پارس ناز پورتال

اتومبیل جدید مرسدس بنز SLS AMG الکتریکی + عکس

اتومبیل جدید مرسدس بنز SLS AMG الکتریکی + عکس
به گزارش پارس ناز به نقل از پدال تقریبا سال 2009 بود که مرسدس تصمیم به طراحی و ساخت نسخه الکتریکی sls گرفت و حالا در نمایشگاه پاریس مرسدس بنز از قوی ترین خودروی الکتریکی جهان رونمایی کرد، این خودرو با سه سال کار و تلاش مداوم سرانجام به تولید انبوه خواهد رسید.
 

این یک اتومبیل تمام الکتریکی چهار چرخ متحرک است که روی هر چرخ آن یک موتور 45 کیلوگرمی نصب شده است. این چهار موتور می توانند در مجموع 740 اسب بخار نیرو و 737 پوند فوت گشتاور تولید کنند. شتاب صفر تا صد این خودرو 3.9 ثانیه به طول می انجامد و می تواند 250 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد(به طور استاندارد).
 

برای این ماشین باتری لیتیوم-یون 60kWh درنظر گرفته اند که شارژ کامل باتری در حدود 20 ساعت طول می کشد البته با کمک خروجی 230ولتی اما اگر عجله دارید می توانید از یک برنامه شارژ سریع استفاده کنید که این زمان را به 3ساعت کاهش می دهد.
 
 
بدون شک رقیب اصلی این خودرو آئودی R8، E-TRONمی باشد،اما اصلا حرفی برای گفتن ندارد زیرا تنها قادر است 310 اسب بخار نیرو تولید کند و حداکثر سرعت کمتری هم نسبت به این خودرو دارد.اما شاید پیش خود فکر کنید که sls بدون صدا اصلا معنی ندارد! زیرا خودروهای الکتریکی بواسطه نداشتن منبع اگزوز صدای بسیار ناچیزی تولید می کنند. نگران نباشید مرسدس 11 اسپیکر اطراف خودرو کار گذاشته است که دقیقا صدای اگزوز واقعی را شبیه سازی کرده و همان حس sls واقعی را به شما می بخشد.
 
 
اما اگر بخواهیم درباره قیمت صحبت کنیم، نتیجه این است که این خودرو جزو گران ترین خودرو های مرسدس بنز است، طبق گفته های منابع غیر رسمی قیمت این خودرو در حدود 435 هزار دلار برآورد شده است! پس بهتر است به دیدن تصاویر ادامه دهیم!