پارس ناز پورتال

این زن روزنامه نگار عاشق مردی شد که با ارواح در ارتباط است

این زن روزنامه نگار عاشق مردی شد که با ارواح در ارتباط است
پنجاه سال پیش ، اینت میلر ، خبرنگار اسبق جنگ ویتنام ، بعد از کار نوشتاری طاقت فرسا ، برای رفع خستگی به هاوایی رفت.ولی سفر دو هفته ای او به آنجا دائمی شد و وقتی او در آنجا عاشق شد زندگی برای او تغییر کرد.یک سال بعد ، میلر از زندگی مرفه و راحت خود در پورتلند ایالت اورگان ، شغلش و دوستانش دست کشید و تنها با اموال بسیار کمی به همراه دو پسر نوجوانش عازم هاوایی شد.
 
 
 
طبق گفته خانم میلر که اکنون 66 ساله است ، او در آن سفر تنها برای رفع خستگی رفته بود تا اینکه با مردی به نام لوکپا هانالی آشنا می شود و زندگی اش برای همیشه تغییر می کند، این مرد نیمه بومی هاوایی ، کارگر ساختمانی بوده که در شمال غربی آمریکا بزرگ شده و مرتب با مادربزرگان خود که سالها پیش از دنیا رفته بودند در ارتباط بود.

 او بعد از مکالمه ای با مادربزرگ های فوت شده که به او اخطار داده بودند باید به سرزمین بومی خود برگردد تا سنن ابا و اجدادی هاوایی را بازگرداند ، از شغل پردرآمد خود در واشنگتن ، خانه و هفت اتومبیلش صرف نظر می کند ، و میلر نیز تصمیم می گیرد در این سفر او را همراهی کند.

 
این زن روزنامه نگار عاشق مردی شد که با ارواح در ارتباط است

به گزارش پارس ناز به نقل از پرشین وی خانم میلر بعد از یک سال تفکر و سنجیدن موضوع، خود را آماده می کند تا یک زندگی چادرنشینی و بدوی را با زندگی در کنار “ایمایکالانی” (نام بومی آقای هانالی) در هاوایی شروع کند.
او ازمیان کتاب های کتابخانه اش آنقدرکتاب ها را گلچین کرد تا تنها به یک جعبه آنها راکاهش داد، چند دست لباس و برخی چیزهای جالب را با خود برداشت و بقیه لباس ها و لوازمش را که در طول 30 سال به دست آورده بود باقی گذاشت و خانه اش را تنها به بانک سپرد.
 
این زن روزنامه نگار عاشق مردی شد که با ارواح در ارتباط است

میلر و دو پسر 14 و 17 ساله اش به هاوایی رفته و به طور غیر قانونی در نیمکت های عمومی خوابیدند و در بیرون چادر با امایکالانی زندگی کردند.پسر کوچکش در مدرسه محلی نام نویسی کرد و پسر بزرگش کمی بعد هاوایی را ترک کرد تا به کالج برود.میلر در این  سالها  خاطره  و سفرنامه ها را  در سفرهایی که با ایمایکالانی دارد ثبت می کند. این زوج تور خود را در سال 2010 در آمریکا آغاز کرده اند تا درباره پیش بینی های مادربزرگ های ایمایکالانی صحبت کنند.
 
 
 
 پرشین وی