پارس ناز پورتال

خاطرات کوه نوردی این دختر دانشجو با پای شکسته +عکس

خاطرات کوه نوردی این دختر دانشجو با پای شکسته +عکس
خاطرات جالب و باورنکردی این دختر دانشجو که موفق شد به تنهایی و با مچ پای شکسته ساعاتی را در کوهستان به تنهایی سپری کند منتشر شد.به گزارش پارس ناز این دانشجوی 21 ساله هنگام کوهنوردی دچار شکستگی مچ پا شد و با ثبت تصاویر لحظه های سخت تنهایی اش در حالی که در انتظار نجات بود یک ویدئوی خاطره انگیز خلق کرد.الکساندرا اهل ایالت کلورادو امریکاست . او سعی کرد در شرایط سخت و دلهره آوری که داشت خود را آرام و خونسرد نگه دارد.
 

او هنگام پریدن از یک صخره بلند دچار شکستگی شدیدی در ناحیه مچ پا شد. همراه او برای یافتن فردی که بتواند به آنها کمک کند مجبور شد او را تنها بگذارد ، آنها تصمیم داشتند برای دیدن صحنه غروب آفتاب به کوهستان بروند و درست ساعاتی بعد از غروب و هنگام بازگشت دچار این سانحه شدند. او در لحظات تنهایی برای رهایی از استرس و درد شروع به فیلمبرداری از خودش و اطراف با دوربین تلفن همراهش کرد و در این فیلم تمام شرایطش را توضیح داد.
 

وی در ابتدای این تصاویر خود را معرفی میکند  و تصاویری از شکستگی پایش را نشان میدهد او سعی میکند با مثبت اندیشی و شوخ طبعی خود را از استرس و درد رها کند و تا حد زیادی هم در این امر موفق بوده است.وی چیزی حدود دو ساعت در شرایط بد هوایی و همچنین شکستگی درد آور پایش به تنهایی در کوهستان سپری کرد و بعد از بازگشت به خانه این تصاویر را در یوتویوب منتشر کرد که حدود 21 هزار بازدید کننده داشته است و همه بازدید کننده ها شجاعت و مثبت اندیشی این دختر جوان را ستوده اند.