پارس ناز پورتال

هشدار قهرمان جوان تنیس زنان برای لاغر شدن! + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
هشدار قهرمان جوان تنیس زنان برای لاغر شدن! + عکس
تیلور تونسند" 16 ساله قهرمان رده سنی جوانان جهان است . او اخیرا هشدارهایی از سوی انجمن تنیس حرفه ای امریکا درمورد اضافه وزنش داشته است که نقل محافل خبری است.این نوجوان خوش آتیه قهرمان تنیس آزاد استرالیا ، ویمبلدون و اخیرا امریکا بوده است.اگرچه او جز برنامه بلند مدت انجمن تنیس امریکاست آنها از پرداخت هزینه سفر او برای شرکت در بازیهای نیویورک خودداری کرده اند و اظهار داشته اند تا زمانیکه وی وزنش را کاهش ندهد از او حمایت مالی نخواهند کرد.
 
 
مدیر روابط عمومی این نهاد دولتی امریکا میگوید در درجه اول هدف ما تامین سلامتی بلند مدت این ستاره ورزشی است و اینکه او بتواند در دراز مدت توانایی هایش را توسعه دهد.مادر او که تمام هزینه حضور او در مسابقات را پرداخته است  میگوید: از این تصمیم انجمن شگفت زده و سردرگم شده است چون دختر او بهترین بازیها را ارائه میدهد و نفر اول این رشته در دنیاست.

در هرصورت انجمن تنیس حرفه ای امریکا هدفش از این برنامه را تلاش وی برای بدست آوردن سلامتی اش در بلند مدت اعلام کرده است و امیدوار است این ستاره تنیس را برای سالیان سال داشته باشد.اگرچه رقابتهای تنیس مستقیما با تناسب اندام و لاغری ارتباطی ندارد و این مسئله در نتایج تاثیر کمی دارد.
 
 
 
منبع : پرداد