش پارس ناز او با پدر قهرمانی تنیس یوگنی کافلنیکف و مردی که راکت تنیس را دستش داد ، ملاقات کرد. از آن زمان بود که، ماریا شروع کرد به شوت کردن توپهای تنیس و خیلی زود به تنیس بازی علاقه پیدا کرد.
 
 
دو سال پس ار این اتفاق ماریا در حال پیشرفت در کلینیک تنیس بود که یکی دیگر از قهرمان تنیس زندگی او را عوض کرد. مارتینا نافراتیلووا هم آنجا بود و مبهوت استعداد تنیسور شش ساله شده بود. مارتینا نزد پدر ماریا، رفت و توصیه کرد که دخترش را به مشهورترین آکادمی تنیس، بولتیری در فلوریدا ببرد.
 

زمانی نگذشته بود، که سرمربی فدارسیون روسیه همین توصیه را تکرار کرد ، با توجه به استعداد فراوان ماریا همه موافق بودند که این بهترین کار است.به گزارش پارس ناز یوری پس از شنیدن این حرفها و توصیه های مکرر اشخاص مشهور ، بدون اینکه حتی یک لغت انگلیسی بلد باشد و با کمتراز ۱۰۰۰ دلار پول دختر هفت ساله اش را به آمریکا برد.

شرکت img ، که به عنوان اسپانسر و حمایت کننده مالی ماریا شده بود مبلغی بالغ بر ۳۵۰۰۰ دلار آمریکا در سال برای ماندن ماریا در آکادمی بلتیری در نظر گرفت. ماری که نه تنها انگلیسی نمی دانست، بسیار هم خجالتی و گوشه گیربود.
 
 
زمانیکه پدر ماریا به هرکاری دست میزد، وی به خوابگاه مدرسه نقل مکان کرد  و زمانیکه 9 سال سن داشت با سه دختر بزرگتر از خودش در یک اتاق مشترک هم اتاق شد. ماریا خیلی زود توانست زبان یاد بگیرد اما شرایط هنوز برای او دشوار بود. بخصوص که مادرش یلنا، به علت اینکه نتوانسته بود ویزا لازم را دریافت کند، در روسیه مانده بود.

البته دوری وی از مادرش زیاد طولانی نشد و دو سال بعد، مادر ماریا بلاخره توانست به فلوریدا بیاید و به دختر و همسرش ملحق شود. از آن لحظه، خودش به تحصیلات ماریا رسیدگی کرد، کسی که هیچگاه در طول عمرش در مدارس رسمی نبوده.
 
 
حالا ماریا شاراپووا دختری است که به تنهایی 14 میلیون دلار جوایز نقدی مسابقات مختلف تنیس را از آن خود کرده است. او جزو 4 تنیس باز اول دنیاست و همینطور در لیست 25 مانکن برتر دنیا قرار دارد. او شخصیت انسانی والایی دارد و بیشتر ثروتش را صرف امور خیریه می کند.